Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهرداری تهران از امشب به مناسبت عید سعید فطر به مدت ۴ شب کنسرت آنلاین برگزار می‌کند. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، به دنبال برگزاری موفق کنسرت‌های آنلاین در نوروز ۹۹ در شرایط شیوع ویروس کرونا و قرنطینه‌ی مردم در خانه، اینبار به منابست ایام عیدسعید فطر معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با مشارکت شبکه تلویزیونی تیوا ۴ شب خاطره‌انگیز را با کنسرت‌های آنلاین تدارک دیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این کنسرت‌ها از امشب دوشنبه ۵خردادماه ۱۳۹۹ با اجرای گروه داماهی آغاز می‌شود و به ترتیب سه‌شنبه ۶ خرداد گروه دال، چهارشنبه ۷ خرداد حامی و پنج‌شنبه ۸ خرداد علیرضا قربانی اجرا خواهند داشت.   لازم به ذکر است که اجرای سه شب اول در برج میلاد تهران و اجرای شب آخر و علیرضا قربانی در تالار وحدت خواهد بود.   معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران ضمن فراهم نمودن تمامی زیرساخت‌های برگزاری کنسرت‌های آنلاین در بهترین سطح، از شهروندان جهت تماشای این کنسرت‌ها که توسط هنرمندان محبوب کشور اجرا خواهدشد، دعوت می‌نماید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کنسرت کنسرت آنلاین شهرداری موسیقی کنسرت های آنلاین شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۴۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیم لایحه تشکیل سازمان گردشگری در شهرداری تهران به شورای شهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، معاون امور فرهنگی و اجتماعی شهردار تهران از تقدیم لایحه تشکیل سازمان گردشگری در شهرداری تهران به شورای شهر تهران خبرداد. 

امین توکلی زاده که امروز برای ارائه گزارش اقدامات و برنامه‌های این معاونت به اعضای شورای شهر در صحن حاضر شده بود، گفت:پس از طی روند شاهد تشکیل سازمان گردشگری شهرداری تهران خواهیم بود.

معاون شهردار تهران، برگزاری پویش‌های متعدد از جمله تهران دوست‌داشتنی، روزه‌اولی‌ها، لشگر قدس، عید بندگی و ماه مهربانی، ویژه برنامه‌های نوروزی، کارناوال‌های شادی درشهر تهران، برپایی شهر شهدا، دهکده‌های ورزشی و جام جهانی، کنگره ۲۴ شهید تهران در فرهنگسرای خاوران، برپایی ویژه برنامه برای خانواده‌ها در برج میلاد، بوستان مشاهیر، اراضی عباس‌آباد و برپایی سفره‌های افطاری ساده و بازارچه‌ها و گذر گردشگری برای حضور شهروندان در ایام ماه مبارک رمضان و نوروز را از جمله اقدامات معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران برشمرد.

در ادامه اعضای شورای اسلامی شهر تهران به گزارش معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در خصوص اقدامات انجام شده در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان واکنش نشان دادند.

سوده نجفی رئیس کمیته سلامت شورای اسلامی شهر تهران در واکنش به این گزارش گفت: طرح‌هایی مانند ریحان شهر و کارآفرینی برای زنان سرپرست خانوار و ایجاد بازارچه‌های عرضه تولیدات زنان سرپرست خانوار از جمله احکام برنامه چهارم برای معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران است که انتظار می‌رود بر اساس برنامه تعیین شده در زمان معین اجرا شود. سوده نجفی افزود: در حکم ۸۵ به آموزش‌های شهروندی اشاره شده و در حکم ۹۰ به بهبود مراکز نگهداری سالمندان و فعال سازی پنج مرکز فرهنگی تأکید شده، سوال ما این است در این زمینه‌ها چه اقداماتی صورت گرفته است؟

جعفر تشکری هاشمی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورا نیز از معاونت اجتماعی و فرهنگی خواست در کنار تلاش برای کیفیت بخشی به زندگی شهروندان در بخش‌های مختلف، درخصوص فرهنگ رفتاری از جمله فرهنگ ترافیکی و تربیت شهروند مسئولیت پذیر اقدام کند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران هم بر توجه به آموزش شهروندی در شهر تهران تاکید کرد.

