Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-18@22:51:23 GMT

علاقه شارلوا به ماندن رضایی

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۶۳۸۵۳

علاقه شارلوا به ماندن رضایی

باشگاه شارلوا قصد دارد تا ستاره ایرانی را نگه دارد ولی پول مورد نظر کلوب بروژ را نمی‌تواند پرداخت کند.

به گزارش مشرق، کاوه رضایی در فصل 2019-2020 به دلیل کم بازی کردن در کلوب بروژ به شارلوا، تیم سابق خود قرض داده شد.

وی توانست عملکرد خوبی در این فصل برای شارلوا داشته باشد و سران این باشگاه را برای ماندنش راضی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

آنتورپ در انتظار پاسخ بروژ برای خرید رضایی

به نقل از فوتبال نیوز بلژیک، شارلوا قصد دارد تا با باشگاه کلوب بروژ برای کاوه رضایی به توافق برسد. کلوب بروژ خواهان فروش ستاره ایرانی است ولی 5 میلیون یورو پول می‌خواهد.

به نقل از این رسانه بلژیکی، باشگاه شارلوا پول کافی برای پرداخت این مبلغ را ندارد و به نظر می‌رسد شانسی برای خرید و دائمی کردن قرارداد رضایی ندارد.

از طرفی باشگاه نانت فرانسه شدیدا به دنبال رضایی است.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اخبار بورس فوتبال شارلوا کاوه رضایی کلوب بروژ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۳۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضایی: نگرانی بابت بلانکو و استقلال نداریم

به گزارش "ورزش سه"، استقلال برای حفظ صدرنشینی خود به دنبال کسب نتیجه در جدال با شمس آذر است اما شاگردان جاه طلب سعید دقیقی نشان داده‌اند که مقابل تیم‌های مدعی نمایش درخشانی به جا خواهند گذاشت و با امیدواری بالایی پا به استادیوم آزادی خواهند گذاشت.

محمدرضا رضایی مدافع بلندقامت شمس آذر درباره شرایط تیمش پیش از این بازی می‌گوید: مقابل صدرنشین لیگ بازی داریم. استقلال البته در هر شرایطی تیمی قابل احترام است و مطمئنا اکنون با توجه به صدرنشینی و بازی در استادیوم آزادی کار ما سخت‌تر نیز خواهد بود.

وی ادامه داد: با این حال همانطور که خاطرتان هست در بازی رفت نیز ما نمایش بهتری داشتیم و جزو معدود تیم‌هایی هستیم که علیرغم سد دفاعی این تیم توانستیم دو گل به ثمر برسانیم. اکنون در جایی از فصل قرار داریم که باید به بهترین شکل ممکن ماموریت خودمان را به پایان برسانیم. هفت هفته باقی مانده و باید نشان دهیم که شایسته تحسینی که از تیم ما می‌شود هستیم.

مدافع جوان شمس آذر با اشاره به توانایی تیمش گفت: اگر بگوییم کامل‌ترین و یکدل‌ترین تیم لیگ هستیم قطعا دروغ نیست. تیمی که از راس بالای آن با حضور مالک، اعضای هیات مدیره و مدیرعامل تا کادرفنی و بازیکنان و دیگر اعضای تیم و خصوصا هواداران همه در کنار یکدیگر برای یک هدف بزرگ می‌جنگیم. بازیکنان خوبی داریم که همگی در کنار هم برای هدف بزرگ‌مان می‌جنگیم. در بازی با استقلال نیز همین مسیر را دنبال خواهیم کرد. هر کدام از ما با انگیزه و توان بالاتری ضمن حمایت از هم، برای موفقیت تیم تلاش خواهیم کرد و امیدوارم برابر تیم خوب استقلال به نتیجه خوبی دست پیدا کنیم.

رضایی درباره عملکرد موفق این روزهای بلانکو در خط حمله استقلال اینطور واکنش نشان داد: استقلال مدعی اصلی قهرمانی این فصل است. بازیکنان فوق العاده‌ای دارند که باعث این صدرنشینی شده است. آنها فقط بلانکو را در اختیار ندارند و ستاره‌های دیگری هم در این تیم حضور دارند که هر گونه غفلتی از سوی ما می‌تواند کار را سخت کند. قطعا کادرفنی برنامه ویژه‌ای برای این بازی ترتیب داده و نگرانی از این بابت نخواهیم داشت و هر کدام از ما با احساس مسوولیت بالا به دنبال انجام وظایف خود در راستای موفقیت تیم خواهیم بود.

مدافع جوان شمس آذر در پایان با دعوت از هواداران تیمش گفت: مسلما در این بازی هواداران تیم ما کنارمان خواهند بود. آنها حامی بزرگی برای ما هستند و از آنها می‌خواهیم چند برابر همیشه حمایت کرده و انگیزه بیشتری به ما برای جنگیدن و کسب نتیجه بدهند.

دیگر خبرها

  • نتایج یک چهارم لیگ کنفرانس اروپا؛ حذف نماینده ترکیه و صعود بنفش‌ها در آرتمیو فرانکی
  • روش عجیب و غریب پرنده‌ها برای در امان ماندن از حمله‌ی مار‌ها (فیلم)
  • رونق صادرات در جزیره جهانی قشم| تراز تجاری منطقه آزاد قشم به بیش از 313 میلیون دلار رسید
  • حضور فعال بیش از ٧٠ تیم گشت پلیس راه در محورهای بارانی کرمان
  • حضور فعال بیش از ۷۰ تیم گشت پلیس راه در محور‌های بارانی کرمان 
  • ترکیه: نتانیاهو با هدف ماندن در قدرت به دنبال جنگ با ایران است
  • سرپرست جدید راه و شهرسازی فارس منصوب شد
  • رضایی: نگرانی بابت بلانکو و استقلال نداریم
  • ملکه‌ای که ۷ روز پس از غرق شدن، زنده شد
  • هاکی روی یخ عشق آباد؛ پیروزی آیس باکس ایران در گام نخست