Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، فرهاد میمنت آبادی مدیر توزیع برق شهرستان قروه گفت: در راستای رفع نقاط معضل دار و حــــــریم شبکـه و جلوگیری از بروز خسارت جانی و مالی به شهروندان و حفاظت از تاسیسات و تجهیزات توزیع برق شهرستان، اصلاح ساختار شبکه برق در نقـــاط دارای مشکــــی سطح شهر قروه رفع حریم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در ادامه افزود: در سال ۹۸ و در راستای صیانت از حریم تاسیسات الکتریکی طرح اصلاح و جابجایی شبکه برقو در پی بازدید و شناســـایی نقاط حادثــــه خیز و خطر آفرین، نسبت به اصلاح ساختار شبکه فشار ضعیف و فشار متوسط در معابر اصلی سطح شهر‌ها و روستا‌ها اقدام و در این پروژه اصلاح ۱۵۰ نقطــه از شبکــــه فشار متوسط و ضعیف هوایی در قالب دستورکار‌های مختلف، ساختمان‌های غیرمسکونی از حریم خارج شدند، کـــه اعتبارایـن پروژه بالغ بر۷ میلیارد و ۳۰۷ میلیون ریال انجام گردید.

میمنت آبادی با اشاره به گسترش ساخت و ساز‌ها اذعان داشت: امروزه به دلیل گسـترش ساخت و ساز‌ها و نیـاز به خدمات متناسب از جملــــــه بهره منـــــدی از انـرژی برق، خطـوط انتقال و توزیـع برق در هـر مکانی قابل مشـاهده اسـت، از این رو با توجه گسـترش و توسـعه روزافـزون این تاسیسـات، نیــــاز به وجود قوانیـن و مقرراتی در جهت سـازماندهی ایـن امور و رعایت مسـایل فنـی، ایمنی و…، ضروری اسـت، یکـی از این مقررات، پیش بینی حریم در اطراف تاسیسـات و خطــــوط شـبکه برق اسـت، در واقع، سـالیانه با نقض ایـن حریم، خطرات و زیان‌های بسـیاری بر افراد سـاکن در این مناطق و شـرکت هـای برق تحمیل می‌شـود.

مدیر توزیع برق شهرستان قروه در پایان سخنان خود ابراز امیدواری کرد که ارگان‌ها و نهاد‌های صادر کننده مجوز مرتبط در زمینه ساخت و ساز قبل از هرگونه عملیات ساختمانی ضمن رعایت موضوع و آگاهی دادن به مالکـــان نسبت به انجام استعلام از مدیریت توزیع برق اقدام نموده تا در آینده علاوه بر تحمیل هزینه مادی شاهد خسارات جانی ناشی از عدم رعایت حریم الکتریکی برق نباشیم.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: برق رسانی خدمات رسانی توزیع برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۴۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع مشکل شبکه آبرسانی روستای زاویه حسن خان در خوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، یدالله سلطانی اظهار داشت: در پی تماسهای مردمی با سامانه 122 مبنی بر قطعی و افت فشار آب در قسمتهایی از  روستای زاویه حسن خان اکیپ نگهداری و تعمیرات به محل حادثه اعزام شدند .

وی افزود : پس از انجام بررسیهای لازم و حفر محل نسبا به رفع اتفاق اقدام و آب سالم و بهداشتی جریان و در اختیار مردم روستا قرار داده شد .

وی تصریح کرد : اکیپ های نگهداری و تعمیرات درشهرها و روستاهای شهرستان خوی در عید نوروز همچون روزهای قبل در آماده باش کامل بوده و در صورت بروز هرگونه حادثه ای در اسرع وقت نسبت به رفع آن اقدام می کنند.

دیگر خبرها

  • سیلاب ۱۲۰ میلیارد تومان به تاسیسات آبی خسارت زد
  • سهمیه سوخت مناطق گازکشی شده جیرفت قطع می شود
  • توزیع ۶ هزار دز واکسن نیوکاسل بین پرورش دهندگان بومی در قاینات
  • رشد ۱۸ درصدی میزان وصول حقوق دولتی معادن در کردستان
  • رفع مشکل آب شرب رودسر تا ۳ ماه آینده
  • تلفات ترافیکی ۲۸ درصد کاهش یافته است
  • مخبر: خودروسازان به تعهدات خود عمل کنند / تاکید بر اصلاح نقاط حادثه‌خیز تا پایان سال
  • مخبر: خودروسازان به تعهدات خود عمل کنند/تاکید بر اصلاح نقاط حادثه‌خیز تا پایان سال
  • رفع مشکل شبکه آبرسانی روستای زاویه حسن خان در خوی
  • اصلاح و بازسازی شبکه توزیع آب شهرستان میبد + عکس