Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-19@04:46:11 GMT

قابلیت جدیدی به اینستاگرام اضافه شد

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۶۴۳۰۳

قابلیت جدیدی به اینستاگرام اضافه شد

آفتاب‌‌نیوز :

سرانجام اخبار و گزارش‌های منتشرشده مبنی بر ادغام اینستاگرام با قابلیت Rooms در اپلیکیشن پیام رسان فیسبوک مسنجر درست از آب درآمد و هم اکنون کاربران اینستاگرامی قادر خواهند بود با افزودن حداکثر ۵۰ نفر به صورت مستقیم از داخل این اپلیکیشن به مکالمات گروهی و تصویری بپردازند.

این ویژگی جدید بدون شک، اینستاگرام را از پیام رسان واتساپ جلو خواهد انداخت چرا که به کاربران امکان اضافه کردن تعداد زیادی از دوستان و فالوورهای خود را در این شبکه اجتماعی محبوب و پرطرفدار را می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاربران اینستاگرام برای بهره‌مندی از قابلیت مسنجر روم در اینستاگرام و دعوت از دوستان خود تنها کافیست مراحل زیر را به درستی انجام دهند:

۱. به قسمت دایرکت اینستاگرام رفته و بر روی آیکون دوربین در گوشه سمت راست بالای نمایشگر ضربه بزنید

۲. در اینجا باید بر روی گزینه create room به معنای ساخت اتاق کلیپ کند که در قسمت بالای صفحه وجود دارد

۳. در زیر این گزینه نوشته شده است ارسال لینک برای ویدیو چت با همه حتی اگر اکانت اینستا را نداشته باشند

۴. بعد از این مرحله تنها کافیست افراد مورد نظر خود را به اتاق ایجادشده دعوت کنید

۵. پس از کلیک بر روی نام آن ها، یک تیک آبی رنگ در کنار نام آنها نمایان می شود

۶. آیفون ارسال در پایین صفحه را بزنیم و در مرحله آخر گزینه Send را انتخاب کنید

۷. در این مرحله کاربران می‌توانند لینک اتاق ایجاد شده را به اشتراک بگذارند.

در اینجا نکته‌ای که وجود دارد آن است که کاربران باید از قبل اپلیکیشن فیسبوک مسنجر را بر روی گوشی خود داشته باشند تا پس از استفاده از این قابلیت به صورت خودکار از اینستاگرام خارج شده و وارد پیام رسان فیس بوک شوند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: اینستاگرام بر روی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۴۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجرمان سایبری درکمین بازنشستگان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، سرهنگ رسول جلیلیان گفت: مجرمان سایبری از اقشار مختلف برای تحقق اهداف مجرمانه خود سوءاستفاده می‌کنند که یکی از این موارد فریب بازنشستگان با ترفند ثبت نام وام بازنشستگی است.

وی اضافه کرد: کاربران بدون آگاهی مبلغ ناچیز درخواست شده را از طریق لینک ارسال شده پرداخت می کنند درحالی که یک بدافزار است و مجرمان سایبری با این شگرد مجرمانه، اطلاعات کارت بانکی متقاضیان را به سرقت می برند.

جلیلیان گفت: کلاهبرداران سایبری با ارسال پیامک‌های جعلی تحت عناوین مختلف، سعی در تشویق افراد به کلیک نمودن روی لینک ارسالی کرده و سپس هدایت به درگاه بانکی جعلی می کنند.

وی اضافه کرد: کلاهبرداران سایبری با مهندسی اجتماعی و به تناسب نیاز روز جامعه اقدام به تبلیغات مختلف مانند پرداخت وام کم بهره، سهام عدالت و از این قبیل کرده و دست به اعمال مجرمانه می زنند.

جلیلیان تاکید کرد: کاربران در صورت اطلاع از این‌گونه موارد بلافاصله مراتب را از طریق تماس با شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ به مرکز فوریت‌های سایبری پلیس فتا اعلام کنند.

وی اضافه کرد: کلاهبرداران سایبری با مهندسی اجتماعی و به تناسب نیاز روز جامعه اقدام به تبلیغات مختلف مانند پرداخت وام کم بهره، سهام عدالت و از این قبیل کرده و دست به اعمال مجرمانه می زنند.

جلیلیان تاکید کرد: کاربران در صورت اطلاع از این‌گونه موارد بلافاصله مراتب را از طریق تماس با شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ به مرکز فوریت‌های سایبری پلیس فتا اعلام کنند.

دیگر خبرها

  • زارع‌پور: امسال ماهواره‌های سنگین‌تر با برد بیشتر پرتاب می‌شود
  • این برنامه جدید، رقیب تازه برای اینستاگرام
  • این برنامه جدید، رقیب تازه اینستاگرام است
  • قابلیت دانلود تلوبیون نیاز به توسعه زیرساخت دارد
  • امکان خرید آنلاین با احراز هویت بیومتریک گوگل پلی
  •  پیام‌رسان‌های ایرانی جریمه خواهند شد؟ + فیلم
  • با «فیلتر‌های گپ» پیام‌های واتساپ را سریع‌تر پیدا کنید
  • مجرمان سایبری درکمین بازنشستگان
  • آپدیت جدید تلگرام دل کاربران را برد
  • اضافه شدن سرویس پرداخت مستقیم بازارپی به امکانات تپسی