Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

بر اساس آخرین آمار جهانی پایگاه اطلاعاتی "worldometer" تا این لحظه ۵ میلیون و ۵۰۲ هزار و ۵۹۰ نفر در جهان به ویروس کرونا (کووید۱۹) مبتلا شده‌اند که از این تعداد، ۳۴۶ هزار و ۷۶۱ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

به گزارش تسنیم از مجموع تعداد مبتلایان در جهان، تاکنون ۲ میلیون و ۳۰۲ هزار و ۴۶۹ نفر بهبود یافته و توانسته‌اند این بیماری را شکست بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کشور آمریکا با بیشترین تعداد مبتلایان در جهان با افزایش ۱۹ هزار و ۶۰۸ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع یک‌ میلیون و ۶۸۶ هزار و ۴۳۶ مبتلا رسیده است؛ تاکنون ۹۹ هزار و ۳۰۰ آمریکایی مبتلا در این کشور جان خود را از دست داده‌اند.

کشور برزیل که بعد از آمریکا در رده دوم جهان قرار دارد که با افزایش ۱۶ هزار و ۱۰۰ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۳۶۵ هزار و ۲۱۳ مبتلا رسیده است؛ در این کشور تعداد ۲۲ هزار و ۷۴۶ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشور روسیه به‌عنوان سومین کشور جهان، با افزایش ۸ هزار و ۵۹۹ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۳۴۴ هزار و ۴۸۱ مبتلا رسیده است؛ تاکنون ۳ هزار و ۵۴۱ روسی جان خود را از دست داده‌اند.

کشورهای اسپانیا، انگلیس، ایتالیا، فرانسه و آلمان نیز به ترتیب با ۲۸۲ هزار و ۸۵۲، ۲۵۹ هزار و ۵۵۹، ۲۲۹ هزار و ۸۵۷، ۱۸۲ هزار و ۵۸۴ و ۱۸۰ هزار و ۳۲۸ مبتلا در رده‌های چهارم تا هشتم جهان قرار گرفته‌اند.

همچنین کشورهای ترکیه و هند نیز به ترتیب با ۱۵۶ هزار و ۸۲۷ و ۱۳۸ هزار و ۹۱۷ مبتلا در رده‌های نهم و دهم جهان قرار دارند.

از لحاظ تعداد بهبودیافتگان نیز کشورهای آمریکا، اسپانیا و آلمان به‌ترتیب با ۴۵۱ هزار و ۷۰۲، ۱۹۶ هزار و ۹۵۸ و ۱۶۰ هزار و ۳۰۰ هزار بهبودیافته در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: بالاترین آمار کرونا آخرین آمار جهانی ویروس کرونا صراط دست داده اند جان خود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۴۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موشن گرافی | ۲۰۰ روز جنایت رژیم صهیونیستی به روایت آمار و ارقام

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

از این تعداد، اسامی ۳۴ هزار و ۱۸۳ نفر به عنوان شهید در مراکز پزشکی ثبت شده است.

در طی این ۲۰۰ روز، ۱۴ هزار و ۷۷۸ کودک بر اثر حملات ارتش رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده‌اند و ۳۰ نفر از کودکان نیز به دلیل گرسنگی جان خود را از دست داده‌اند. 

دیگر خبرها

  • موشن گرافی | ۲۰۰ روز جنایت رژیم صهیونیستی به روایت آمار و ارقام
  • کاهش محسوس علاقه پسران به دانشگاه ها؟!
  • ایران دارای بیشترین کشفیات مواد مخدر در جهان / استفاده از «هنر» در پیشگیری از اعتیاد
  • ایران دارای بیشترین کشفیات موادمخدر در جهان / استفاده از «هنر» در پیشگیری از اعتیاد
  • افشاریان دارای بیشترین قضاوت در لیگ دسته اول + جدول
  • هزینه‌های نظامی در جهان به بالاترین میزان خود در ۱۵ سال گذشته رسید
  • افزایش مبتلایان به سرطان در بلخ
  • کاهش ۱۰ درصدی تعداد کشته‌های تصادفات جاده‌ای از امسال اجرایی می‌شود
  • درمان هپاتیت سی رایگان شد/ تخمین وجود ۲۰۰۰۰۰ بیمار در ایران
  • شیرمردان و شیرزنان سپاهی در خط مقدم حراست از ایران