Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-23@17:43:55 GMT

عادل ورزش مازندران، برکنار شد؟!

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۶۴۷۸۵

جبرییل خانبابایی خطاب به سلطانی فر و علی نژاد نوشت: دود کنار گذاشتن مدیران شایسته خانواده ورزش تنها به چشم ورزش کشور خواهد رفت

به گزارش طرفداری، جبرییل خانبابایی در واکنش به عزل معاون ورزش قهرمانی مازندران نوشت؛ حبیب حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان مازندران طی تصمیمی کاملا احساسی عادل عالیشان معاون توسعه ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان ، که از مدیران باتجربه ، شایسته و پاکدست ورزش مازندران است را برکنار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم به ذکر است حسین زادگان در مدت چند سال حضورش در راس ورزش استان تغییرات مکرری در معاونت های مختلف و روسای ادارات شهرستانها داشته است که چنین امری جدا از اینکه گویای تصمیمات احساسی در عزل و نصبهاست هرگز برای ورزش استانی تاثیر گذار در ورزش کشور خوشایند نیست. فراموش نکنیم، در تاریخ مدیریت ورزش مازندران نام مدیران شایسته و بادرایتی چون مرحوم حجت الله خطیب، بهروز منتقمی، سید هادی حسینی و دیگر مدیران موفق میدرخشد.

عادل عالیشان از  مدیران کاملا ورزشی و توانمند بود که برکناری او قطعا تاثیر منفی بر ورزش قهرمانی استان صاحب ورزش مازندران خواهد گذاشت. برکناری مدیرانی چون عالیشان قطعا مورد قبول و پذیرش دلسوزان واقعی ورزش نیست، انتظار از شخص وزیر ورزش، جناب مسعود سلطانی فر و علی نژاد معاونت توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان این است که اجازه ندهند نیروهای کاردان و با کفایتی چون عالیشان که از سرمایه های مدیریتی ورزش هستند قربانی تصمیمات احساسی و نسنجیده بعضی مدیران ارشد ورزش استانها شوند، قطعا دود کنار گذاشتن اینگونه مدیران باکفایت که از بدنه ورزش و سرمایه های مدیریتی ورزش کشور محسوب می شوند به چشم ورزش ایران خواهد رفت. شاید برکناری امثال عادل عالیشانها باعث ساکت شدن عده ایی از به اصطلاح منتقدان که تعدادشان انگشت شمار و منتقدی با اهدافی غیر دلسوزی برای ورزش هستند شود، اما دلسوزان واقعی ورزش هرگز عزل و نصبهای اینچنینی را نه مطلوب ورزش کشور میدانند و نه با ارزشهای اخلاقی حاکم بر ورزش سازگار میدانند. درایت مدیریتی آن است که زمینه استفاده از امثال عالیشانها در مسئولیتهای مهمتر فراهم شود،آنگاه درکنار این کار ارزشمند به جوانانی که در بدنه ورزش به فعالیت مشغولند و شایستگی ارتقاء مدیریتی دارند توجه شود، همان کاری که سید هادی حسینی، چهره خوشنام ورزش مازندران در زمان مدیریتش در ورزش این استان انجام میداد، نه اینکه بدون توجه به جایگاه ارزشمند ورزش استانی تاثیر گذار در ورزش کشور ،یک مدیر کاربلد  را برکنار و جوانی که هیچ سابقه مدیریتی قابل توجه در پرونده کاریش وجود ندارد را جایگزین او در قطب بزرگ ورزش ایران کنیم.

عزل و نصبهای اینگونه هرگز اقدامی مطلوب و مفید نیست،چون هیچ منطقی نمی پذیرد مدیرانی امثال عادل عالیشان که برای تا به اینجا رسیدنشان فراوان هزینه شده است و از سرمایه های مدیریتی ورزش کشور هستند در فرصت اندک باقی مانده به المپیک با تصمیمی کاملا احساسی برکنار شوند. ورزش مازندران جایی نیست که اموراتش با تصمیماتی غیر منطقی و احساسی به پیش برود.

انتظار از نمایندگان مازندران در مجلس یازدهم، شخص وزیر ورزش و معاونت توسعه ورزش قهرمانی آن است تصمیمی منطقی برای مدیریت ورزش استان اتخاذ کنند.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ورزش مازندران ورزش قهرمانی ورزش استان ورزش کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۴۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس غیردولتی چگونه می‌توانند عدالت آموزشی را گسترش دهند؟

غلامعلی حداد عادل در نشست ملی مدیران مدارس غیردولتی و هیات امنایی با بیان اینکه اگر قصد تاسیس مدارس غیردولتی این باشد که مستقل از سطح اقتصادی به فرزندان رسیدگی کنیم افزود: مدارس غیر دولتی می‌توانند در پیشرفت کشور و آموزش اثرگذار باشند.

وی با بیان اینکه هر فرزندی از ایران به عنوان یک استعداد و سرمایه است افزود: زمانی که یک فرد هزینه تحصیل فرزند خود را در مدارس غیردولتی پرداخت کند این امکان فراهم می‌شود که آموزش و پرورش این هزینه را صرف دانش آموزانی کند که امکان مالی پایینی دارند.

رئیس فرهنگستان زبان وادب فارسی با اشاره به اینکه هر دانش‌آموز در هر مدرسه‌ای باید به گونه‌ای آموزش ببیند که سرباز نظام باشد ادامه داد: مدارس غیردولتی نباید جاده صاف کن افرادی باشند که با پول و مالیات این کشور تحصیل می‌کنند، اما در موقع خدمت به خارج از کشور می‌روند.

حداد عادل با بیان اینکه ۲۴ مدرسه در نقاط محروم سیستان و بلوچستان با سه هزار دانش آموز وجود دارد، گفت: برای این مدارس بلوچستان از دانشجو‌های حقوق دانشگاه تهران برای تدریس استفاده کردیم و اکنون همان دانش آموزان معلم شدند و به چرخه تحصیل آن منطقه بازگشتند.

وی عنوان کرد وظیفه ما تربیت نیروی انسانی ماهر و مومن است.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی آموزش و پرورش

دیگر خبرها

  • کسب عنوان نخست تیراندازی کشورتوسط بانوی سوادکوهی
  • مبارزه با فساد شعار اساسی دولت
  • مبارزه با فساد شعار اساسی دولت است/ توفیق دیپلماسی اقتصادی
  • مالکان درمورد مدیریت سرخابی‌ها تصمیم می‌گیرند
  • مشاور وزیر:مالکان درمورد مدیریت استقلال و پرسپولیس تصمیم می‌گیرند
  • مهدوی: احتمال قهرمانی پرسپولیس بیشتر از استقلال است/ ضعف مدیریتی، سپاهان و تراکتور را  از کورس قهرمانی خارج کرد
  • مشاور وزیر ورزش: همت و اراده دولت و رییس جمهور باعث واگذاری استقلال و پرسپولیس شد/ وزارت ورزش وظیفه نظارتی خواهد داشت
  • ۲ مازندرانی رتبه‌های برتر اتوموبیلرانی کشور را تصاحب کردند
  • ۲ معلم کردستانی عازم مسابقات والیبال قهرمانی دانش‌آموزان جهان
  • مدارس غیردولتی چگونه می‌توانند عدالت آموزشی را گسترش دهند؟