Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سیدمصطفی حسینی مدیرعامل موسسه سینما‌های حوزه هنری  اظهار داشت: سینما‌ها همچنان تعطیل است و ظاهرا برای برخی مسئولان این امر چنان اهمیتی ندارد، اما در هر حال سینما‌ها از جمله صنوفی بودند که پیش قدم تعطیلات شدند، به این معنا که سلامتی مردم برای سینماداران از اهمیت برخوردار هست، اما درحال حاضر باوجود پروتکلی که از طرف وزارت ارشاد درخصوص سینما‌ها تعیین شده است کمترین درصد انتقال بیماری از طریق سینما‌ها اعلام شده است که ۹ صدم درصد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او بیان کرد: باتوجه به مسائل مطرح شده درحال حاضر بنده منعی برای بازگشایی سینما‌ها نمی‌بینم بنابراین تعلل و بی‌مهری مسئولان به این امر و عدم دغدغه برای آنان را متوجه نمی‌شوم چراکه نوعی بی توجهی به فرهنگ محسوب می‌گردد.

مدیرعامل موسسه سینما‌های حوزه هنری تصریح کرد: تمامی اصناف باز شده‌اند و حتی موارد حمل و نقل اعم از زمینی و هوایی نیز مجددا راه اندازی شده‌اند، اما موضوع سینما و فرهنگ به دلیل اینکه در ظاهر امر جدی برای برخی محسوب نمی‌گردد به آن‌ها رسیدگی نمی‌شود که این موضوعی شک برانگیز است.

او عنوان کرد: تعداد نیروی انسانی که در حوزه سینما‌ها فعالیت می‌کنند کم نیستند. حدود ۳ هزار پرسنل به صورت مستقیم و ۱۲ هزار نفر به صورت غیر مستقیم از طریق سینما به امرار معاش می‌پردازند که اگر به این شرایط رسیدگی نشود قاعدتا این تعداد افراد دچار مشکل خواهند شد.

حسینی با اشاره به فشار روانی ایجاد شده از کرونا خاطرنشان کرد: سال‌های زیادی تلاش بر این شد که شرایط سینما‌ها متفاوت شود چرا که بسیاری از شهرستان‌ها تنها مکان تفریحی که دارند سینما‌ها محسوب می‌گردد درواقع حوزه نشاط اجتماعی که برای مردم در برخی شهرستان‌ها مشخص شده سینما است که در این اوضاع جامعه باتوجه به فشار روانی که بر مردم حاکم هست این صنوف می‌تواند یاری رسان این موضوع باشد.

او درخصوص پیگیری‌های اخذ شده برای بازگشایی مجدد سینما‌ها اعلام کرد: تمام پیگیری‌های لازم برای بازگشایی مجدد سینما‌ها حتی انجمن سینما‌های کشور انجام گرفت، اما همچنان تصمیمی مبنی بر ادامه کار این صنوف گرفته نشده است.

مدیر موسسه سینما‌های حوزه هنری گفت: سینماداران سلامتی مردم برایشان اهمیت داشت و جزء اولین صنوف تعطیل کننده محسوب شدند، اما درحال حاضر این شغل از متضررترین حرفه‌ها شناخته شده است که این تصمیم مسئولان مبنی بر ادامه تعطیلی سینما‌ها جای تعحب دارد.

منبع:تسنیم

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تعطیلی سینماها نشاط اجتماعی سلامتی مردم برای بازگشایی سینما ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۳۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خطرات ناگفته درباره دستمال توالت

به گزارش پارس نیوز به نقل از اقتصادنیوز :  دستمال توالت جزء ضروریات بهداشتی محسوب می شود اما در حقیقت در بسیاری از کشور ها از این دستمال ها استفاده نمی کنند.

بسیار مهم است که اول از همه روی برچسب محصولات را مطالعه کنید و بعد آن را خریداری کنید. درست است که دستمال توالت یک محصول بهداشتی است اما مواد موجود در آن مخصوصاً اگر معطر باشد، باعث ایجاد حساسیت به پوست می‌‌ شود. فرمالدهید یکی از آن موادی است که حساسیت زیادی را ایجاد می‌‌ کند و وجود آن در هر محصولی باعث حساسیت آن نقطه خواهد شد.

 

 دستمال توالت های معطر بوی خوبی می دهند و می توانید آن ها را در حمام و توالت استفاده کنید اما گول این عطرهای خوشبو را نخورید، زیرا باعث ایجاد آلرژی می شوند. بعضی از آن ها بوی گل می دهند و شما را وسوسه می کنند اما همه این ها مصنوعی هستند و سطح سالم قلیایی اندام های خصوصی شما را به هم می‌ زنند و باعث ایجاد عفونت مخمری می شوند.

 

معمولاً دستمال توالت ها از موادی تشکیل شده اند که خودشان عامل به هم زدن سطح هورمونی در بدن مخصوصاً استروژن هستند که هورمون ضروری برای باروری و عملکرد مناسب و درست رحم است. این دستمال توالت ها سطح استروژن را پایین می آورند و در روند تولید مثل مشکل ایجاد می کنند. پس بهتر است که خانم ها تا حد ممکن از آن ها استفاده نکنند.

شاید استفاده از دستمال توالت باعث ایجاد حس تمیزی در شما شود و یک راه موثر برای آن محسوب شود اما استفاده از آن عامل ایجاد حساسیت خواهد بود و حتی خطر پراکنده شدن جرم و آلودگی ها را افزایش می دهد و باعث انتقال آن ها به دست و ناخن می شود و در نتیجه عملکرد تمیزی آن هم خیلی خوب نخواهد بود.

دیگر خبرها

  • باشگاه تراکتور کد داد؛ مذاکره با یحیی گل محمدی تایید شد!
  • اقتباس بهترین راه ارتباط کودکان با سینما
  • خطرات ناگفته درباره دستمال توالت
  • یزدانی: تصمیمی برای حضور در وزن المپیکی نگرفتم
  • نتانیاهو: تحریم ارتش اسرائیل تصمیمی پوچ است
  • تصمیمی برای استرداد اراضی پتروشیمی میانکاله گرفته نشده است
  • کدام سلاح و مهمات قاچاق محسوب می‌شود؟
  • گزارشی از گیشه سینماها؛ کمدی‌ها همچنان پیشتاز هستند
  • فروردین ۱۴۰۳ و آشتی‌ای که میان مردم و هنر هفتم رقم خورد
  • فروردین ۱۴۰۳ و آشتی که میان مردم و هنر هفتم رقم خورد