Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران، میخاییل اولیانوف، نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی  در وین، در توییتی نوشت: «مخالفان برجام خواستار «تجدید ائتلاف فشار بر تهران» هستند. در جدیدترین مقاله آن‌ها در (نشریه آمریکایی) نیوزویک سعی کردند به آژانس بین‌المللی انرژی اتمی یاد بدهند که چه کارهایی را «باید» و چه کارهایی را «می‌تواند» انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آژانس (سازمانی) مستقل است. هیئت رئیسه و اعضای آن خودشان درباره چگونگی ادامه روند تصمیم‌گیری خواهند کرد.»

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا آژانس بین المللی انرژی اتمی روسیه برجام سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۳۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای نتانیاهو برای فشار نظامی بر حماس

گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، نتانیاهو اظهار داشت: «ما به زودی حملات بیشتری را علیه حماس انجام خواهیم داد و آنها بسیار دردناک خواهند بود.»

منابع خبری روز شنبه شب از تظاهرات علیه نخست وزیر رژیم صهیونیستی در شهر «تل‌آویو» مقابل ساختمان وزارت جنگ این رژیم خبر دادند.

بر اساس این گزارش، معترضان برگزاری انتخابات زود هنگام و تلاش برای بازگردادن اسرا را خواستار شدند.
وبگاه «تایمز اسرائیل» نیز نوشت، تظاهرکنندگان در میدانیی در تل‌آویو تجمع و علیه دولت اعتراض کردند و در عین حال خواستار برگزاری انتخابات زودهنگام و توافق برای آزادی اسرا شدند.

بسیاری از معترضان تابلوهایی را علیه بنیامین نتانیاهو حمل می‌کنند.

وزارت بهداشت فلسطین روز یکشنبه اعلام کرد که از ۷ اکتبر ۲۰۲۳ و آغاز جنگ در غزه تاکنون ۴۸۳ نفر نیز در مناطق مختلف کرانه باختری به شهادت رسیده‌اند.

مبارزه مسلحانه جوانان فلسطینی به خصوص در استان‌های شمال کرانه باختری از جمله جنین، نابلس و طولکرم موجب شده است تا ارتش اسرائیل بخشی از ظرفیت خود را برای کنترل اوضاع این مناطق به کار گیرد.

سازمان امدادرسانی غزه نیز اعلام کرد که امدادگران فلسطینی موفق به کشف یک گور دسته‌جمعی حاوی پیکر ۵۰ شهید در محوطه بیمارستان «الناصر» در شهر خان یونس شده‌اند.

در تحولی دیگر، هزاران شهروند ترکیه روز یکشنبه در سراسر این کشور به خیابان‌ها آمده و با محکوم کردن رژیم اسرائیل پایان محاصره غزه را خواستار شدند.

کد خبر 846189 منبع: فارس برچسب‌ها بنیامین نتانیاهو اسرائیل خبر ویژه فلسطین - حماس

دیگر خبرها

  • گروسی به تهران سفر می‌کند
  • گروسی: ایران به دنبال دستیابی به سلاح هسته‌ای نیست
  • گروسی : ایران چند هفته با در اختیار داشتن اورانیوم غنی شده کافی برای ساختن بمب اتم فاصله دارد نه چند ماه
  • گروسی: ایران باید بیشتر با آژانس همکاری کند/ قصد دارم به زودی به ایران بروم
  • ایران با ساخت بمب اتم "چند هفته، نه چند ماه" فاصله دارد
  • اظهارنظر گروسی درباره هسته‌ای شدن ایران/ به تهران می‌روم
  • گروسی: ایران چند هفته با در اختیار داشتن اورانیوم غنی‌شده کافی برای ساختن بمب اتم فاصله دارد
  • گروسی به ایران می آید؟ | پیام جدید مدیرکل آژانس به تهران | واکنش به تهدید حملات هسته‌ای
  • نتانیاهو: در روز‌های آینده فشار نظامی بر حماس بیشتر می‌شود
  • ادعای نتانیاهو برای فشار نظامی بر حماس