Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@10:09:53 GMT

افتتاح ۲۱پروژه فرودگاهی تا پایان سال

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۶۳۷۹۰

افتتاح ۲۱پروژه فرودگاهی تا پایان سال

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سیاوش امیرمکری مدیرعامل شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران در آیین افتتاح باند جدید فرودگاه رامسر با بیان اینکه ۲۱ پروژه فرودگاهی با اعتبار ۱۰ هزار میلیارد ریال تا آخر امسال در کشور به بهره برداری می‌رسد گفت: ۱۲ طرح فرودگاهی با اعتبار ۹ میلیون ۲۰۰ هزار یورو را در برنامه‌های بعدی خود داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او افزود: ۱۵۰ میلیارد تومان برای اپرون و توسعه روشنایی فرودگاه ساری و افزایش پارک دو هواپیما و همچنین باند جدید فرودگاه رامسر خزینه شد که امروز به بهره برداری می‌رسد.

امیرمکری ادامه داد: فرودگاه رامسر با بیش از ۵۰ سال سابقه یکی از بزرگترین پروژه‌های فرودگاهی کشور است و با توجه به منطقه آزاد شدن استان مازندران، نقش فرودگاه رامسر در سطوح ملی و بین المللی در اعتلای اقتصاد منطقه بی بدیل خواهد بود.
بیشتر بخوانید: نخستین هواپیمای ایرباس در فرودگاه رامسر به زمین نشست + فیلم
مدیرعامل شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران  با بیان اینکه توسعه پروازی فرودگاه رامسر باعث توسعه بخش‌های مختلف استان‌های مازندران و گیلان می شود، افزود: ایلام، اصفهان، کرمانشاه، کیش، شیراز، مشهد، تهران و دیگر فرودکاه های کشور و همچنین نجف، باکو، دبی، استاراخان و دیگر فرودگاه‌های کشور‌های همسایه را برای مقصد‌های پروازی فرودگاه رامسر فراهم کرده ایم

امیرمکری گفت: در فاز بعدی با توسعه ترمینال و نصب تجهیزات کمک ناوبری فرودگاه رامسر، میتوانیم ظرفیت پروازی را تا سه برابر افزایش دهیم

او افزود: پیش از این فقط ۲ ایرلاین امکان پرواز به رامسر را داشتند، اما حال با افتتاح این باند ۱۶ ایرلاین امکان برقرای پرواز و ۷۰ درصد ناوگان کشور امکان برقراری پرواز را به رامسر دارند که هدیه‌ای بزرگ برای مردم است.

انتهای پیام / ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرودگاه های کشور پروازهای فرودگاه مقاصد پروازی فرودگاه رامسر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۳۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح طرح توسعه مسجد جامع روستای خور از توابع بخش مرکزی بردسکن

دریافت 16 MB

تصویربردار: سعید نوری

کد خبر 6063243

دیگر خبرها

  • ◄ فقط چند قدم تا افتتاح فاز نخست محور قزوین الموت تنکابن
  • توسعه فرودگاه گرگان مطابق استانداردهای تعریف شده است
  • چه پروژه‌ هایی در سال ۱۴۰۲ برای تهرانی ها افتتاح شد؟
  • توسعه فرودگاه بین‌المللی گرگان مطابق استانداردهای تعریف شده است
  • دو ماهواره بخش خصوصی آماده پرتاب است/ اتصال تمام ساختمان‌های کشور تا پایان برنامه هفتم توسعه به فیبرنوری +فیلم
  • افتتاح طرح توسعه مسجد جامع روستای خور از توابع بخش مرکزی بردسکن
  • پرواز فوق العاده هما به فرودگاه رامسر
  • ظرفیت پارکینگ‌های مهرآباد پر شد
  • ارائه خدمات نوروزی در فرودگاه‌های مازندران
  • ظرفیت پارکینگ‌های مهرآباد پر شد/ مسافران از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند