Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مسجد مقدس جمکران، در پی مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر بازگشایی اماکن مقدس، درب‌های مسجد مقدس جمکران نیز همزمان با دیگر اماکن مقدس از ساعت ۷ صبح امروز دوشنبه به روی زائران بازگشایی شد.

در این مراسم که با حضور آیت الله شب زنده دار عضو فقهای شورای نگهبان، آیت الله طبسی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و جمعی از خانواده‌های معظم شهدا و منتظران حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه) همراه بود، زائران به قرائت دعا و مناجات پرداخته و برای تعجیل در فرج امام زمان دعا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس تصمیم مسئولان مسجد مقدس جمکران از ساعت ۷ تا ۱۸ باب الشهدا و باب المعصومه (سلام الله علیها) برای ورود زائران به مسجد باز خواهد بود و تمام صحن‌های این مکان مقدس با حفظ فاصله گذاری اجتماعی پذیرای زائران است.

این گزارش حاکی است تا اطلاع ثانوی هیچ‌گونه مراسم و تجمعی در مسجد مقدس جمکران برگزار نخواهد شد.

کد خبر 4933733

منبع: مهر

کلیدواژه: مسجد جمکران قم ویروس کرونا ویروس کرونا شیراز بوشهر روز قدس شهرکرد گرگان عید سعید فطر شیوع کرونا قزوین روز جهانی قدس نماز عید سعید فطر روابط عمومی شب قدر راهپیمایی روز قدس مسجد مقدس جمکران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۴۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار استاندار یزد با خانواده های شهدای ارتش

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، فاطمی در این دیدار گفت: رسیدگی به امورات مربوط به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران توفیق بزرگی برای مسئولان خواهد بود.

فاطمی افزود: پرچم و مکتب شهدا و همینطور توجه به مسئله ایثار و جانفشانی این عزیزان، باید سرلوحه‌ای برای فعالیت‌های مسئولان و مدیران باشد.

فاطمی در این دیدار صمیمی که با خانواده‌های معظم شهدای والامقام محمدرضا فتحی، محمد جلیل بهابادی و امیر حسین زینی صورت گرفت، از صبر و فداکاری خانواده‌های این شهدا قدردانی کرد.

دیگر خبرها

  • شهید «محسن صداقت» اخلاص بسیاری داشت
  • دیدار معاون رییس جمهور با خانواده شهدا و ایثارگران در دشتی
  • بررسی روند ساخت یادمان شهدا و موزه دفاع مقدس در خوی
  • استحکام پایه‌های جامعه از نور و انرژی شهدا است
  • برگزاری مراسم روز شهدای ورزشکار در گلزار شهدای بهشت زهرا(س)
  • زمین چمن مصنوعی شهید «سعید کریمی» در قم افتتاح شد
  • عطرافشانی گلزار شهدای سنندج در آستانه روز ارتش
  • حضور جمعی از فرماندهان ارتش در صحن مجلس
  • دیدار استاندار یزد با جمعی از خانواده‌های شهدای ارتش
  • دیدار استاندار یزد با خانواده های شهدای ارتش