ناصر امانی افزود: باید بازنگری مجدد در حوزه فرهنگی و اجتماعی صورت بگیرد و به جایگاه اخلاق در برنامه‌های شهرداری توجه ویژه شود تا شاهد ناهنجاری‌های اخلاقی در سطح شهر نباشیم.

رئیس کمیته نظارت و حقوقی شورای شهر تهران نیز بر نقش معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری در فرهنگسازی تاکید کرد.

مهدی اقراریان گفت: تهران بیش از ۹ میلیون جمعیت دارد و باید به تنوع مخاطبان در اجرای برنامه‌ها توجه شود.

رئیس کمیته نظارت و حقوقی شورا همچنین گفت: تابلو‌های مزین به تصاویر شهدا شرایط خوبی ندارد و با این حجم از هزینه‌های گسترده در بخش‌های مختلف، شاید تغییر این تابلو‌ها هزینه چندانی نداشته باشد.

وی گفت:یادمان شهدا هم در مناطق وضع مناسبی ندارد و وقتی شهردار تهران خود را داعیه دار فرهنگ شهادت می‌داند نباید از توجه به شهدا و یادمان آنها غفلت شود.

مهدی پیرهادی رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورا هم از برگزار نشدن برنامه‌های متنوع در شهر در روز زمین پاک انتقاد کرد و خواهان توجه به ورزش همگانی به ویژه در فصل بهار در بوستان‌ها شد.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران نیز بر لزوم آسیب شناسی برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی شهرداری تاکید کرد.

نرگس معدنی پور گفت: ساختار معاونت فرهنگی و اجتماعی نیاز به بازنگری دارد و بودجه این معاونت نیز باید بازبینی شود.

در ادامه پرویز سروری نایب رئیس شورا هم توصیه کرد سال آینده در ایام نوروز معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری به موضوع گردشگری و جذابیت‌ها و ظرفیت‌های متعدد تهران توجه بیشتری کند و شهروندان و گردشگران را با جاذبه‌ها بیشتر آشنا کند.

رئیس کمیته عمران شورا هم بر لزوم تشکیل کارگاه‌های آموزشی برای مادران تاکید کرد. سید محمد آقامیری گفت: برخی از معضلات فرهنگی و اجتماعی به علت آموزش نادرست مادران است و اگر تمرکز ویژه‌ای بر این موضوع داشته باشیم از بسیاری از آسیب‌های اجتماعی جلوگیری خواهد شد.

مهدی بابایی رئیس کمیته ایمنی شورا هم گفت: در سال‌های قبل در ماه رمضان اقدامات دینی با روش‌های نوین و جذاب چندان برگزار نمی‌شد و این اقدامات امسال انجام شد، اما باید در تابلو‌های شهری برنامه‌ها معرفی می‌شد تا مردم از برنامه‌های بیشتری بهره ببرند.

دیگر خبرها

  • لزوم توجه به تنوع مخاطبان در اجرای برنامه‌های اجتماعی و فرهنگی در تهران
  • طراحی الگوهای جدید برای جشن‌های خیابانی در تهران
  • الگوی جدیدی برای جشن‌های خیابانی در تهران
  • امروزه به الگوی شادی متناسب با مبانی خود رسیده‌ایم/ با تصویب شورا، سازمان گردشگری شهرداری تهران تشکیل خواهد شد
  • جزئیات فروش آنلاین میوه و سبزیجات از میادین و میوه و تره‌بار شهرداری تهران
  • تقدیم لایحه تشکیل سازمان گردشگری در شهرداری تهران به شورای شهر
  • فروش آنلاین میوه و تره‌بار در میادین پایتخت
  • جزییات فروش آنلاین میوه و سبزیجات از میادین و میوه و تره‌بار
  • لایحه تشکیل سازمان گردشگری به شورای شهر تهران رسید
  • رضایت شهروندان از خدمات شهرداری تهرانی در روز عید فطر