Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با بیان اینکه مدیرانی که دارایی‌های خود را اعلام نمی‌کنند استعفا بدهند، تصریح کرد: یکی از شروط ما برای مسؤولیت در بدنه سازمان منطقه آزاد قشم این است که بایستی مدیران و یا معاونان، پیش از پذیرفتن پست و سمت، دارایی‌های خود را اعلام کنند.

حمیدرضا مؤمنی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس اقتصادی خبرگزاری فارس در بندرعباس ضمن تبریک به‌مناسبت عید سعید فطر اظهار داشت: خط قرمز ما تخلف در سازمان است و به هیچ عنوان تخلفی در منطقه آزاد قشم پذیرفته نیست و با فرد متخلف در هر جایگاهی که باشد به بدترین شکل ممکن برخورد خواهد شد و قطع همکاری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: یکی از شروط ما برای مسؤولیت در بدنه سازمان منطقه آزاد قشم این است که بایستی مدیران و یا معاونان، پیش از پذیرفتن پست و سمت، دارایی‌های خود را اعلام کنند. اگر مدیری قادر به اعلام دارایی‌هایش نیست قطعأ با او همکاری نخواهیم کرد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در ادامه تصریح کرد: هر مدیری که در سیستم در حال فعالیت است به هر دلیلی قادر به اعلام دارایی‌های خود نیست بهتر است استعفا بدهد و برود چراکه این موضوع الزام سیستم مدیرتی ماست و شفاف‌سازی جزو وظائف این سازمان است.

مؤمنی عنوان داشت: تا پایان مهرماه بیش ار 90 درصد سازمان مکانیزه خواهد شد و در این خصوص معاونان، مشاورین و پیمانکاران به‌شدت در حال پیگیری این موضوع هستند و به لطف خدا در آینده، فضا به سمتی خواهد رفت که به‌عنوان یک سازمان پاسخ‌گو و سالم مطرح خواهیم شد.

وی اضافه کرد: تکریم ارباب رجوع به معنای واقعی از دیگر اقدامات این سازمان است و تنها به‌دنبال نصب پوستر، تبلیغات و اعلام شرح وظائف در فضای اداری نیستیم و اعتقاد داریم تکریم ارباب رجوع به شکل واقعی در سازمان اجرا شود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در پایان از شهروندان و قشموندان و تمامی کسانی که به نوعی با سازمان در ارتباط هستند در خواست کرد که چنانچه شاهد هرگونه ضعفی در بدنه سازمان هستند و یا احساس می‌کنند که برخی از فعالیت‌ها از مسیر خود خارج است به این سازمان اعلام نمایند و ما نیز با دیده منت می‌پذیرم و قطعأ نتیجه پیگیری‌ها نیز به مردم اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/3264

منبع: فارس

کلیدواژه: استعفا قشم پست منطقه آزاد مومنی دارایی های خود را اعلام سازمان منطقه آزاد قشم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۴۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز برخورد با متخلفان در فوتبال؛ محرومیت در انتظار دلالان

دور جدید برخورد با افراد متخلف در فوتبال ایران و دلال‌ها آغاز شده و بر این اساس اقداماتی در حال انجام است.

به گزارش مشرق، یکی از مشکلات اساسی فوتبال ایران جولان برخی مدیربرنامه‌ها و دلال‌هاست و هر چه به شروع فصل نقل‌وانتقالات نزدیک می‌شویم اتفاقات عجیب‌تر و بدتری رخ می‌دهد.

اکنون خبر رسیده که دور جدید برخورد با دلال‌ها و مدیران برنامه متخلف آغاز شده است. در واقع مجموعه اقداماتی برای ساماندهی مدیران برنامه در فوتبال ایران در حال اجراست تا از آشفته‌ بازاری که هر سال شاهد آن هستیم تا حد امکان کاسته شود. شنیده می‌شود از جمله این اقدامات محرومیت و تعلیق تعدادی از دلال‌ها و مدیران برنامه متخلف خواهد بود که از فصل نقل‌وانتقالات پیش‌رو آغاز خواهد شد.

فصل نقل‌وانتقالات بعد از پایان فصل جاری و در تابستان شروع می‌شود.

دیگر خبرها

  • خبر رسانه سپاه از موج برخورد با دلالان فوتبال
  • آغاز برخورد با متخلفان در فوتبال؛ محرومیت در انتظار دلالان
  • خط و نشان شبانه دادستان گرگان برای ویلاسازان توسکستان/ مدیران متخلف احضار می‌شوند
  • آغاز برخورد با متخلفان در فوتبال؛ محرومیت در انتظار دلا‌لان
  • توقف برداشت شن و ماسه از منطقه باغ شاه توسکستان گرگان/ تشکیل پرونده برای مدیران متخلف
  • دهن‌کجی منطقه آزاد بوشهر به مردم؟!
  • توقف برداشت شن و ماسه از منطقه باغ شاه توسکستان گرگان؛ تشکیل پرونده برای مدیران متخلف
  • دهن‌کجی منطقه آزاد بوشهر به مردم با انتصاب مدیران پروازی
  • مدیران اجرایی استان بوشهر باید در میدان حضور داشته باشند
  • یک هتل کوهستان در منطقه ۲ تهران ساخته می شود | راه نجات بوستان های جنگلی تهران از نظر یکی از مدیران شهری