Web Analytics Made Easy - Statcounter

اعضای تیم نفت مسجدسلیمان در بلاتکلیفی قرار دارند.

به گزارش ایسنا، تیم نفت مسجدسلیمان این روزها در بحران مالی و بلاتکلیفی قرار دارد و اعضای این تیم هنوز نمی‌دانند در چه تاریخی باید تست دهند و چه تاریخی تمرینات خود را آغاز کنند.

مدیران نفت مسجد سلیمان با مشکلات مالی زیادی دست‌و پنجه نرم می‌کنند و منتظر جلسه فردا ستاد کرونا با وزارت ورزش هستند تا تکلیف لغو یا برگزاری لیگ مشخص شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفته می‌شود به دلیل مشکلات مالی هنوز تاریخ برگزاری تست و تمرینات نفتی‌ها مشخص نیست و باید دید تکلیف شاگردان مهدی تارتار چه زمانی مشخص خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم فوتبال نفت مسجد سلیمان استانی ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۵۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تملکات پروژه قبرستان قم به ۸۲ مغازه رسید / ضرب‌الاجل ۱۵ روزه برای مراجعه مالکان

معاون مالی و اقتصادی شهرداری قم با اشاره به اینکه فرایند تملکی ۸۲ مغازه قبرستان نو به پایان رسیده است، گفت: سی‌‎ویکم فروردین، آخرین فرصت برای تعیین تکلیف املاک باقی مانده است و پس از این تملک این پروژه بر اساس قانون پیش خواهد رفت.

مهرداد توکلی‌مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم، با اشاره به آخرین وضعیت تملک مغازه‌های قبرستان نو اظهار کرد: از تعداد ۱۳۲ مغازه، ۸۲ مغازه تعیین تکلیف شده است و تاکنون حدود ۶۳ مغازه دیگر هم تخریب شده است و تعداد باقیمانده تملک شده نیز در روزهای آینده انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه تعیین تکلیف تملک ۵۰ مغازه دیگر باقیمانده است، افزود: بر اساس اولویت‌بندی شهردار قم، جلسات مستمری برای تملکات در حال برگزاری است و تا پایان فرودین باید تمام ۵۰ مغازه باقیمانده تملک شود.

معاون مالی و اقتصادی شهرداری قم ادامه داد: ۱۵ روز کاری و سه هفته زمانی فرصت باقیمانده برای تعیین تکلیف مغازه‌های باقیمانده است و باید در این بازه زمانی پرونده تملکات این پروژه بسته شود.

توکلی‌مقدم با اخطار به مغازه‌هایی که تاکنون برای تعیین تکلیف اقدام نکرده‌اند، عنوان کرد: اگر تا پایان فروردین توافقات انجام نشود از راه قضائی و ماده ۸ قانون نحوه خرید و تملک اراضی و املاک، تملک مغازه‌های باقیمانده انجام می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه طراحی باغ مزار توسط سازمان‌های بهسازی اطراف حرم مطهر و سیما منظر انجام‌شده است، اذعان کرد: بلافاصله بعد از تعیین تکلیف تملکات اقدامات عمرانی آغاز می‌شود.

معاون مالی و اقتصادی شهرداری قم از پیش‌بینی ۵۵ هزار میلیارد ریالی هزینه تملکات مغازه‌های قبرستان نو خبر داد و گفت: برخی از بقاع نیز در این طرح وجود دارد که نیازمند تعیین تکلیف اداره کل اوقاف و امور خیریه است.

کد خبر 739283

دیگر خبرها

  • حریف تدارکاتی پرسپولیس مشخص شد
  • بزرگترین غایب استقلال در شروع سال جدید/ همه‌کاره باشگاه در سوئیس است
  • زمان بازگشت ملی پوشان استقلال به تمرینات مشخص شد
  • دلیل غیبت ۳ ستاره پرسپولیس در تمرینات مشخص شد!
  • دلیل غیبت ۳ بازیکن پرسپولیس در تمرینات مشخص شد!
  • آغاز نشست خبری امیرعبداللهیان و هنیه
  • تملکات پروژه قبرستان قم به ۸۲ مغازه رسید / ضرب‌الاجل تا پایان فروردین برای مالکان
  • تملکات پروژه قبرستان قم به ۸۲ مغازه رسید / ضرب‌الاجل ۱۵ روزه برای مراجعه مالکان
  • وضعیت همراهان بیماران بستری در مراکز درمانی تعیین تکلیف شود
  • اختلافات در کابینه رژیم صهیونیستی/یکی از اعضای کابینه کنار رفت