Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-16@10:40:11 GMT

بازگشایی درهای حرم امام رضا(ع)

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۶۴۲۸۷

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۴۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیابان صنعت شهر اندیشه پس از سال ها بازگشایی شد

تین نیوز

شهردار شهر اندیشه از اتمام پروژه زیرسازی، جدول گذاری، پیاده روسازی و آسفالت با مساحت ٣٠٠٠ متر مربع در راستای بازگشایی خیابان صنعت در فاز سه این شهر خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، بهروز کاویانی با بیان اینکه یکی از مسیرهایی که در دستور کار مدیریت شهری برای بازگشایی و اتصال آن به خیابان فردوسی قرار داشت خیابان سایت صنعتی بود، گفت: طبق برآوردهای انجام گرفته و پیش بینی همکارانم در واحد عمران، این مسیر به مساحت ۳۰۰۰ متر مربع، به ۱۰۰۰ متر جدول گذاری، ۵۰۰ متر پیاده روسازی و آسفالت کل معبر نیاز داشت.

کاویانی افزود: خوشبختانه طبق برنامه ریزی به عمل آمده، تکمیل خیابان صنعت و اتصال آن به خیابان فردوسی نیازمند اعتبار چهار میلیارد تومانی بود که تمهیدات لازم در خصوص طی روال اداری و ثبت در سامانه ستاد انجام گرفت و عملیات عمرانی آن به پیمانکار واجد شرایط واگذار شد.

وی با اشاره به مسدود بودن این مسیر طی سال های گذشته خاطر نشان کرد: عملیات اجرایی این پروژه که شامل زیرسازی، جدول گذاری، پیاده رو سازی و آسفالت بود به سرعت آغاز شده و با نظارت و پیگیری مستمر همکارانم به اتمام رسید. این مسیر پس از سال ها بازگشایی شد و شهروندان شریف شهر اندیشه می توانند مسیرهای خود را با توجه به اتصال آن به خیابان فردوسی کوتاه تر کنند.

کاویانی اظهار کرد: با توجه به طرح های عمرانی تعریف شده، سال ۱۴۰۳ یکی از سال های بسیار استثنایی در حوزه عمرانی شهر اندیشه خواهد بود و پروژه های بزرگی مراحل نهایی خود را طی خواهند کرد. همچنین پروژه های بهسازی معابر عمومی نیز اجرایی خواهند شد که امیدوارم مردم پس از به بهره برداری رسیدن آن ها از خادمان خود در شورای اسلامی و شهرداری شهر اندیشه رضایت داشته باشند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • مگا پروژه 22.5 میلیاردی متروی ریاض/ درهای عربستان به روی جهان باز می‌شود؟ (فیلم)
  • مگا پروژه 22.5 میلیاردی متروی ریاض/ درهای عربستان به روی جهان باز می‌شود؟
  • بازگشایی محور گشت - سراوان
  • کارخانه ریسباف در هفته فرهنگی اصفهان بازگشایی می‌شود
  • خیابان صنعت شهر اندیشه پس از سال ها بازگشایی شد
  • بازگشایی حریم هوایی رژیم صهیونیستی
  • شکستن شیشه ها و ازدحام در کنسرت معین در وان ترکیه (فیلم)
  • مشکل احتمالی که دختر جیمی‌جامپ‌ ایجاد کرد/ آیا درهای آزادی روی هواداران خانم استقلال بسته می شود؟
  • درهای سازمان بسیج هنرمندان به روی همه باز است
  • درهای بهشت زهرا(س) باز شد؛ تجمع مردمی بر سر مزار شهید تهرانی مقدم