Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-25@14:23:09 GMT

فرماندار تهران: نگران عادی شدن کرونا هستیم

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۶۴۶۰۲

صراط:

عیسی فرهادی فرماندار تهران در گفت‌وگو با فارس در پاسخ به پرسشی مبنی بر عدم استفاده شهروندان از ماسک و دستکش در وسایل حمل و نقل عمومی اظهار داشت: بارها به این موضوع تاکید شده است و خواهش ما این است که مردم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند چرا که تنها راه مقابله با ویروس کرونا، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت:البته تاکنون در شهر تهران مردم رعایت کرده‌اند و با توجه به اینکه این ویروس فعلا هیچ دارو و واکسن مورد تائیدی ندارد بنابراین تنها راه مقابله با آن، رعایت نکات بهداشت است.

فرماندار تهران افزود: اگر این موضوعات رعایت نشود قطعا تعداد زیادی به ویروس کرونا مبتلا می‌شوند و خدمات رسانی در مراکز درمانی هم کندتر خواهد شد.

فرهادی با اشاره به اینکه همچنان مردم می‌توانند از خودروهای شخصی خود برای تردد در شهر تهران استفاده کنند،‌گفت: می‌توان گفت اوضاع در حال حاضر بهتر شده و نگران این هستیم که زمانی ویروس کرونا عادی شود واگر این اتفاق بیفتد به دوران اوج این بیماری باز خواهیم گشت.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: فرماندار تهران عیسی فرهادی پروتکل های بهداشتی صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۴۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در کوهبنان

نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در شهرستان کوهبنان با حضور فرماندار، رئیس دفتر نماینده مردم کوهبنان و زرند در مجلس شورای اسلامی، معاون فرماندار، امام جمعه موقت کوهبنان، بخشدار مرکزی، مشاور فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان کوهبنان امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳  در محل حسینیه سیدالشهدا (ع) واقع در خیابان شیخ ابو سعید  شهرستان کوهبنان افتتاح شد.

 به گفته مسئول برگزاری نمایشگاه در نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در شهرستان کوهبنان تعداد ۵۰ عدد غرفه از صنوف مختلف از جای جای کشور و استان کرمان در بازه زمانی ۵ تا ۱۲ اردیبهشت ماه در ۲ نوبت صبح‌ها از ساعت ۱۰ تا ۱۳ و عصر‌ها از ساعت ۱۶ تا ۲۲ تا روز ۱۲ اردیبهشت پذیرای مردم شهرستان کوهبنان خواهند بود.  

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • ۱۲۰ روستای سردشت دارای تنش آبی هستند
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • پیامکی که تهرانی‌ها را نگران کرد؛ چرا آب ذخیره کنیم؟
  • افتتاح نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در کوهبنان
  • واقعیت پیامک ذخیره سازی آب که تهرانی ها را نگران کرد چه بود؟
  • واقعیت پیامکی که تهرانی‌ها را نگران کرد چه بود؟
  • رونمایی از چهره جدید گذر ۳۰ تیر | این گذر تغییر کاربری می دهد
  • رعایت حجاب و عفاف در واحدهای صنفی اسلامشهر الزامی است
  • انتقاد کوبا از گزارش ۲۰۲۳ آمریکا درباره حقوق بشر کشورها
  • در معابر لغزنده پایتخت فاصله طولی را رعایت کنید