Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@18:52:01 GMT

ادارات و نهادهای بروجرد در هفته جاری تعطیل نیستند

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۶۴۹۲۲

ادارات و نهادهای بروجرد در هفته جاری تعطیل نیستند

ایسنا/لرستان معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: ادارات و نهادهای بروجرد در هفته جاری تعطیل نیستند.

عبدالرحیم رحیمی در گفت‎وگو با ایسنا، اظهار کرد: علی‌رغم همه تلاش‌ها و پیگیری‌ها که از اسفندماه تا پایان فروردین‌ماه در شهرستان داشتیم در اردیبهشت‌ماه و طی دو هفته گذشته آمار مبتلایان در شهرستان بروجرد افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: مشکل اصلی ما این است که مردم رعایت نمی‌کنند و گمان می‌کنند این بیماری تمام شده و در سطح پارک‌ها و تفرجگاه‌ها بدون رعایت پروتکل‌های بهداشتی حضور دارند.

فرماندار بروجرد خاطرنشان کرد: کلیه پارک‌ها و تفرجگاه‌ها در شهرستان تا پایان این هفته تعطیل هستند و خودروهای که در کنار پارک‌ها، تفرجگاه‌ها پارک کنند علاوه بر توقیف ۲۰۰ هزار تومان نیز جریمه خواهند شد.

رحیمی اضافه کرد: صاحبان واحدهای صنفی نیز باید پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرده و از دستکش و ماسک استفاده کنند.

وی با بیان اینکه از ورود خودروهای غیربومی به شهرستان جلوگیری می‌شود بیان کرد: اتوبوسرانی تا پایان هفته تعطیل و کار جابجایی انجام نخواهد شد.

معاون استاندار لرستان ادامه داد: ادارات و نهادهای شهرستان بروجرد در هفته جاری تعطیل نیستند و هرگونه خبری مبنی بر تعطیلی ادارات صحت ندارد.

رحیمی عنوان کرد: رستوران‌ها همچنان تعطیل هستند و همچنین اغذیه‌فروشی‌های سیار تا پایان هفته تعطیل نباید فعالیت کنند.

وی اظهار کرد: تشییع جنازه‌ها باید بدون تجمع برگزار شوند.

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فرمانداري کروناویروس همه علیه کرونا تا پایان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۴۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح جایگزینی کیسه‌های پارچه‌ای در نانوایی‌های بروجرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، رئیس اداره حفاظت محیط زیست بروجرد با اشاره به اینکه هم اکنون سه هزار کیسه پارچه‌ای آماده توزیع در نانوایی‌های شهرستان بروجرد است، گفت: هفته زمین پاک از سوم اردیبهشت به مدت یک هفته با اجرای برنامه‌های مختلفی گرامی داشته می‌شود که شعار هفته زمین پاک امسال «مشارکت مردم ایران در برابر پلاستیک نجات زمین» تعیین شده است.

اصغر بلکی وند افزود: انتخاب این شعار فرصتی برای ترویج سبک زندگی پایدار و کاهش استفاده از کیسه‌های پلاستیکی است.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست بروجرد گفت: با توجه به خطرات استفاده از کیسه‌های نایلونی برای سلامت شهروندان و محیط زیست، اداره حفاظت محیط زیست بروجرد با همکاری سازمان مدیریت پسماند، شورای اسلامی شهر بروجرد، صنایع مهم شهرستان نظیر نساجی، اقدام به آغاز طرح جایگزینی کیسه‌های پارچه‌ای با نایلونی در نانوایی‌های سطح شهر کرده است.

وی اضافه کرد: در این طرح با تمهیدات پیش‌بینی شده به جای کیسه‌های نایلونی، کیسه‌های پارچه‌ای در اختیار نانوایی‌ها قرار گرفته و به تدریج پلاستیک حذف خواهد شد.

بلکی وند در خصوص برنامه‌های مختلف هفته زمین پاک در بروجرد ادامه داد: نواختن زنگ زمین پاک با حضور مسئولان در مدرسه شهید علی نقی نکوئی، مراسم گرامیداشت هفته زمین پاک به همراه انجام پاکسازی زباله‌ها در مجموعه باغ فدک به همراه تجلیل از فعالان زیست محیطی و رهاسازی پرندگان تیمار و درمان شده توسط خانه محیط زیست تیمار و رهاسازی حیات وحش از جمله برنامه‌های محیط زیست بروجرد همزمان با هفته زمین پاک است.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست بروجرد یادآور شد: استقرار ایستگاه سلامت در باغ فدک به مناسبت هفته زمین پاک و هفته سلامت، آغاز و اعلام رسمی طرح جایگزینی کیسه‌های پارچه در نانوایی ها، تجلیل از آثار برتر دانش آموزان و اهدای جوایز و تشدید بازدید‌های نظارتی از صنایع آلاینده به خصوص صنایع آلاینده خاک از دیگر برنامه‌ها در هفته زمین پاک در بروجرد است.

دیگر خبرها

  • ضرورت استقرار و استقلال تمام ادارات در خلیل‌آباد بعد از ۲۰ سال
  • نهضت ملی مسکن از برنامه‌های شاخص راه و شهرسازی خلیل آباد است
  • آمریکا به کمک‌های نظامی و مالی از «رژیم آپارتاید» پایان دهد
  • آغاز طرح جایگزینی کیسه‌های پارچه‌ای در نانوایی‌های بروجرد
  • تولد اولین گوساله‌ گوزن زرد ایرانی پارک ملی کرخه در سال جاری
  • دانش‌آموزان مدارس استثنایی رفتارهای صحیح ترافیکی را فرامی‌گیرند
  • آموزش رفتار‌های صحیح ترافیکی به دانش آموزان مدارس استثنایی
  • ضرورت تثبیت هفته فرهنگی شمیرانات در استان تهران
  • روایت عباس عبدی از بازدیدش از مسجد پارک قیطریه : مسجد را در تقابل با نهادهای دیگر قرار دادن، اعتبار نهاد دین را افزایش نمی‌دهد
  • هماهنگی تعطیلات پایان هفته با دنیا، به افزایش صادرات منجر خواهد شد/خارجی‌ها در روز‌های تعطیل پاسخگو نیستند