Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@05:18:41 GMT

۷۰ بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شد

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۶۵۱۳۰

۷۰ بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری آیت الله مروج (ره) گفت: ۷۰ بسته معیشتی به مناسبت عید سعید فطر در بین نیازمندان توزیع شد.

«امید روشنی صبح» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: 70 بسته معیشتی در راستانی اجرای طرح ملی «راهکار» و رزمایش کمک مؤمنانه به مناسبت عید سعید فطر در بین نیازمندان توزیع شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری آیت الله مروج (ره) تصریح کرد: این بسته معیشتی توسط خیرین، موسسه خیریه منتظران حضرت مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و فعالان کانون فرهنگی هنری آیت الله مروج (ره) مسجد شهرک توحید تهیه و آماده سازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: اقلام این بسته شامل برنج، مرغ، حبوبات، رب گوجه فرنگی، روغن مایع، ماکارونی است.

 

روشنی افزود: روزهای سخت هنوز به پایان نرسیده و برخی از خانواده همچنان درگیر بیماری کرونا هستند و این کمک های خیرخواهانه نیز همچنان ادامه خواهد شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری آیت الله مروج (ره) خاطر نشان کرد: خیرین در ماه مبارک رمضان همکاری بسیار خوبی با فعالان این کانون داشتند و بیش از یک هزار بسته معیشتی، فرهنگی و بهداشتی در بین نیازمندان توزیع شد.

 

روشنی اعلام داشت: این حرکت جهادی تا زمانی که لوازم مایحتاج نیازمندان را تامین کند، ادامه خواهد داشت و از همه خیرین درخواست می شود تا این حرکت های جهادی را حمایت کنند.

پایان پیام/365

منبع: شبستان

کلیدواژه: رزمایش کمک مؤمنانه طرح ملی راهکار توزیع بسته معیشتی اردبیل کانون فرهنگی هنری آیت الله مروج بین نیازمندان توزیع شد بسته معیشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۵۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های کم برخوردارصومعه سرایی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان؛ عباس کریمی افزود: این ۲۰۰ بسته معیشتی به نیت امام زمان (عج) با عنوان در قالب طرح قرار دوازدهم و با مشارکت اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان صومعه‌سرا و خانه هلال کسما بین خانواده‌های کم بضاعت توزیع شد.
 بخشدارمرکزی صومعه‌سرا ارزش این بسته‌های حمایتی را ۱۰۰ میلیون تومان اعلام کرد.

دیگر خبرها

  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  •  توزیع  هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  • توزیع یک هزار بسته گوشت قربانی در بین خانواده‌های نیازمند قزوین
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان
  • توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت گرم در استان اصفهان
  • توزیع بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های کم برخوردارصومعه سرایی
  • توزیع هزار بسته معیشتی بین نیازمندان بخش شیبکوه