Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم ایرانی زنیت گفت: با زنیت قرارداد دارم و به تیم دیگری فکر نمی‌کنم اما دوست دارم چالش بازی در یکی از پنج لیگ معتبر دنیا را تجربه کنم.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، سردار آزمون درباره برگزاری تمرینات در تیم زنیت پس از شیوع ویروس کرونا اظهار کرد: در زنیت تمرینات به شکل در اوایل قرنطینه در خانه و انفرادی به صورت آنلاین تمرین می‌کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 حدود یک هفته پیش رفتیم در باشگاه و سر تمرینات و دو نفره و بعد هم چهار نفره تمرین می‌کنیم و رفته رفته تعداد هم بیشتر می‌شود. ۲۱ ژوئن هم لیگ روسیه شروع می‌شود.

وی در مورد اخباری که در خصوص پیشنهادهای باشگاه ناپولی و چند باشگاه مطرح دیگر به وی شده، تصریح کرد: من همه چیز را خودم در رسانه‌ها می‌بینم. این کارها را سخت می‌کند. من می‌خواهم زیاد روی من و ماجرای انتقالم مانور ندهند. با زنیت قرارداد دارم و غیر از این تیم نمی‌توانم به جای دیگری فکر کنم، ولی امیدوارم در آینده اتفاقات خوبی رخ دهد.

مهاجم ایرانی زنیت ادامه داد: حدود هفت، هشت سال است که در لیگ روسیه هستم و تجربیات خوبی کسب کرده‌ام. 100 درصد من هم دوست دارم چالش جدیدی را در لیگ‌های معتبر اروپا شروع کنم. امیدوارم این چالش زودتر انجام شود، ولی حدود دو سال قرارداد دارم و چیزی نمی‌توانم بگویم.

وی با اشاره به این موضوع که هیچ‌کس غیر از خانواده‌اش در مورد اخبار نقل و انتقالاتی او خبری ندارد، تأکید کرد: مطمئن باشید حرف خانوادگی ما در رسانه‌ها نمی‌رود. من باید تصمیم بگیرم که کجا می‌روم و کجا می‌خواهم بمانم. قطعا مشورت‌ها تاثیر دارد، اما در نهایت من برای آینده خود تصمیم می‌گیرم.

آزمون در مورد تیم ملی فوتبال ایران گفت: کرونا کار ما را سخت کرد. مشخص نیست چه زمانی قرار است وضعیت عادی شود. زمان اردوی تیم ملی مشخص نیست. بازی‌های ما این فصل تمام شود یک هفته بعد از آن فصل بعدی آغاز می‌شود. امیدوارم زودتر تکلیف معلوم شود. می‌توانیم به دور بعدی برویم. اسکوچیچ مربی خوبی است و مطمئنم از ویلموتس می‌تواند بهتر کار کند، چون آشنایی زیادی دارد.

وی که با برنامه ورزش و مردم صحبت می‌کرد، خاطرنشان کرد: هنوز با اسکوچیچ کار نکرده‌ام و شناختی فنی از وی ندارم، اما او روحیه پیروزی دارد و ما بازیکنان هم باید به او کمک کنیم. جایگاه تیم ملی ایران اینجا نیست. با حضور مردم می‌توانیم به دور بعدی برویم. فکر نمی‌کنم تا به حال از ویلموتس گله‌ای کرده باشم؛ ما شناختی از او نداشتیم. چه خوب و چه بد ما او را کنار گذاشته‌ایم و امیدواریم شرایط به حالت سابق بازگردد.

آزمون یادآور شد: من عاشق جنگیدن هستم و دوست ندارم در یک رقابت سالم شکست بخورم.کار من در زنیت خیلی سخت بود، ولی در تمرینات تلاش زیادی کردم و اعتماد آن‌ها را جلب کردم. در روسیه شاید فقط باید پسر رئیس جمهور باشی تا بتوانی برای بازی کردن تضمین بگیری!

وی در مورد بازی با عراق که شکست در آن مسابقه منجر به اخراج ویلموتس شد، عنوان کرد: در بازی با عراق خودم به کادرفنی گفتم من را تعویض کنید. وقتی کسی نمی‌تواند من را در زمین حمایت کند ترجیح می‌دهم بازی نکنم. کی‌روش به ما یک وظیفه مشخص می‌داد، اما ویلموتس این‌طور نبود.

انتهای پیام/4048/

منبع: آنا

کلیدواژه: سردار آزمون ناپولی زنیت سن پترزبورگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۴۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

السد قهرمان لیگ ستارگان قطر شد/ حزباوی جام کسب برد

السد با پیروزی قاطعی که در دیدار برابر الشمال به دست آورد یک هفته قبل از پایان لیگ ستارگان قطر قهرمان شد.

به گزارش ایسنا، هفته بیست و یکم لیگ ستارگان قطر با انجام ۶ بازی به پایان رسید.

در حساس ترین بازی السد صدرنشین مهمان الشمال بود.

این بازی که تقابل امید ابراهیمی در الشمال با محمد امین حزباوی در السد بود با پیروزی تیم حزباوی به پایان رسید.

السد برای قهرمان در فصل جاری لیگ ستارگان قطر به پیروزی در این بازی نیاز داشت و در نهایت هم توانست با ۴ گل پیروز شود و قهرمانی خود را یک هفته قبل از پایان لیگ قطعی کند.

در این بازی بازی امید ابراهیمی در دقیقه ۴۰ با کارت قرمز از بازی اخراج شد. البته این بازی پر برخورد سه اخراجی داشت که دو بازیکن از الشمال و یک بازیکن از السد بود.

حزباوی هم یک گل به ثمر رساند که البته VAR آن را مردود اعلام کرد.

السد با پیروزی که در این بازی به دست آورد ۴۹ امتیازی شد و قهرمانی خود را قطعی کرد.

نتایج دیگر بازی ها 

العربی۱- المرخیه ۲

الریان۴- الاهلی ۱

الوکره۲ - الغرافه ۴

معیذر۳- القطر۵

ام صلال ۲- الدحیل ۰

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • وینیسیوس: وقت قهرمانی دوباره رئال در ‏CL‏ است
  • آنالیز شبانه تیم ملی فوتسال در بانکوک (عکس)
  • لیورپول با این کاپیتان به جایی نمی‌رسد
  • السد قهرمان لیگ ستارگان قطر شد/ حزباوی جام کسب کرد
  • حزباوی با السد قهرمان لیگ ستارگان قطر شد
  • السد قهرمان لیگ ستارگان قطر شد/ حزباوی جام کسب برد
  • طاهری در بازی تیم‌های سابق سردار آزمون
  • ادامه آمار جادویی حسن‌زاده در تیم ملی
  • جای آزمون را یک ایرانی پُر می‌کند(عکس)
  • پیروزی روحیه بخش آبیدر سنندج در خانه