Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-03-28@10:45:47 GMT

دریای عمان و تنگه هرمز مواج می‌شود

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۶۴۱۸۵

دریای عمان و تنگه هرمز مواج می‌شود

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، «کیانوش عارفی» افزود: سرعت باد در دریای عمان و تنگه هرمز  در محدوده ۲۵ تا ۳۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد.

وی بیان کرد: از فردا سه‌شنبه تا روزهای پایانی هفته جاری نیز با افزایش باد جنوب غربی در ساعت بعدازظهر وضعیت دریا در تنگه هرمز و دریای عمان متلاطم پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اداره کل هواشناسی هرمزگان توصیه کرد: شناورهای سبک و صیادی در ساعت بعدازظهر از رفت و آمد دریایی به سمت تنگه هرمز و دریای عمان خودداری کنند.

عارفی یادآورشد: همچنین امروز دوشنبه در ساعت بعد از ظهر با توجه به رشد ابر در ارتفاعات استان به‌ویژه ارتفاعات شرقی (سردشت بشاگرد)، رگبار موقت باران و رعد و برق، افزایش لحظه‌ای سرعت باد گاه گرد و غبار پیش بینی می‌شود.  

وی بیان کرد: از فردا سه‌شنبه در استان هرمزگان با افزایش نسبی دما روبه‌رو خواهیم بود.

کد خبر 514724 برچسب‌ها آب و هوا - ایران استان هرمزگان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: آب و هوا ایران استان هرمزگان دریای عمان تنگه هرمز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۴۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم خودداری از هرگونه فعالیت دریایی در خلیج فارس

تین نیوز

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: آبهای خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان طی امروز چهارشنبه تا جمعه همچنان مواج و طوفانی پیش بینی شده است که مسافران نوروزی و شهروندان باید از شنا در دریا و هرگونه فعالیت های دریایی و تفریحی در سواحل این استان خودداری کنند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، مجتبی حمزه نژاد امروز چهارشنبه افزود: همچنین توصیه می شود شناورهای سبک، صیادی و تفریحی به دریا نروند و تمهیدات لازم در بنادر استان نیز انجام شود.

حمزه نژاد بیان کرد: بیشینه سرعت باد به ویژه در ساعات بعدازظهر و شب، در خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان مناطقی چون( کیش، لاوان، سیری، بوموسی، تنب بزرگ و کوچک، خمیر، لنگه، قشم، هرمز، هنگام، لارک، بندرعباس، سیریک و جاسک در محدوده ۵۰ کیلومتر بر ساعت و ارتفاع امواج دریا به بیش از ۲ متر خواهد رسید.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی هرمزگان یادآور شد: وزش بادهای شدید از سمت شمال غربی تا جنوب غربی است و تداوم این ناپایداری های دریایی تا اواخر وقت جمعه دهم فروردین ماه، پیش بینی می شود.

وی گفت: امروز چهارشنبه در آسمان هرمزگان گذر ابر پیش بینی می شود و در ساعات بعدازظهر و شب در سواحل و جزایر استان بروز گرد وغبار و کاهش موقتی کیفیت هوا، دور از انتظار نیست.

حمزه نژاد گفت: به لحاظ دمایی نیز تا پایان هفته جاری، نوسانات یک تا سه درجه ای دما، در هرمزگان مورد انتظار است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • خلیج فارس و دریای عمان تا جمعه مواج است
  • وزش باد شدید در خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان
  • لزوم خودداری از هرگونه فعالیت دریایی در خلیج فارس
  • وزش باد‌های شدید سبب مواج شدن خلیج فارس و دریای عمان، ۸ فروردین
  • ممنوعیت رفت و آمد مسافران به جزیره هرمز از امروز هفتم فروردین
  • ممنوعیت رفت و آمد مسافران به جزیره هرمز از امروز
  • توقف تردد در مسیر جزیره قشم و هرمز
  • هشدار هواشناسی سطح زرد دریایی؛ وزش باد شدید بر روی دریای عمان
  • هشدار هواشناسی:وزش باد شدید بر روی دریای عمان
  • زنگ خطر برای خلیج فارس و دریای عمان به صدا درآمده است!