Web Analytics Made Easy - Statcounter

جواد آقازاده در خصوص آخرین وضعیت مبتلایان به ویروس کرونا در استان اظهارکرد: در هفته‌های گذشته فاصله گذاری اجتماعی و هوشمند به خوبی رعایت نشده و تعطیلات عید فطر نیز با افزایش رفت آمد و سفرها باید منتظر افزایش آمار مبتلایان به این بیماری باشیم.

وی با تاکید بر پرهیز از سفر به مناطق با وضعیت قرمز افزود: ارومیه، خوی، مهاباد، سردشت در وضعیت قرمز قرار دارند و سفر به این مناطق خطرناک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقازاده تاکید کرد: شیوع ویروس کرونا در سطح جامعه مهار نشده و باید مردم پروتکل‌های بهداشتی را بیشتر رعایت کنند و و در مواقع غیرضروری از منزل خارج نشوند تا بتوانیم زنجیره ابتلاء به کرونا را بشکنیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه بر اساس آخرین آمار در سوم خردادماه امسال ۱۳۵ مورد جدید به کرونا ویروس در سطح استان مبتلا شده است عنوان کرد: از ۵۲۶ نفر تست کووید ۱۹ گرفته شد که در سوم خرداد ۱۳۵ مورد جدید یافت شد

وی آمار بهبود یافته‌های بیماری کرونا در استان را سه هزار و ۶۷ نفر برشمرد و خاطرنشان کرد: متأسفانه فوتی‌های استان نیز به ۲۰۹ نفر رسیده است

آقازاده گفت: از مجموع ۱۳۵ مبتلا جدید در استان تعداد ۲۶ نفر در ارومیه که ۱۸ نفر از افراد سرپایی و هشت نفر بستری جدید، اشنویه سه نفر سرپایی جدید، بوکان ۱۴ نفر نفر که یک نفر بستری و ۱۳ نفر سرپایی جدید، پیرانشهر پنج نفر سرپایی، چایپاره یک نفر سرپایی، خوی ۲۰ نفر که یک نفر بستری و ۱۹ نفر سرپایی، سلماس ۱۴ نفر سرپایی، مهاباد ۳۷ نفر ۲۳ نفر سرپایی و ۱۴ نفر بستری جدید، میاندوآب ۱۵ نفر ۱۳ نفر افراد سرپایی و ۲ نفر بستری جدید گزارش شده است.

کد خبر 4933732

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی ویروس کرونا ویروس کرونا شیراز بوشهر روز قدس شهرکرد گرگان عید سعید فطر شیوع کرونا قزوین روز جهانی قدس نماز عید سعید فطر روابط عمومی شب قدر راهپیمایی روز قدس نفر سرپایی نفر بستری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۴۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و ضبط ۷۰۰ کیلو چیپس تاریخ گذشته درآذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مدیر نظارت و ارزیابی مواد خوراکی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی  آذربایجان غربی   گفت:  کارشناسان این حوزه نظارتی با انجام ۱۵۷ مورد بازرسی از واحد‌های تولیدی از واحد‌های تحت پوشش در استان اقدامات مهمی برای کاهش مغایرت شرایط تولید با مقررات حاکم در واحد‌های تولیدی، جلوگیری از تولید، توزیع و یا عرضه محصولات سلامت‌محور انجام داده‌اند.

دکتر اکبر زمانی  افزود: در همین راستا در پی بازرسی‌های صورت گرفته از یکی از واحد‌های تولیدی ۴۰۰ کارتن چیپس تاریخ گذشته به مقدار ۷۰۰  کیلو کشف و ضبط شد تا با حضور نهاد‌های  ذی‌صلاح امحاء شود.

این مقام مسئول در پایان بیان کرد: در هنگام خرید کالا‌های سلامت‌محور به‌خصوص فرآورده‌های خوراکی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی به داشتن آرم سازمان غذا و دارو، پروانه بهداشتی، تاریخ تولید و انقضاء مندرج بر روی بسته توجه داشته باشید و در صورت بروز مشکل احتمالی با شماره تلفن‌های ۲۴-۳۲۷۷۲۰۲۳ تماس گرفته و موضوع را با کارشناسان این معاونت در میان بگذارید.

دیگر خبرها

  • ۷۰ هزار نفر حامی ایتام در آذربایجان‌غربی هستند/ لزوم ارتقای سرانه پرداختی
  • کشف و ضبط ۷۰۰ کیلو چیپس تاریخ گذشته درآذربایجان غربی
  • حرمت ماه مبارک رمضان در ایام عید نوروز صیانت شود
  • مرتع داران آذربایجان غربی از چرای زودهنگام دام خودداری کنند
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا
  • خدمات‌رسانی به ٢ هزار بیمار سرپایی و بستری بیمارستان شهید کامیاب
  • محور ملکان_ میاندوآب پر تردد ترین محور آذربایجان غربی در نوروز
  • عکس هایی جالب از شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا / تاریخ تکرار شد!
  • عدم رعایت فاصله مجاز، بیشترین تخلفات جاده ای آذربایجان غربی در نوروز
  • لزوم اجرای کامل برنامه های ابلاغی دادستانی کل کشور