Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر اجرایی آستان علی بن امام محمد باقر(ع) مشهد‌اردهال کاشان از بازگشایی صحن‌های این امامزاده واجب‌التعظیم از امروز خبر داد. ۰۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۳ استانها کاشان نظرات - اخبار استانها -

محمد خیرخواه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان اظهار داشت: با توجه به تدابیر ستاد ملی مبارزه با کرونا و تصمیم ستاد مبارزه با کرونا شهرستان کاشان صحن‌های آستان مطهر علی بن امام محمد باقر(ع) مشهد اردهال کاشان امروز با حضور رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشان بازگشایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه لازم است زائران و مجاوران این امامزاده واجب‌التعظیم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند، افزود: درب‌های ورودی به ضریح مطهر امامزاده علی بن امام محمد باقر(ع) همچنان بسته است و زائران تنها می‌توانند از صحن‌های مطهر استفاده کنند.

انتظار زائران به سرآمد / درب‌های مسجد مقدس جمکران بازگشایی شدچشم زائران و مجاوران به بارگاه رضوی روشن شد / بازگشایی صحن‌های حرم مطهر رضوی پس از 69 روز + تصاویرنقاره‌ها به صدا درآمدند / درب‌های حرم مطهر حضرت معصومه(س) بازگشایی شد

مدیر اجرایی آستان علی بن امام محمد باقر(ع) مشهد اردهال کاشان با بیان اینکه استفاده از مهر شخصی و چادر نماز ویژه بانوان زائر لازم و ضروری است، ابراز داشت: استفاده از ماسک و رعایت بهداشت فردی در هنگام ورود به صحن های مطهر این امامزاده واجب‌التعظیم لازم است و از تمامی زائران تقاضا داریم تا نسبت به این موضوع اهتمام ورزند.

وی با بیان اینکه ورودی صحن‌های مطهر امامزاده علی بن امام محمد باقر(ع) مشهد اردهال کاشان از ساعت هفت لغایت یک ساعت مانده به غروب آفتاب باز است، گفت: از تمامی زائران تقاضا داریم تا با برنامه‌ریزی به نحوی در آستان این امامزاده واجب‌التعظیم حضور پیدا کنند که در زمان خاصی جمعیت زیاد حضور نداشته باشد.

انتهای پیام/801/ ز

R7760/P/S6,1369/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: امامزاده واجب التعظیم علی بن امام محمد باقر ع مشهد اردهال کاشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۴۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تشییع پدر شهیدان دهنوی در مشهد برگزار شد

مراسم تشییع ابوالشهدا «رجبعلی دهنوی» پدر شهیدان والامقام «علی اکبر، حمیدرضا و حسین دهنوی» که پس از سالها تحمل رنج دوری از فرزندان شهیدش، روز گذشته دعوت حق را لبیک گفت، صبح امروز (۲۸ فروردین) از مهدیه مشهد به سمت حرم مطهر رضوی آغاز شد.

در ابتدای این مراسم، پیام حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی به مناسبت درگذشت مرحوم دهنوی قرائت شد. رئیس‌جمهور در این پیام، مرحوم دهنوی را انسانی وارسته با سلوک معنوی و منش انسانی معرفی کرد که فرزندانی رشید و انقلابی تربیت و برای عزت و استقلال کشور تقدیم کرده، الگویی درخشان برای پدران این مرز و بوم بوده و نام نیک‌اش در دفتر زرین ایثار برای همیشه ماندگار خواهد بود.

در ادامه مراسم، جمعی از مردم قدرشناس مشهد، پیکر مطهر این پدر شهید را تا صحن کوثر حرم مطهر رضوی مشایعت کردند.

پیکر مرحوم دهنوی پس از طواف و اقامه نماز توسط آیت‌الله علم‌الهدی نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی و امام جمعه مشهد، به آرامستان بهشت رضا منتقل شد و در جوار مزار فرزندانش در قطعه صالحین به خاک سپرده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • اجتماع مردمی «وعده صادق» با مداحی حسین طاهری در حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار می‌شود
  • مراسم تشییع پدر شهیدان دهنوی در مشهد برگزار شد
  • آیین غبار روبی آستان مقدس امام زاده عبدالله بافق
  • آیین غبار رویی آستان مقدس امام زاده عبدالله بافق
  • میزبانی از زائران ۲۷ کشور در آستان مقدس امامزادگان ناصر و یاسر (ع)شهرستان طرقبه شاندیز
  • تسریع در ساماندهی آستان امامزاده حسین (ع) اولویت شورا است
  • برگزاری اجتماع مردمی در حمایت از اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • حال و هوای زیارت در یک روز بهاری حرم مطهر امام رضا(ع)
  • برگزاری مراسم دعای زائران رضوی برای پیروزی رزمندگان اسلام
  • اجتماع مردم در رواق امام خمینی حرم مطهر رضوی