Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-19@06:42:13 GMT

عامل آزار سیاه‌گوش در شهرستان ورزقان شناسایی شد

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۶۴۷۷۶

به گزارش ایلنا ، در پی انتشار تصاویری در فضای مجازی مبنی بر کشتار یک گونه کمیاب از خانواده گربه‌سانان (سیاه گوش) در یکی از روستاهای شهرستان ورزقان، ماموران حفاظت محیط‌زیست بلافاصله وارد عمل شده و شناسایی فرد متخلف را در دستور کار قرار دادند.

مدیر کل حفاظت محیط زیست آذربایجان‌شرقی با بیان این خبر، افزود: فرد متخلف که پس از صید سیاه گوش، این حیوان را مورد آزار قرار داده بود، قبل از ظهر امروز توسط ماموران حفاظت محیط زیست شهرستان ورزقان شناسایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش روابط عمومی اداره کل محیط زیست آذربایجان شرقی، حمید قاسمی با اشاره به این موضوع که فرد متخلف به مراجع قضایی معرفی خواهد شد، تشریح کرد: با کسانی که علیه محیط‌زیست اقدام کنند، قاطعانه برخورد خواهد شد و از هیچ تخلفی در این باره چشم‌پوشی نخواهد شد.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: سیاهگوش سازمان حفاظت محیط زیست کشور محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۴۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخریب ساخت و ساز غیرمجاز در منطقه حفاظت شده فومن

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ علیرضا حسین زاده بابایی گفت: ماموران یگان حفاظت محیط زیست، ساختمانی به مساحت ۵۰ مترمربع را که در منطقه حفاظت شده‌ی سیاهمزگی شهرستان شفت ساخته شده بود با همراهی کارشناسان منابع طبیعی و نیروی انتظامی و حکم قضایی تخریب و زمین ملی به حالت اولیه بازگردانده شد. 

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان فومن گفت: مردم در صورت مشاهده یا اطلاع از هرگونه تخلف محیط زیستی و یا تصرفات غیرمجاز در مناطق حفاظت شده ، موارد را به ادارات حفاظت محیط زیست و یا سامانه ۱۵۴۰ اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • ۱۴۴ متخلف زیست محیطی دستگیر شدند
  • قدردان دغدغه مندی وزیر صمت درباره شرکت مس آذربایجان هستیم
  • شناسایی ۶۲ واحد آلاینده در مه ولات
  • درخشش عکاس محیط زیست آذربایجان غربی در جشنواره ملی دانش سنتی محیط زیست
  • تخریب ساخت و ساز غیرمجاز در منطقه حفاظت شده فومن
  • سرشماری سمندرهای کوهستانی در آذربایجان‌غربی آغاز شد
  • دستگیری ۷۰۳ شکارچی و صیاد متخلف در سال گذشته
  • دستگیری ۷۰۳ شکارچی و صیاد متخلف در خوزستان در سال گذشته
  • دستگیری بیش از ۷۰۰ شکارچی و صیاد متخلف در خوزستان
  • دستگیری ۷۰۳ شکارچی و صیاد متخلف در استان خوزستان