Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رییس کل دادگستری استان همدان از بازدید منظم و مستمر از واحد‌های تولیدی و کارخانجات با هدف رفع موانع تولید خبر داد. تاریخ انتشار: 11:30 - 05 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۲۳۲۴۷

خبرگزاری میزان-  جلسه شورای قضایی استان همدان با حضور رییس کل دادگستری استان و دیگر اعضای این شورا برگزار و موضوعات و مسائل مختلف قضایی و اجتماعی مورد  بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس کل دادگستری استان همدان در این جلسه در بخشی از سخنان خود ضمن اشاره به برخی اقدامات توسعه مدار در ساختار مجموعه‌های قضایی از جمله افزایش شعب حقوقی از ۱۰ شعبه به ۱۴ شعبه و افزایش دادگاه‌های تجدیدنظر از ۱۱ شعبه به ۱۷ شعبه که طی ماه‌های اخیر صورت پذیرفته اظهار داشت: انجام کار جهادی در مجموعه‌های قضایی مستلزم استفاده از نیرو‌های خلاق، جوان و انقلابی است و انجام بیش از ۹۰ تغییر در سمت‌ها و پست‌های قضایی در استان از جمله تعدادی از روسای دادگستری و دادستان‌های شهرستان در همین راستا است.

محمدرضا عدالتخواه با اشاره به ضرورت استمرار سیاست قضایی حبس زدایی در قبال محکومان جرایم غیر مهم و خرد تاکید کرد: مجموعه ضابطین از قبیل نیروی انتظامی و سایرمراجع امنیتی موظف هستند با دقت و سرعت لازم تمامی مرتکبان به ارعاب و قدرت نمایی در فضای مجازی و واقعی را شناسایی و به دادسرا‌ها معرفی تا برخورد قاطع قانونی با آن‌ها صورت پذیرد.

رییس شورای قضایی استان همدان تصریح کرد: تمام اراذل و اوباش و مخدوش کنندگان امنیت روانی جامعه شناسایی و با چهره سخت قانون مواجه خواهند شد.     بیشتر بخوانید:      پیگیری دستگاه قضایی استان کرمان برای رفع مشکلات کارگران زغالسنگ

عدالتخواه در خصوص ضرورت رفع موانع تولید در استان بیان داشت:براساس برنامه ریزی صورت گرفته بصورت منظم و مستمر از واحد‌های تولیدی وکارخانجات استان به ترتیب اولویت بازدید خواهد شد و ضمن ارزیابی از وضعیت و مشکلات موجود تدابیر لازم در راستای رفع موانع تولید وتحقق سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری در اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی اتخاذ و اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادگستری همدان موانع تولید رفع موانع تولید استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۳۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسائل کوچک نباید منجر به اختلال در چرخه تولید شرکت‌های صنعتی و تولیدی شوش شود

محسن حویزه در نشست شورای رفع موانع تولید شرکت های تابعه شهرستان که با حضور معاونین فرمانداری، جانشین دادستان شوش، روسای برخی ادارات، مدیران عامل برخی شرکت های شهرستان شوش ،کمک به رفع موانع چرخه تولید در واحدهای صنعتی شوش را مهمترین ماموریت دستگاه های متولی تولید و اشتغال در این شهرستان دانست و گفت: حفظ و تقویت چرخه تولید در شرکت های مستقر در شوش باید به عنوان اولویت در دستور کار قرار گیرد.

او می‌گوید: ماموریت اصلی همه دستگاه های زیرساختی شوش کمک به تولید، برداشتن موانع و همچنین پیگیری تسهیل گری برای پرداخت دیون واحدهای تولیدی شوش است.

حویزه با تاکید بر اینکه کارگر، اشتغال و چرخه تولید خط قرمز مدیریت این شهرستان است ادامه داد: مطالبه دستگاه های خدمت رسان از شرکت ها نباید به گونه ای پیگیری شود که به تولید و اشتغال در این شهرستان آسیب وارد کند.

 فرماندار شوش می گوید: قوانین پیرامون سیاست گذاری و فعالیت واحدهای تولیدی و صنعتی به طور کامل شفاف و صریح است و رعایت این قوانین توسط همه شرکت های خصوصی و دولتی مورد انتظار است.

این مقام مسئول با بیان اینکه تمام دستگاه ها به جای سنگ اندازی باید به دنبال تسهیل فعالیت واحدهای تولیدی در این شهرستان باشند گفت: بسیاری از مسایل مبتلا به واحدهای تولیدی با نگاه مسوولانه قابل گره گشایی در داخل شهرستان است و نباید مسایل کوچک منجر به اختلال در چرخه تولید در شوش شود.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • بررسی مشکلات کارخانه روغن نباتی گلناز با حضور مسئولین قضایی استان کرمان/گوش شنوا برای حل مشكل واحدهای توليدی
  • بررسی موانع آغاز به کار واحدهای جدید استحصال یُد در نخستین جلسه اقتصاد مقاومتی دادگستری گلستان
  • پرواز بلند تولیدگران سمنانی از روی موانع/ رکود پشت در گذاشته شد
  • راه اندازی هیئت صلح جانبازان
  • بازدید استاندار قزوین از ۲ واحد تولیدی
  • وضع برخی از قوانین، موجب سنگ اندازی در تولید می‌شود
  • حمایت از واحدهای تولیدی استان کرمان
  • سازش ۱۳ هزار پرونده قضایی در آذربایجان‌غربی
  • اختصاص ۳ شعبه ویژه برای رسیدگی به پرونده‌های تولید و سرمایه‌گذاری
  • مسائل کوچک نباید منجر به اختلال در چرخه تولید شرکت‌های صنعتی و تولیدی شوش شود