Web Analytics Made Easy - Statcounter

شجاع خلیل‌زاده مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با پرسپولیس قرارداد دارم و در قراردادم بند جدایی وجود دارد، اما اگر باشگاه پولم را بدهد جایی نمی‌روم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

شجاع خلیل‌زاده در خصوص از سرگیری تمرینات و مسابقات لیگ برتر، هجمه‌هایی که علیه پرسپولیس وجود دارد، آینده خودش در جمع سرخپوشان و… صحبت‌هایی را انجام داد که متن کامل آن را در ادامه می‌خوانید:

ابتدا درباره شروع تمرینات و آغاز مجدد رقابت‌های لیگ‌برتر صحبت کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شجاع خلیل‌زاده گفت:

به نظر من تصمیم خوبی بود. همه دنیا فوتبال را شروع کردند، کشور ما هم باید شروع می‌کرد. فقط در این شرایط مردم باید بیشتر از خودشان مراقبت کنند.

یعنی موافق شروع لیگ بودید؟

صددرصد، خیلی‌ها می‌گویند که لیگ نباید برگزار شود، اما ما فوتبالیست هستیم و کارمان فوتبال است. نمی‌شود که کارمان تعطیل شود مثل بقیه مردم که کارشان را می‌کنند ما هم باید کارمان را انجام بدهیم.

در این مدت مصاحبه‌ها و هجمه‌های زیادی علیه پرسپولیس و قهرمانی هایش وجود داشت در این خصوص چه صحبتی دارید؟

شجاع خلیل‌زاده گفت:

یک بنده خدا که بازیکن یکی از تیم‌های پایتخت است مصاحبه کرده بود و گفته بود “اگر ما بازیکنان کرونا بگیریم چه می‌شود؟ ” من از او می‌پرسم که آن انسانی که در خیابان کار می‌کند چه بگوید؟ مگر مردم عادی که در کوچه و خیابان دنبال یک لقمه نان هستند خدا ندارند و فقط ما مهم هستیم؟
آن دست فروشی که با ترس دنبال یک لقمه نان است خدا ندارد؟ مگر خون ما رنگین‌تر از بقیه است؟ فقط باید مراقب باشیم.

پس چرا این صحبت‌ها مطرح می‌شود؟

ببینید مسئولان گفتند شرایط کشور خوب است ما هم درآمدمان از فوتبال است و در نهایت ۵ سال بتوانیم بازی کنیم بعدش باید خداحافظی کنیم. در ضمن اگر لیگ امسال برگزار نشود، سال بعد هم برگزار نمی‌شود. حالا ما چطور زندگیمان را بچرخانیم؟ یک سری جوان که در سرشان این حرف‌ها است یک چیز‌هایی می‌گویند.

خیلی جالب است که در این چند روز حتی به امکانات پرسپولیس مثل تونل ضدعفونی هم ایراد گرفتند.

شجاع خلیل‌زاده گفت:

چهار سال است که به همه چیز پرسپولیس گیر می‌دهند. این‌ها دیوار کوتاه‌تر از پرسپولیس پیدا نکردند در حالی که مظلوم‌تر از پرسپولیس وجود ندارد.

اما خیلی‌ها معتقدند که وزیر ورزش پرسپولیسی است نظر تو چیست؟

اصلا همه پرسپولیسی هستند، ولی ما قهرمان می‌شویم. ببینم اول فصل که ما در رده پنجم جدول بودیم وزیر پرسپولیسی نبود؟ آن زمان همین بازیکنان و صفحات مجازی تیم‌های رقیب ما را مسخره می‌کردند و می‌گفتند امسال چیزی نمی‌شوید حالا می‌گویند وزیر پرسپولیسی است؟

به نظرت چرا این صحبت‌ها مطرح می‌شود؟

شجاع خلیل‌زاده گفت:

ببینید ما اگر قهرمان شدیم زحمت کشیدیم و با جان و دل برای پیراهن‌مان به زمین رفتیم. ما برای سربلندی هوادارانمان هرکاری کردیم و مزدش را هم گرفتیم حالا بقیه هر چه دلشان می‌خواهد بگویند. درضمن غیر از حرف هواداران ما حرفه اشخاص دیگر اصلا مهم نیست.

خیلی از هواداران و حتی کارشناسان معتقدند قهرمانی پرسپولیس در لیگ مسجل شده نظر تو چیست؟

اصلا چنین چیزی وجود ندارد. درست است که ما ۱۰ امتیاز با تیم دوم جدول فاصله داریم، اما در فوتبال چیزی مشخص نیست. اگر می‌گوییم قهرمانیم به‌خاطر دلگرمی هوادارانمان است، اما می‌دانیم که همین الان هم کارمان دشوار است.

یعنی بازیکنان پرسپولیس به قول فوتبالی‌ها این چند بازی پایانی را شل نمی‌گیرند و خودشان را قهرمان نمی‌دانند؟

شجاع خلیل‌زاده گفت:

بازیکنان ما ۴ سال است که قهرمان می‌شوند و به خوبی می‌دانند که برای قهرمانی تک تک بازی‌ها مهم و فینال است. خوشبختانه از این لحاظ همه بازیکنان ما توجیه هستند.

