Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-23@18:30:23 GMT

۴۰۰ خودروی احتکاری در تهران کشف شد

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۶۳۷۵۸

۴۰۰ خودروی احتکاری در تهران کشف شد

به گزارش همشهری آنلاین، سردار علی ذوالقدری، رییس پلیس امنیت پایتخت در گفت‌وگو با ایلنا درباره نظارت پلیس بر بازار خودرو گفت: با توجه به وضعیت نابسامان بازار خودرو در روزهای اخیر بنابر دستور فرمانده ناجا برخورد با محتکران را در دستور کار قرار داده‌ایم.

وی با اشاره به شناسایی خودروهایی بدون پلاک احتکار شده، ادامه داد: در همین راستا چندین پارکینگ در حوالی میدان انقلاب و همچنین در شرق و غرب تهران شناسایی و بالغ بر ۱۷۵ خودرو بدون پلاک کشف و ضبط شده است، در مجموع نیز از ابتدای شروع این طرح تاکنون ۴۲۴ خودروی بدون پلاک در تهران کشف و ضبط شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس پلیس امنیت پایتخت با بیان اینکه همه این خودروها شامل خودروهای داخلی و خارجی بوده که بدون پلاک در این پارکینگ‌ها نگهداری می‌شدند، تصریح کرد: خودروهای کشف شده شامل پراید، پژو ۴۰۵، تیبا، ال ۹۰ ساندرو و همچنین تعدادی خودروی خارجی از جمله مزدا ۳،  لیفان، لکسوز، ام وی ام، هیوندا، دنا پلاس و چری، رانا و ... بوده است.

سردار ذوالقدری خاطرنشان کرد: با هماهنگی مراجع قضایی پرونده برای مالکان این پارکینگ‌ها تشکیل و چندین نفر نیز در همین راستا دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.

وی ادامه داد: خودروهای کشف شده نیز بعد از تایید مقام قضایی به وزارت صمت یا حتی صاحبان خودرو تحویل خواهد شد. او تاکید کرد: هر گونه خودرو بدون پلاک در پارکینگ احتکار محسوب می‌شود.

کد خبر 514706 برچسب‌ها احتکار پلیس - نیروی انتظامی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: احتکار پلیس نیروی انتظامی بدون پلاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۳۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) لحظه سرقت از پارکینگ و انباری یک مجتمع مسکونی در زنجان در کمال خونسردی و بدون ماسک!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: چندثانیه

tags # اخبار حوادث سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • قیمت تاکسی برقی؛ بین یک میلیارد تا یک میلیارد و سیصد میلیون تومان
  • (تصاویر) کاروان خودروهای برقی بدون پلاک در تهران
  • توقیف و اعمال قانون ۵۷۴ خودروی شوتی و تغییر وضعیت در بم
  • گواهی‌های صادره در مراکز اطراف تهران دقیق نیست
  • لزوم ضابطه‌مند کردن داشتن معاینه فنی تهران برای تردد در پایتخت 
  • پلاک‌گذاری تاکسی‌های برقی در انتظار نامه شورای عالی ترافیک
  • دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو در بزرگراه بعثت
  • فرار دیوانه‌وار سارق خودرو در بزرگراه بعثت
  • (ویدئو) لحظه سرقت از پارکینگ و انباری یک مجتمع مسکونی در زنجان در کمال خونسردی و بدون ماسک!
  • حتی یک خودروی برقی هم موفق به دریافت پلاک تاکسی نشده است