Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-19@21:41:37 GMT

مقصد نهايي نفتکش‌ هاي ايراني در ونزوئلا

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۶۴۷۶۵

مقصد نهايي نفتکش‌ هاي ايراني در ونزوئلا

خبرگزاری آریا-️اولین نفتکش ایرانی از ناوگان 5 فروندی اعزام شده به ونزوئلا به بندر «ال پالیتو» رسید و تا ساعتی دیگر محموله خود را تخلیه خواهد کرد.
به گزارش آریا، نفتکش‌های «فورچون» و «فارست» به عنوان اولین و دومین شناورهای ناوگان اعزامی ایران به ونزوئلا با ورود به آبهای انحصاری اقتصادی این کشور همراه با اسکورت ناوهای نظامی به سمت بنادر محل تخلیه محموله خود در حال حرکت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


️بر اساس گزارش‌های دریافت شده نفتکش فورچون ️اولین نفتکش ایرانی از ناوگان 5 فروندی اعزام شده به ونزوئلا به بندر «ال پالیتو» رسید و تا ساعتی دیگر محموله خود را تخلیه خواهد کرد.
دومین نفت کش ایرانی به نام «فارست» نیز که بامداد امروز به وقت ایران وارد منطقه اسکورت شد در حال حاضر به سوی بندرپانتا کاردین( Punta Cardin) در حال حرکت است.
نفتکش ایرانی «فاکسون» نیز که سومین شناور حامل فرآورده های نفتی به مقصد ونزوئلا است روزچهارشنبه27 می حدود ساعت 1400 به وقت محلی (22/30 به وقت تهران) به موقعیت اسکورت خواهد رسید.
دو کشتی نفت کش دیگر به نام‌های «پتونیا» و «کلاول» نیز با پرچم ایران ضمن عبور از اقیانوس اطلس به سمت دریای کارائیب در حال حرکت هستند و بر اساس برنامه تعیین شده به سمت بنادر ونزوئلا ادامه مسیر خواهند داد.
نیکولاس مادورو رییس جمهوری ونزوئلا نیز ساعاتی پیش ضمن تشکر دوباره از حمایت‌های ایران، تأکید کرد: کاراکاس و تهران هر دو خواهان صلح هستند. ما حق داریم آزادانه تجارت کنیم.
وی، ایران و ونزوئلا را دارای «مردمانی انقلابی» نامید که «هرگز در برابر امپراتوری آمریکای شمالی به زانو در نخواهند آمد.»

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مقصد نهایی نفتکش ایرانی ونزوئلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۴۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات ۲۱ خدمه نفتکش سریلانکایی ‌در دریای عمان ‌‌

رئیس اداره بنادر و دریانوردی جاسک از نجات ۲۱ خدمه نفتکش سریلانکایی در دریای عمان که بر اثر طوفان در حال غرق شدن بود،‌ توسط ‌شناور امداد و نجات جاسک خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از جاسک به نقل از اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، محمد امین امانی ‌اظهار داشت: ‌پس از اعلام مرکز جستجو و نجات اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان به مرکز برج کنترل دریایی جاسک که یک نفتکش با پرچم جزایر کوک سریلانکا در 30 مایلی جاسک در حال غرق شدن است، شناور امداد و نجات جاسک به محل اعزام شد.

وی با بیان‌ اینکه  21 خدمه کشتی خارجی توسط شناور امداد و نجات جاسک نجات یافتند، ‌افزود: پنج نفر نیز که نیاز به مراقبت درمانی داشتند توسط اورژانس جاسک خدمات دریافت کردند که وضعیت جسمی این دریانوردان خوب است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ایران تحریم‌های نفتی آمریکا علیه ونزوئلا را محکرم کرد
  • واکنش ایران به اقدام آمریکا برای تمدید تحریم نفتی ونزوئلا
  • ایران تمدید مجدد تحریم‌های نفتی علیه ونزوئلا را محکوم کرد
  • گزارش کشتی آزاد کسب سهمیه المپیک در قاره آسیا / آذرپیرا با غلبه بر کشتی‌گیر ایرانی- ژاپنی راهی نیمه‌نهایی شد
  • کامیون نفتکش سقوط‌کرده در سیلاب
  • نجات ۲۱ خدمه نفتکش سریلانکایی در دریای عمان
  • نجات ۲۱ خدمه نفتکش سریلانکایی ‌در دریای عمان ‌‌
  • استقرار کروزهای ضد کشتی ایران نزدیک خاک آمریکا
  • کروزهای ضد کشتی ایران در فاصله کم از خاک آمریکا
  • نخستین بار در تکواندو ایران؛ قضاوت بانوی ایرانی در پارالمپیک ۲۰۲۴