Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@10:13:35 GMT

روزی که رئال مادرید دسیما را فتح کرد+فیلم

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۶۴۶۰۶

روزی که رئال مادرید دسیما را فتح کرد+فیلم

‍‍‍‍‍‍

6 سال پیش در چنین روزی رئال مادرید در فینال لیگ قهرمانان اروپا با کامبک مقابل اتلتیکو مادرید جام قهرمانی را بالای سر برد و فاتح دسیما شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، در سال 2014 در چنین روزی فینال لیگ قهرمانان اروپا میان تیم‌های رئال مادرید و اتلتیکو مادردی در شهر لیسبون پرتغال برگزار شد و کهکشانی‌ها با نتیجه 4 بر یک پیروز شدند و عنوان قهرمانی را بدست آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازی جذاب و دیدنی ابتدا این تیم اتلتیکو مادرید بود که در دقیقه 36 توسط دیگو گودین به گل رسید و بازی تا دقایق پایانی با این گل در جریان بود.

در دقایق پایانی این سرخیو راموس بود که با ضربه سر دیدنی خود بازی را به تساوی کشاند تا آب سردی بر پیکره روخی بلانکو ریخته شود.

با این گل سرنوشت قهرمان آن جام به وقت های اضافه کشیده شد.

نیمه نخست وقت های اضافه گلی در بر نداشت و دو تیم کار را در وقت اضافه دوم ادامه دادند تا اینکه در دقیقه 110 روی حرکت زیبای دیماریا،گرت بیل توانست با ضربه سر دروازه اتلتیکو را برای بار دوم باز کند.

این پایان کار نبود و در دقیقه 118 مارسلو با شوتی سهمگین سومین گل رئال را به ثمر رساند.

شاگردان سیمئونه همه چیز را از دست رفته می‌دیدند و در ثانیه‌های پایانی هم یک پنالتی دیگر برای رئال بدست آمد تا کریس رونالدو گل چهارم و تیرخلاص را بر پیکره اتلتیکو بزند.

این دهمین قهرمانی رئال در لیگ قهرمانان اروپا بود و کهکشانی‌ها موفق شدند به دسیما دست یابند.

 

*این فیلم را ببینید.

 

 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: رئال مادرید لیگ قهرمانان اروپا اتلتیکو مادرید فتح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۴۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مادرید عاشق جود: هزاران بلینگام در برنابئو (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و دوم لالیگا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو و با حضور هوادارانش میزبان بارسلونا بود و موفق شد این تیم را در دیداری جذاب و جنجالی با نتیجه 2-3 شکست دهد. 

بلینگام که در بازی رفت ناجی رئال مادرید بود و هر دو گل این تیم را برای پیروزی برابر این حریف قدیمی به ثمر رسانده بود، در این بازی هم بار دیگر به ستاره بی چون و چرای آنها تبدیل شد و توانست گل سوم و پیروزی‌بخش تیمش را در وقت‌های تلف شده وارد دروازه حریف کند. 

او پس از گلی که به ثمر رساند خوشحالی خاصی را با لوکاس واسکز به نمایش گذاشت و سپس به سوی هواداران رفت تا شادی پس از گل مخصوص خودش را با دستان باز انجام دهد و اتفاق جالبی که رخ داد این بود که هواداران روی سکوها هم مانند او این خوشحالی را انجام دادند تا صحنه‌ای تماشایی در برنابئو به تصویر کشیده شود. 

رئال مادرید با این پیروزی اختلاف امتیازش با بارسلونا در صدر جدول را به یازده امتیاز رساند و حالا با کسب دو پیروزی و یک تساوی در سه دیدار پیش رو جام قهرمانی را از آن خود خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • طرح لو رفته از پیراهن اول اتلتیکو مادرید در فصل 25-2024
  • کپا آریزابالاگا به چارچوب دروازه رئال مادرید برمی‌گردد
  • با 123 بازی کمتر از دیوید بکام؛ جود بلینگام گلزن‌ترین انگلیسی تاریخ رئال مادرید شد!
  • تمجید فلورنتینو پرز از تونی کروس: او برای بازی در رئال مادرید متولد شده است
  • با وجود علاقه اتلتیکو مادرید، رئال مادرید تمایلی به فروش دنی سبایوس ندارد
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم
  • 7 سال پیش در چنین روزی؛ لیونل مسی سانتیاگو برنابئو را به آتش کشید / عکس
  • پیروزی رئال مادرید مقابل اتلتیکو مادرید با گل چیچاریتو (لیگ قهرمانان اروپا - 2015/4/22) / فیلم
  • مودریچ یک فصل دیگر در رئال مادرید می‌ماند
  • مادرید عاشق جود: هزاران بلینگام در برنابئو (عکس)