Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-18@04:33:11 GMT

آغاز پروازهای لوفت‌هانزا به ۲۰ مقصد جهان

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۶۴۲۲۵

آغاز پروازهای لوفت‌هانزا به ۲۰ مقصد جهان

تین نیوز

به نظر می‌رسد که شرکت هواپیمایی لوفت هانزا قصد دارد از اواسط ماه آینده میلادی پروازهای خود را به ۲۰ مقصد بین المللی در جهان از سر بگیرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، لوفت هانزا که بدون شک یکی از بزرگترین شرکت‌های هواپیمایی در آلمان و جهان به شمار می رود، به تازگی اعلام کرده که قصد دارد پروازهای خود به ۲۰ مقصد بین المللی در جهان را از اواسط ماه آینده میلادی یعنی ژوئن ۲۰۲۰ از سر بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی لوفت‌هانزا در این خصوص خاطرنشان کرده است که این مقاصد بین المللی شامل شهرهای مالاگا، ونیز، ایبیزا، فارو، رودز، کِرِت و مالورکا خواهد شد و پروازهای این ایرلاین از هاب و مقر اصلی خود در فرودگاه فرانکفورت آلمان انجام خواهد شد.

وی در ادامه سخنان خود افزود: سایر مقاصد بین المللی مورد نظر در پایان هفته آینده رسانه‌ای خواهد شد.

بر اساس گزارش رویترز، این ایرلاین بزرگ آلمانی پیشتر نیز اعلام کرده بود که پروازهای خود به شهرهای لس آنجلس آمریکا، تورنتو کانادا و بمبئی در هند را همزمان با برداشته شدن محدودیت در سفر و باز شدن مرزهای هوای کشورهای مختلف آغاز خواهد کرد.

لوفت هانزا همچنین به منظور جبران خسارت های مالی ناشی از شیوع گسترده و بحران پاندمی کرونا در حال مذاکراتی با دولت آلمان برای اخذ یک وام به ارزش ۹ میلیارد یورو معادل ۹.۸ میلیارد دلار است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: لوفت هانزا آغاز پروازها بین المللی لوفت هانزا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۴۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ + جدول

برنامه پروازهای امروز فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اطلاعات پروازهای داخلی و خارجی فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان امروز _سه‌شنبه بیست‌وهشتم فروردین_ به شرح زیر است:

جهت اطلاع از تأخیرها و تغییر برنامه پروازی با تلفن ۱۹۹ از اصفهان و شماره ۳۵۲۷۵۲۰۰ از شهرستان‌ها تماس بگیرید یا به تارنمای فرودگاه به نشانی https://isfahan.airport.ir مراجعه کنید.

کد خبر 744630

دیگر خبرها

  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • مرکبات مازندران در سبد صادراتی ۱۶ کشور جهان
  • صادرات مرکبات مازندران به ۱۶ کشور جهان
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • مقصد جدید پاکو خمس در فوتبال اسپانیا
  • صادرات ۲۸ میلیون دلاری مرکبات مازندران به ۱۶ کشور جهان
  • مرکبات مازندران به ۱۶ کشور جهان صادر شد
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • لغو پرواز های شرکت انگلیسی به مقصد تل آویو
  • لغو پروازهای شرکت انگلیسی به مقصد تل آویو