Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-03-28@15:20:04 GMT

فرماندار تهران: نگران عادی شدن کرونا هستیم

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۶۴۹۷۱

فرماندار تهران: نگران عادی شدن کرونا هستیم

عیسی فرهادی فرماندار تهران در گفت‌وگو با فارس، ‌در پاسخ به پرسشی مبنی بر عدم استفاده شهروندان از ماسک و دستکش در وسایل حمل و نقل عمومی اظهار داشت: بارها به این موضوع تاکید شده است و خواهش ما این است که مردم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند چرا که تنها راه مقابله با ویروس کرونا، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت:البته تاکنون در شهر تهران مردم رعایت کرده‌اند و با توجه به اینکه این ویروس فعلا هیچ دارو و واکسن مورد تائیدی ندارد بنابراین تنها راه مقابله با آن، رعایت نکات بهداشت است.

فرماندار تهران افزود: اگر این موضوعات رعایت نشود قطعا تعداد زیادی به ویروس کرونا مبتلا می‌شوند و خدمات رسانی در مراکز درمانی هم کندتر خواهد شد.

فرهادی با اشاره به اینکه همچنان مردم می‌توانند از خودروهای شخصی خود برای تردد در شهر تهران استفاده کنند،‌گفت: می‌توان گفت اوضاع در حال حاضر بهتر شده و نگران این هستیم که زمانی ویروس کرونا عادی شود واگر این اتفاق بیفتد به دوران اوج این بیماری باز خواهیم گشت.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۴۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهیا کردن بستر لازم برای رونق کسب و کار نسل جدید

 نمایندگان سازمان های مردم نهاد شهرستان زرند به اتفاق رییس اداره بهزیستی و ورزش و جوانان و هلال احمر با فرماندار زرند دیدار کردند.

سید رضا حسینی نژاد، فرماندار شهرستان زرند در این جلسه ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و آغاز سال جدید، گفت: نگاه سمن ها باید نگاه رشد، تعالی، تثبیت و تکثیر باشد و پس از یک سال از فعالیت در میان جامعه، افراد زیادی را مانند خود تکثیر داده و فعال کنند و راه را برای حضور جوانان دیگر و نقش آفرینی آن ها هموار کنند.

وی همچنین با اشاره به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در نامگذاری سال افزود: اگر مردم در تولید مشارکت داشته باشند، می توانند برای اقتصاد خانواده و شهرستان، مفید باشند.

فرماندار زرند تصریح کرد: ما شاهد خلاقیت نوجوانان و جوانان زرندی در عرصه های تولیدی در بخش کشاورزی، دامپروری و صنعت هستیم و سازمان های مردم نهاد باید با شناسایی و حمایت خود، زمینه حضور این قشر خلاق را در فعالیت های تولیدی و اقتصادی شهر فراهم آورند و فرمانداری در کنار ادارات متولی، بستر لازم برای رونق کسب و کارهای جدید و نوآورانه برای این قشر را فراهم می آورد. 

 حسن زاده، نماینده تشکل های مردم نهاد شهرستان زرند با ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته، ظرفیت های موجود و برنامه های پیش رو گفت: خوشبختانه رویکرد مدیریت شهری به ویژه فرماندار شهرستان، حمایت از جوانان و تشکل هایی مردم نهاد است و این تشکل ها و سمن ها با توانمندی که دارند می‌توانند کمک حال سیستم های اجرایی شهرستان باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • تعامل مسئولان بوکان برای توسعه و حل مشکلات مردم
  • دولت باید زمینه‌ایی برای سوق دادن سرمایه سرگردان مردم به سمت تولید فراهم آورد
  • رعایت حرمت ماه رمضان مطالبه مردم است
  • راه‌اندازی کارگاه و کارخانه‌های تولیدی بومی
  • باز شدن پای مردم به تولید نیازمند بازشدن چشم و گوش همه قوا در امر اقتصاد است
  • مهیا کردن بستر لازم برای رونق کسب و کار نسل جدید
  • نسبت به عادی‌انگاری و روزمره‌گی جنایات صهیونیست‌ها نزد افکار عمومی هشدار می دهیم
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا
  • مردم باید اقدامات مسئولان را در سفره خود لمس کنند
  • اجرای آمایش سرزمین از راهکارهای تحقق شعار سال است