Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@03:16:34 GMT

زمان واریز تسهیلات ۲ میلیون تومانی مشخص نیست

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۶۵۲۶۳

زمان واریز تسهیلات ۲ میلیون تومانی مشخص نیست

دولت برای حمایت از آسیب‌دیدگان شیوع بیماری کرونا و همچنین مشکلات اقتصادی، بسته حمایتی کرونا را درنظر گرفت. پرداخت وام یک میلیون تومانی به تمام خانوارهای یارانه‌بگیر از محل منابع یارانه‌ها یکی از این اقدامات بود.

علاوه بر آن مقرر شد که از بین این خانوارها، برای چهار میلیون نفر که شغل ثابت ندارند تسهیلات ۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ تا ۲ میلیون تومان واریز شود.

این چهار میلیون نفر شامل دستفروشان، رانندگان، کارگران ساختمانی و فصلی می‌شود که لیست کارگران ساختمانی از سوی سازمان تأمین اجتماعی، رانندگان دستفروشان توسط وزارت کشور و کارگران فصلی توسط اتاق اصناف ارسال می‌شود.

«حسین میرزایی» سخنگوی تسهیلات حمایتی کرونا، روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا درباره زمان واریز این تسهیلات اعلام کرد که هفته گذشته چندین جلسه درباره زمان واریز این تسهیلات و تعیین ساز و کار لازم برای اعتراض افراد برگزار شد اما به جمع‌بندی نرسیدیم.

پس از ارائه لیست توسط سازمان‌ها و دستگاه‌های مربوطه، وزارت ارتباطات برای سرپرستان خانوار پیامک ارسال می‌کند که شما مشمول هستید.

ساز و کار پرداخت وام یک تا دو میلیونی به گروه‌های شغلی، ظاهرا به این‌گونه خواهد بود که اسامی مشمولان این وام که پرداخت‌های یک میلیونی وام یارانه‌بگیران برای آنها انجام شده، مابقی تا سطح دو میلیون تومان به حسابشان شارژ خواهد شد؛ به طوری که برای خانوار یک تا دو نفره ۵۰۰ هزار تومان دیگر و برای خانوار سه نفره و بالاتر یک میلیون تومان دیگر اضافه پرداخت می‌شود، براین اساس خانوار یک و دو نفره یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و سه نفره و بالاتر در مجموع دو میلیون تومان دریافتی خواهند داشت.

نحوه بازپرداخت این وام  همچون وام یک میلیونی از یارانه افراد کسر می‌شود و اقساط آن از تیر ماه برداشته می‌شود. وام بدون بهره بوده و فقط با ۴ درصد کارمزد وام است همچنین مبلغ اقساط به این صورت است که به خانواده های تک نفره که یک میلیون تومان پرداخت می‌شود، ۳۵ هزار و ۱۰۰ تومان مبلغ قسط وام است که از یارانه آنها کسر می‌شود.

برچسب‌ها ویروس کرونا تسهیلات بانکی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا تسهیلات بانکی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی ویروس کرونا تسهیلات بانکی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی میلیون تومان یک میلیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۵۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یارانه کمک معیشتی فروردین‌ ماه واریز شد

سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها اعلام کرد: یارانه مرحله ۱۵۸ (فروردین ماه) به حساب سرپرستان خانوار دهک‌های چهارم تا نهم واریز شد.

به گزارش ایرنا، در اطلاعیه این سازمان آمده است: ارانه کمک معیشتی مرحله ۱۵۸ مربوط به فروردین ماه ۱۴۰۳ به حساب کلیه سرپرستان خانوار دهک های چهارم تا نهم در سراسر کشور واریز و از ساعت ۲۴ امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین ماه قابل برداشت است.

پیرو اطلاعیه قبلی در مورد نحوه پرداخت یارانه کمک معیشتی از بهمن ماه سال گذشته، یارانه مرحله ۱۵۸ بر اساس دهک‌بندی اعلامی از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، به حساب سرپرستان خانوار دهک‌های چهارم تا نهم کل کشور مبلغ ۳۰۰ هزار تومان به‌ازای هر نفر واریز و بعد از ساعت ۲۴ روز پنجشنبه -۳۰ فروردین ماه - قابل برداشت است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • جیب بارانه بگیران پر پول شد
  • یارانه کمک معیشتی فروردین دهک‌های چهارم تا نهم واریز شد
  • یارانه نقدی فروردین ماه واریز شد/ یارانه از ساعت ۲۴ قابل برداشت است
  • یارانه کمک معیشتی فروردین‌ماه واریز شد
  • اطلاعیه سازمان هدفمندی یارانه‌ها/ واریز یارانه جدید به حساب این افراد
  • یارانه کمک معیشتی فروردین‌ ماه واریز شد
  • یارانه فروردین دهک چهارم تا نهم واریز شد
  • مرحله سوم سود سهام عدالت چه زمانی پرداخت می شود؟
  • زمان پرداخت حقوق فروردین بازنشستگان مشخص شد
  • سهامداران عدالت بخوانند/ زمان پرداخت مرحله سوم سود سهام عدالت مشخص شد