Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه چابهار گفت: اعمال محدودیت شدید رفت وآمد در مبادی ورودی و خروجی چابهار به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در حال اجرا است و از ورود هرگونه مهمان در این شهرستان جلوگیری می‌شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، رحمدل بامری اظهارداشت: شهرستان چابهار هم‌اینک در وضعیت قرمز از لحاظ شیوع ویروس کرونا قرار دارد و در روزهای اخیر در شرایط حادتری قرار گرفتیم بطوریکه موارد مثبت کرونا در مقایسه با ۲ ماه اول بیش‌از ۱۵ برابر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: روند رو به رشد مبتلایان به ویروس کرونا چابهار را به وضعیت قرمز رسانده و مجبور شدیم روزانه آژیر وضعیت قرمز کرونا را از سوی کادر بهداشت و درمان در این شهرستان به صدا درآورده و علاوه‌بر آن و به همین منظور با تصمیم مشترک شورای تامین و ستاد مبارزه با کرونا تمامی بازارها (بازار منطقه آزاد، دکه بازار، بلوک بازار، جمعه بازار و بازارهای روز) بجز واحدهای صنفی عرضه کننده موادغذایی و بهداشتی تا اطلاع بعدی تعطیل شده‌اند.

فرماندار چابهار گفت: محدودیت‌های تردد در چابهار اعمال می‌شود و هیچ امکاناتی برای پذیرایی از گردشگران نخواهیم داشت.

وی تاکید کرد: از تمامی مسافرانی که قصد سفر به چابهار را دارند به طور جد درخواست می‌شود از سفر به این شهرستان خودداری کنند و تنها به شهروندان این شهرستان اجازه تردد داده خواهد شد.

بامری همچنین درباره وضعیت پارک‌ها، تفرجگاه‌ها و اماکن تفریحی و گردشگری اظهارداشت: براساس تصمیمات این ستاد مقرر شد بوستان‌ها و تفرجگاه‌ها مجددا بسته شوند و در سایر اماکن نباید تجمعی شکل گیرد.

وی گفت: همچنین برگزاری مجالس عروسی و عزاداری‌ ممنوع است و از چاپ و نصب اعلامیه و بنر در سطح شهرستان که منجر به تشویق مردم برای حضور در تجمعات ‌شود جلوگیری خواهد شد.

فرماندار چابهار بیان کرد: بر این اساس بازار شهر و مراکز تجاری و واحدهای خدماتی سطح منطقه آزاد چابهار کاملا تعطیل شده و بجز نانوایی‌ها، داروخانه‌ها، پمپ بنزین‌ها و فروشگاه‌های عرضه موادغذایی بقیه اصناف و فروشگاه‌ها تا اطلاع بعدی تعطیل و با کسانی‌که به هر نحوی قصد ایجاد اخلال در این روند را داشته و دستورات ستاد مدیریت مبارزه با بیماری کرونا را نادیده گیرند برخورد قانونی خواهد شد.

وی اظهارداشت:هرگونه تجمع و ازدحام در سطح بازار و معابر ممنوع است و مراسم عزاداری و تدفین بدون حضور جمعیت و تنها با حضور چند نفر از نزدیکان انجام می‌شود.

بامری خاطرنشان کرد: همچنین با مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان که در اجرای مصوبات ستاد و وظایف خود در مبارزه با کرونا سهل‌انگاری کنند برخورد قانونی خواهد شد.

وی افزود: شهرداری، اصناف، اداره صنعت، معدن و تجارت،نیروی انتظامی و شبکه بهداشت به طور مستمر و به صورت سختگیرانه بر نحوه تعطیلی بازار نظارت خواهند داشت و با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

فرماندار چابهار گفت: مغازه دارانی که این مصوبات را نادیده گیرند مغازه آنان پلمب می‌شود و شهرداری به صورت روزانه معابر سطح شهر را گندزدایی و ضدعفونی خواهد کرد.

وی ادامه داد: تمامی ادارات و سازمان‌های دولتی و نهادهای نظامی و انتظامی از اعلام پذیرش هرگونه میهمان در این ایام به مهمانسراهای دولتی تحت اختیار خودداری کنند. 

 بامری تصریح کرد: تمامی هتل‌ها و مکان‌های اقامتی، پذیرایی و همچنین واحدهای بومگردی از پذیرش میهمان منع شده و چنانچه رعایت نکنند از فعالیت آنها جلوگیری و برخورد قانونی می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین نصب هرگونه چادر و توقف در پارک ها، تفرجگاه‌ها و معابر عمومی شهرستان چابهار ممنوع است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: کرونا در چابهار وضعیت قرمز چابهار برخورد قانونی خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۳۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال محدودیت های ترافیکی در راه های مازندران

به گزارش خبرگزاری مهر، طبق اعلام رکز مدیریت راه‌های کشور، اعمال محدودیت‌های ترافیکی از امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت تا شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ در جاده‌های مازندران اجرا می‌شود.

براین اساس، تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ الی ساعت ۶ صبح روز شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ از محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه، محور تهران - سمنان – مشهد و بالعکس ممنوع است.

* تبصره: تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام مأموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

الف) محور کندوان:
- محدودیت تردد انواع وسایل نقلیه در محور مذکور از ساعت ۱۴:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روز جمعه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ به شرح ذیل اعلام می‌گردد:
۱) از ساعت ۱۴ آزادراه تهران - شمال اعمال محدودیت تردد برای خودرورهای به مقصد چالوس انجام می‌شود.
۲) از ساعت ۱۵ ابتدای پل زنگوله (انت‌های دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) انسداد بصورت کامل.
۳) از ساعت ۱۷ از مرزن آباد به سمت تهران یک طرفه اجرا می‌گردد. (شمال به جنوب)
۴) از ساعت ۲۴ طرح اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن آباد مسیر دو طرفه می‌گردد.
۵) تردد از مسیر جاده قدیم تا محدوده پل زنگوله برای ساکنین و افراد محلی آزاد می‌باشد.

* تبصره: تردد از مسیر جاده قدیم کرج – چالوس تا محدوده پل زنگوله برای ساکنین و افراد محلی آزاد بوده، ولی تردد خودروهایی که قصد عزیمت به چالوس در روزهای اعمال محدودیت جنوب به شمال را دارند از ساعت ۱۲ از میدان امیرکبیر به سمت چالوس ممنوع می‌باشد.

ب) محور هراز:
۱- در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید مأمورین پلیس راه محدودیت یک طرفه مقطعی روز جمعه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ به صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بلعکس انجام خواهد شد.

۱- محور کندوان: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس و بالعکس کماکان ممنوع می‌باشد.
۲- محور هراز:
الف) تردد کلیه تریلرها از محور هراز کماکان ممنوع می‌باشد.
ب) تردد کلیه کامیون‌ها وکامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ و همچنین از ساعت ۶ الی ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه مورخ‌های ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ و ۰۷ از محور هراز ممنوع است.

کد خبر 6087490

دیگر خبرها

  • تردد این خودروها در جاده چالوس ممنوع شد
  • تصویب طرح تفصیلی شهر اردبیل
  • ممنوعیت های تردد در محورهای شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • طرح تفصیلی شهر اردبیل به تصویب رسید
  • ممنوعیت‌های تردد در محور‌های شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • اعمال محدودیت های ترافیکی در راه های مازندران
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ ۵ اردیبهشت
  • اعمال محدودیت تردد ناشی از سیل در کاشان
  • پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ سه شنبه چهارم اردیبهشت
  • اعمال محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین