Web Analytics Made Easy - Statcounter

وضعیت کشتارگاه گناباد یکی از مطالب جدی مردم این شهرستان بوده و همیشه با گرم‌شدن هوا به‌دلیل قرار گرفتن کشتارگاه گناباد در بافت مسکونی و داشتن بوی بد نارضایتی‌هایی را به همراه داشته است. ۰۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۱ استانها خراسان رضوی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گناباد، وضعیت کشتارگاه گناباد یکی از مطالب جدی مردم این شهرستان بوده و همیشه با گرم شدن هوا به دلیل قرار گرفتن کشتارگاه گناباد در بافت مسکونی و داشتن بوی بد نارضایتی‌هایی را به همراه داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرگزاری تسنیم خراسان رضوی نیز در راستای پیگیری مطالبات مردمی طی گزارش‌هایی تحت عنوان «وعده‌ها یکی پس از دیگری "آرشیو" می‌شود؛ بوی بد کشتارگاه امان گنابادی‌ها را بریده است» و «وضعیت کشتارگاه گناباد تعیین تکلیف می‌شود» به آن پرداخته است.

این بار برای پیگیری وضعیت کشتارگاه گناباد به سراغ حامد قربانی؛ فرماندار گناباد رفته این تا از آخرین وضعیت کشتارگاه جدید گناباد جویا شویم.

قربانی فرماندار گناباد در گفتگو با خبرنگار تسنیم در گناباد اظهار داشت: با توجه به مشکلات وجود کشتارگاه دام در داخل این شهر، انتقال آن به خارج شهر و سرعت بخشی به تکمیل کشتارگاه جدید از نیازهای اساسی شهروندان به شمار می‌رود.

اما و اگرهای کیفیت گوشت در اردبیل؛ از بوی نامطبوع کشتارگاه تا فروش طیور زنده در کنار خیابانهشدار جدی دادستان اردبیل به کشتارگاه‌ها؛ گوشت سالم و بهداشتی تحویل مردم دهیدافت سرانه مصرف گوشت قرمز/کاهش 50 درصدی سهم کشتارگاه‌ها در عرضه گوشت+نمودار

وی ادامه داد: طرح کشتارگاه جدید دام در گناباد به عنوان یکی از 16 طرح اقتصادی در تفاهمنامه مثلث توسعه اقتصادی در اولویت رسیدگی قرار گرفت و باید با رفع موانع اجرای آن و همکاری بیشتر مسئولان در زمان کوتاه تکمیل شود.

فرماندار گناباد تصریح کرد: احداث کشتارگاه جدید دام این شهرستان از سال 1397 در جاده گناباد به بجستان آغاز و تاکنون برای اجرای آن 17 میلیارد ریال با مشارکت شهرداری و بخش خصوصی هزینه شده است.

قربانی افزود: پیشرفت فیزیکی کشتارگاه گناباد در ابتدای انعقاد تفاهمنامه مثلث توسعه اقتصادی 50 درصد بود که با پیگیری مسئولان ذیربط هم اکنون به 85 درصد افزایش یافته است.

وی خاطرنشان کرد: وجود کشتارگاه در داخل شهر طی 20 سال گذشته به یکی از دغدغه‌های مهم شهروندان گناباد از جمله ساکنان کوی شرقی این شهر تبدیل شده و معضلات بهداشتی و زیست محیطی به دنبال داشته است.

انتهای پیام/281/ ز

R41347/P/S6,1188/CT7

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتارگاه جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۴۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام با بهره‌گیری از توان خراسان رضوی

استاندار خراسان رضوی، گفت: باید با استفاده از امکانات موجود برای به نتیجه رساندن پروژه‌های نیمه‌تمام در استان تلاش شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری در نخستین جلسه شورای معاونین استانداری که شامگاه سه‌شنبه در محل دفتر استاندار برگزار شد، اظهار داشت: برای استفاده حداکثری از ظرفیت‌های موجود، افزایش هم‌افزایی و هماهنگی بین مدیران از جمله معاونین استانداری بسیار اهمیت دارد.

وی با بیان اینکه مدیریت استان باید نسبت به سال گذشته متفاوت باشد، بیان کرد: با وجود همدلی، فعالیت‌ها از جمله حوزه تشکیلاتی بهتر جلو‌ خواهد رفت.

نظری خاطرنشان کرد: نوع مواجهه ما با مسائل باید برجسته و مسئله‌محور باشد در غیر این صورت مدیریت ما بر اساس اولویت‌ها نخواهد بود.

استاندار خراسان رضوی افزود: حدود 15 ماه از عمر دولت باقیمانده است که باید در این فرصت باقیمانده، کوشش لازم برای به ثمر رساندن اهداف با اولویت‌ صورت گیرد.

وی تاکید کرد: باید با استفاده از امکانات موجود برای به نتیجه رساندن پروژه‌های نیمه‌تمام تلاش شود.

انتهای پیام/282/

دیگر خبرها

  • انتقاد از اطلاع‌رسانی ناقص ماجرای کشف گوشت الاغ در یک هتل مشهد
  • ماجرای گوشت الاغ در یک هتل مشهد ناقص اطلاع‌رسانی شد
  • مولدسازی؛ راهکاری مناسب برای تأمین بودجه خراسان رضوی
  • ماجرای گوشت الاغ در یک هتل مشهد ناقص اطلاع رسانی شد
  • اولین واکنش به تصاویر تکان‌دهنده سرهای بریده خر در مشهد
  • تایید کشف گوشت خر در یکی از هتل‌های اطراف حرم مطهر رضوی | این گوشت توسط مسافران مصرف شد؟
  • ماجرای حمل گوشت خر در جاده نیشابور به مشهد چه بود؟ +عکس
  • کشف گوشت خر در جاده نیشابور به مشهد قدیمی است! + عکس ها
  • وضعیت اکران سینماهای مشهد در شب‌های قدر چگونه است؟
  • اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام با بهره‌گیری از توان خراسان رضوی