Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-20@04:18:13 GMT

فرودگاه رامسر مقصد پروازهای داخلی و خارجی می شود

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۶۴۱۶۵

فرودگاه رامسر مقصد پروازهای داخلی و خارجی می شود

به گزارش خبرنگار مهر، سیاوش امیر مکری پیش ازظهر دوشنبه در آئین بهره برداری از باند جدید فرودگاه رامسر با بیان اینکه فرودگاه رامسر دارای ۵۳ سال قدمت است و امروز بزرگترین پروژه در آن بهره برداری شده است، افزود: باند جدید فرودگاه رامسر به مساحت یک و نیم هکتار، دارای موج شکن با باند بتنی با عرض ۷۰ متر، دو دهنه پل به طول ۲۱۰ متر، تاکسی وی به مساحت ۱۱ هزار و ۶۰۰ متر مربع، چراغ روشنایی و غیره است و امکان پذیرش هواپیماهای باریک پیکر با ظرفیت ۱۵۰ مسافر را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه با توجه به مصوبه دولت در خصوص ایجاد مناطق آزاد در کشور، نقش فرودگاه رامسر به عنوان زیرساخت گردشگری در تمامی حوزه‌ها در سطوح بین المللی و داخلی و در اقتصاد و فرهنگ منطقه حائز اهمیت است، گفت: با استفاده از ظرفیت گردشگری تاکنون به مسیرهای اصفهان، اهواز، شیراز، تبریز و کیش و پروازی خارجی به مقاصد آستراخان، دوحه، نجف و.. فراهم شده است.

امیر مکری با بیان اینکه فرودگاه نقش بزرگی در توسعه صنایع استان‌های مازندران و گیلان دارد، با اشاره به اینکه طرح توسعه فرودگاه رامسر در سال ۱۳۸۸ کلید خورد، خاطرنشان کرد: رفع موانع پروازی فرودگاه رامسر با اختصاص اعتبارات ملی انجام شد وبا تکمیل توسعه پروازها و کمک ناوبری ظرفیت پذیرش فرودگاه تا سه برابر افزایش پیدا خواهد کرد.

وی گفت: در فرودگاه رامسر ۱۶ ایرلاین با ناوگان مجهز امکان پرواز دارند و بیش از ۷۰ درصد پروازهای کشور در فرودگاه رامسر برقرار می‌شود.

کد خبر 4933711

منبع: مهر

کلیدواژه: فرودگاه رامسر ویروس کرونا شیراز بوشهر روز قدس شهرکرد گرگان عید سعید فطر شیوع کرونا قزوین روز جهانی قدس نماز عید سعید فطر روابط عمومی شب قدر راهپیمایی روز قدس فرودگاه رامسر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۴۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروازهای فرودگاه‌های مهرآباد و امام خمینی تا ۱۰:۳۰صبح لغو شده است

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس نوتام صادره شماره «۱۳۳۰» تمام پروازهای فرودگاه امام خمینی (ره) و مهرآباد تا ساعت (۱۰:۳۰) صبح امروز (۳۱ فروردین) امکان پذیرش و اعزام مسافر راه نخواهد داشت.

برهمین اساس پروازهای این بازه زمانی باطل شد و مسافرین از عزیمت به فرودگاه خودداری کنند.

کد خبر 6082233 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • یک شرکت آمریکایی نیز پروازهای خود را به اراضی اشغالی لغو کرد
  • مسافران داخلی از آخرین وضعیت پروازی خود مطلع شوند/ روند انجام پرواز‌ها عادی است
  • پرواز‌های خارجی به دبی همچنان تعلیق است
  • پروازهای فرودگاههای کشور به حالت سابق بازگشت
  • پروازهای فرودگاه‌های مهرآباد و امام خمینی تا ۱۰:۳۰صبح لغو شده است
  • تعلیق فوری پروازهای فرودگاه امام خمینی(ره)
  • لغو پروازهای داخلی تا ساعت ۱۰:۳۰ صبح
  • اتاق‌های بازرگانی در خوزستان باید فعال‌تر از گذشته باشند
  • پایگاه نواتیم اسرائیل چه ارزش نظامی دارد؟
  • دبی به معنای واقعی غرق شد ! + ویدئو | تصاویری از باند پرواز فرودگاه در میان آب