خیلی‌ها معتقدند که اگر امسال پرسپولیس قهرمان شود تا سال‌های سال دیگر رنگ قهرمانی را نمی‌بیند.

وقتی سال اول پرسپولیس قهرمان شد گفتند سال دومی در کار نیست، وقتی سال دوم قهرمان شدیم گفتند نمی‌گذارند برای سال سوم قهرمان شوید، وقتی سال سوم قهرمان شدیم گفتم امکان ندارد در سال چهارم موفق شوید. به امید خدا تلاش‌مان را می‌کنیم تا چهارمین قهرمانی را کسب کنیم. برای فصل بعد هم ما تمام تلاشمان را می‌کنیم و زحمت مان را می‌کشیم، اما می‌توانید از طرف من برای فصل بعد هم قول قهرمانی بدهید.

یکی از مسائلی که باعث استرس هواداران شده بحث جدایی یا عدم جدایی تو از پرسپولیس است در این مورد توضیح می‌دهید؟

شجاع خلیل‌زاده گفت:

من برای آخرین بار در این مصاحبه می‌گویم. با پرسپولیس قرارداد دارم و در قراردادم بند جدایی وجود دارد اگر باشگاه پولم را بدهد جایی نمی‌روم و نمی‌دانم این موضوع را باید به چه زبانی بگویم.

یعنی فقط مشکل تو پرداخت مطالبات است؟

بله اگر پول قراردادم را بدهند چیز دیگری نمی‌خواهم. این حق من است. مگر من با پیشنهاد‌های خارجی کلاس گذاشتم؟ من پیشنهاد خارجی را هم نمی‌خواهم همان پول خودم را پرسپولیس بدهد با جان و دل برای این تیم بازی می‌کنم، فقط حقم را بدهند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس شجاع خلیل زاده لیگ برتر شجاع خلیل زاده گفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۵۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدافع پرسپولیس مدال افتخار خواهد گرفت!

به گزارش "ورزش سه"، گرجستان برای اولین بار صعود تیم ملی فوتبال خود تورنمنت بزرگ "یورو" را جشن گرفت. در پی این موفقیت ایراکلی کوباخیدزه، نخست وزیر این کشور، بازیکنان را "قهرمان" توصیف کرد و آنها را برای دریافت جایزه دولتی نامزد کرد.

کوباخیدزه پس از اینکه گرجستان تیم یونان، قهرمان سابق یورو را با نتیجه 4 بر 2 در ضربات پنالتی شکست داد، با بازیکنان و هواداران در مرکز شهر تفلیس جشن گرفت.

کوباخیدزه گفت که از سالومه زورابیشویلی، رئیس جمهور کشور می خواهد تا به این تیم جایزه دولتی "مدال افتخار" را به خاطر دستاورد تاریخی آنها اهدا کند.

کوباخیدزه در حساب کاربری رسمی دولت در فیس بوک گفت:"این مردان جوان قهرمان هستند و باید از آنها قدردانی کرد. با قدردانی از نقش پرافتخار ایشان؛ ما تصمیم گرفتیم همه اعضای تیم را برای دریافت مدال افتخار معرفی کنیم. امروز شادترین روز است و همین شادی ما را به هم پیوند می‌دهد."

گرجستان در مسابقات قهرمانی اروپا در مرحله گروهی با پرتغال، جمهوری چک و ترکیه دیدار خواهد کرد. این مسابقات ویلی سانیول، سرمربی فرانسوی تیم ملی گرجستان را به آلمان باز می‌گرداند، جایی که او از سال 2000 تا 2009 برای بایرن مونیخ می‌درخشید.

نکته جالب توجه برای هواداران فوتبال در ایران این است که، گئورگی گولسیانی، ستاره پرسپولیس نیز در این صعود کشورش را همراهی می‌کرد و بنابراین به همراه سایر بازیکنان مدال افتخار خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • مدافع پرسپولیس مدال افتخار خواهد گرفت!
  • امیرآبادی:مگر تیم ملی جای کوچکی است که بازیکن جوان یک شبه در آن ستاره شود؟/قلعه نویی کسی نیست به خاطر بیانیه حسینی را بازی بدهد
  • ضرر ۱۲۰میلیونی اکرم عفیف روی دست شجاع!
  • اکرم عفیف، شجاع خلیل‌زاده را به یک دردسر بزرگ گرفتار کرد!
  • جریمه شجاع خلیل‌زاده به دلیل اخراج جنجالی
  • شجاع خلیل زاده 2 هزار دلار جریمه شد!
  • جریمه ۲ هزار دلاری شجاع خلیل‌زاده
  • شجاع کوتاه نمی‌آید، حتی در عشق آباد! (عکس)
  • شجاع خلیل زاده: آرزوی من قهرمانی با تراکتور است
  • حاشیه جدید البلیهی: رونالدو نه، مثل خودم شادی می‌کنم!