Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر‌عامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت: در آینده نزدیک با افزایش ظرفیت‌های فرودگاه امکان پرواز ۱۶ ایرلاین امکان پرواز به رامسر را دارند که به معنی افزایش بیش از ۷۰ درصد ناوگان کشور به رامسر است.

به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، سیاوش امیر‌مکری مدیر‌عامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران پیش از ظهر امروز در آیین افتتاح باند جدید فرودگاه رامسر با اشاره به اینکه فرودگاه رامسر با ۵۳ سال قدمت تا امروز بزرگترین پروژه در استان و حتی کشور است، اظهار کرد: پروژه فرودگاه با احداث یک و نیم هکتار و ایجاد موج‌شکن بتنی با عرض ۷۰ متر احداث و  دو دهنه پل به طول ۲۱۰ متر بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه احداث تاکسی وی نیز به طول ۱۱ هزار و ۶۰۰ متر‌مربع و نصب چراغ روشنایی باند را داشتیم، اظهار کرد: از این پس امکان پذیرش هواپیماهای باریک پیکر با ظرفیت ۱۵۰ مسافر می‌پذیرد.

مدیر‌عامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران تصریح کرد:  با توجه به مصوبه دولت در خصوص ایجاد مناطق آزاد در کشور نقش فرودگاه رامسر به‌عنوان زیر ساخت گردشگری، دریایی و درمانی و تمامی حوزه‌های‌دیگر، سطوح بین المللی و داخلی در اقتصاد و فرهنگ منطقه  با استفاده از ظرفیت گردشگری از راه فرودگاه با برقراری شبکه فرودگاهی به اصفهان، اهواز، شیراز، تبریز و کیش و همچنین شبکه‌های فرودگاهی خارجی آستارا‌خان دوحه، نجف و سایر فراهم می‌شود.

امیر‌مکری ادامه داد: از دیگر فرصت‌‌های تأثیرگذار فرودگاه رامسر توسعه استان‌های مازندران و گیلان در صنایع استان‌ها در غرب مازندران و شرق گیلان خواهد بود.

مدیر‌عامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با اشاره به اینکه کلنگ‌زنی باند جدید در سال ۱۳۸۸ کلید خورد و با اختصاص اعتبارات ملی و اماکنی که مربوط به دولت بود در اختیار پروژه قرار گرفت، افزود: با تکمیل توسعه پروازها و کمک ناوبری و همچنین توسعه ترمینال و فرودگاه رامسر ظرفیت پذیرش فرودگاه تا ۳ برابر افزایش دهیم.

وی ادامه داد: در آینده نزدیک با افزایش ظرفیت‌های فرودگاه امکان پرواز ۱۶ ایرلاین امکان پرواز به رامسر را دارند که به معنی بیش از ۷۰ درصد ناوگان کشور به رامسر می‌باشد.

انتهای پیام/۸۶۰۳۹/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: فرودگاه رامسر گردشگری ایران فرودگاه رامسر امکان پرواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۵۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پرواز‌های چهارم اردیبهشت ۱۴۰۳ در فرودگاه اصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ برای اطلاع ازتاخیرات وتغییربرنامه پروازی باتلفن ۱۹۹ از اصفهان وشماره ۳۵۲۷۷۵۲۰۰ ازشهرستان‌ها تماس گرفته و یابه سایت فرودگاه به آدرس https://esfahan.airport.ir مراجعه کنید.

دیگر خبرها

  • تبلیغات و اطلاع‌رسانی از راهکار‌های رونق گردشگری است
  • ظرفیت 10 هزار خودرویی پارکینگ ترمینال سلام
  • افزایش ظرفیت‌های جدید سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ شیراز
  • قطار محلی رامسر به ساری راه‌اندازی شود
  • هفته آینده، نخستین پرواز زائران عمره مفرده از مازندران
  • برنامه پرواز‌های چهارم اردیبهشت ۱۴۰۳ در فرودگاه اصفهان
  • برقراری پروازهای عسلویه اراک عسلویه از اول ازدیبهشت
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه اصفهان (سوم اردیبهشت ۱۴۰۳)
  • ۱۳۹۸ زائر از فرودگاه زنجان به حج تمتع اعزام می‌شوند
  • هشدار متخصصان: آنفلوآنزا به احتمال زیاد در آینده نزدیک باعث ایجاد یک بیماری همه‌گیر جدید خواهد شد