Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-23@14:07:34 GMT

مقصد بعدی ژاوی ؛ بارسلونا ؟

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۶۴۹۴۸

مقصد بعدی ژاوی ؛ بارسلونا ؟

آنتونیو پیزی، همبازی ژاوی در بارسلونا می‌گوید او آینده بلوگرانا است و حتما به بارسا برخواهد گشت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

آنتونیو پیزی، ستاره سابق بارسلونا و همبازی ژاوی در این تیم می‌گوید ژاوی آینده بلوگرانا است و بدون شک روزی به عنوان مربی به باشگاه خود برخواهد گشت. ژاوی به عقیده پیزی منتظر است تا فرصت مناسب را پیدا کند و به تیم محبوبش برگردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ژاو‌ی که یکی از اسطوره‌های بزرگ بارسلونا و از پرورش‌یافتگان آکادمی لاماسیا است هفده سال درخشان را در باشگاه کاتالان سپری کرده، با پیراهن آبی‌اناری ۷۶۷ بازی انجام داده، هشت بار قهرمان لالیگا و چهار بار قهرمان لیگ قهرمانان شده است. ژاوی که این روز‌ها در السد قطر تمرین مربی‌گری می‌کند با شایعات زیادی درباره بازگشتش به بارسا مواجه بوده است.

آنتونیو پیزی ستاره سابق بارسا و همبازی ژاوی در این تیم، در این باره به دیلی‌میل گفت:

اینکه ژاوی تصمیم گرفته فعلا برای هدایت بارسا برنگردد به نظر من نشان‌دهنده ارزیابی درست او از موقعیت است. ژاوی نمی‌خواهد در بازگشت مربی همبازی‌های سابقش شود و در عین حال نمی‌خواهد بدون تجربه کافی دست به چنین ریسکی بزند.

همبازی ژاو‌ی در ادامه صحبتهایش گفت:

من کوچکترین شکی ندارم که ژاو‌ی و بارسلونا در آینده به هم خواهند رسید. نمی‌دانم این اتفاق دو سال دیگر می‌افتد، پنج سال یا هشت سال، ولی ژاو‌ی سرمربی بارسلونا خواهد شد، در این شک نکنید.

ستاره سابق بارسا در پاسخ به این سوال که آیا ژاو‌ی برای مربی‌گری در بارسا باید صبر کند تا همبازی‌های مشهورش مثل لیونل مسی و جرارد پیکه بازنشسته شوند گفت:

فکر نکنم این لزوما عامل تعیین‌کننده‌ای باشد، ولی معتقدم هر فردی برای قبول یک چالش بزرگ باید به این احساس برسد که برای آن چالش آماده است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: ژاوی بارسلونا السد السد بارسلونا ژاوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۴۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کازورلا: ژاوی بارسلونا را در یکی از بدترین دوره‌های تاریخش تحویل گرفت و قهرمان لالیگا و سوپرکاپ کرد

کازورلا از تفاوت شخصیت ژاوی در دوران بازیگری و مربی‌گری پرده برداشت

طرفداری | سانتی کازورلا، هافبک سابق تیم ملی اسپانیا که این روزها برای باشگاه دوران کودکی‌اش رئال اویدو بازی می‌کند، در گفتگو با موندو به تمجید از ژاوی پرداخت. کازورلا علاوه بر اینکه سال‌ها در تیم ملی اسپانیا با ژاوی هم بازی بود، در مقطعی کوتاه برای السد قطر که هدایت آن را ژاوی به عهده داشت نیز توپ می زد:

ژاوی یک سرمربی قدرنادیده است و دستاوردهای او با بارسلونا دست کم گرفته شده‌اند. او بارسلونا را در یکی از بدترین دوره‌های تاریخش تحویل گرفت و قهرمان لالیگا و سوپرکاپ کرد. نمی دانم که چرا منقدان ژاوی به این جام های ارزشمند اهمیت نمی دهند.

کازورلا در مورد دورانی که تحت هدایت ژاوی برای السد بازی می‌کرد، گفت:

ژاویِ مربی من را شگفت زده کرد. زمانی که او بازی می‌کرد، هیچوقت صدایش را بالا نمی‌برد اما او در دوران مربی‌گری شخصیت متفاوتی پیدا کرده‌است. یادم می آید که یک بار نزدیک بود ببازیم و ژاوی به شدت فریاد می‌زد، وسایلی را به اطراف پرتاب می‌کرد و به بازیکنان فحش می‌داد! این رفتارها را که دیدم، از او پرسیدم: ژاوی، چه اتفاقی برایت افتاده؟ چرا اینطوری شدی؟!

از دست ندهید ????????????????????????

چرا دیوید تیلور باخت؟  خداحافظی دیوید تیلور از کشتی و ورود به MMA پیش‌بینی سیمپسون‌ها؛ رونالدو در فینال جام جهانی 2026 فان؛ اگر شغل نیکولا جکسون رانندگی بود!

دیگر خبرها

  • پشیمانی زودهنگام: ژاوی می‌خواهد بماند
  • چرا باید برای کارلو آنچلوتی احترام قائل شویم؟
  • زمان جلسه سرنوشت‌ساز ژاوی و بارسا مشخص شد
  • نظر ژاوی پس از باخت در ال‌کلاسیکو عوض شد؛ در بارسا می مانم!
  • دومین فصل بدون جام بارسلونا با ژاوی
  • ادعای عجیب: ژاوی می‌خواهد بماند
  • رویای ناتمام بارسلونا: کار ژاوی تمام شد
  • باخت‌های پیاپی مقابل رئال مادرید، هواداران بارسلونا را دلتنگ پپ گواردیولا کرد! / عکس
  • فرق رئال و بارسا این است: استراتژی و سردرگمی!‏
  • کازورلا: ژاوی بارسلونا را در یکی از بدترین دوره‌های تاریخش تحویل گرفت و قهرمان لالیگا و سوپرکاپ کرد