Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-29@05:35:23 GMT

تراکتوری‌ها دوباره تست کرونا می‌دهند

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۶۵۲۸۲

تراکتوری‌ها دوباره تست کرونا می‌دهند

پس از مشکوک بودن تست کرونای ۴ بازیکن تراکتور، امروز آنها بار دیگر تست خواهند داد تا تکلیف تمرینات این تیم مشخص شود.

به گزارش مشرق، پس از مشکوک بودن ۴ بازیکن تیم فوتبال تراکتور به مبتلا شدن به ویروس کرونا، تمرینات این تیم که قرار بود از دیروز برگزار شود لغو و به روز دیگری موکول شد.

بیشتر بخوانید:

لغو تمرین تراکتور به‌خاطر ۴ تست مشکوک کرونا

حالا امروز (دوشنبه) بازیکنان تراکتور قرار است دوباره تست کرونا دهند تا تکلیف آن چهار بازیکن مشکوک مشخص شود و این تیم بتواند تمرینات آماده‌سازی‌اش را برای ادامه لیگ نوزدهم پیگیری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته این در حالی است که مدیریت این باشگاه به شدت به این موضوع انتقاد دارد و تراکتوری‌ها هنوز هم به دنبال این هستند که مانع از آغاز دوباره لیگ نوزدهم شوند.

البته اگر تست کرونای امروز قرمزهای آذربایجانی مشکلی نداشته باشد، آن‌ها تمرینات خود را از فردا در ورزشگاه بنیان دیزل برگزار خواهند کرد.

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اخبار بورس فوتبال تراکتور ویروس کرونا بازیکنان فوتبال تست کرونا تست کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۵۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| بازگشت اوسمار به تمرینات پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سرخپوشان ایران، تمرین امروز را از ساعت ۱۸:۴۵ دقیقه زیر نظر اوسمار ویرا سرمربی پرسپولیس که از امروز به تمرینات ملحق شد، در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار کردند.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، تمرین نسبتا سنگین امروز به مدت ۷۵ دقیقه با کارهای تاکتیکی متفاوت انجام شد. پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی، حفظ توپ در بخش کوچکی از زمین، انجام تاکتیک‌های متفاوت و حمله به دروازه در قالب سه بازیکن و در ادامه، فوتبال درون تیمی در دستور کار قرار گرفت.

مهدی ترابی هم بعد از پشت سر گذاشتن بیماری سرماخوردگی که از حضور وی در بازی‌های تیم ملی جلوگیری کرد، پس از بهبودی، از امروز به تمرینات تیم ملحق شد. محمدحسین کنعانی‌زادگان و علیرضا بیرانوند نیز با توجه به این که در بازی‌های تیم‌ ملی به میدان رفته بودند، مرخصی بیشتری دارند و بعد از چند روز استراحت به تمرینات تیم ملحق می‌شوند.

۲۵۸۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888770

دیگر خبرها

  • زنان تراکتوری مجوز ورود گرفتند
  • پیگیری تمرینات تراکتور برای بازی با سپاهان
  • تلاش می‌کنیم با بهترین شرایط وارد پلی‌آف شویم/دلیرزهان بازیکن تیم‌ملی پنج‌نفره است یا سه‌نفره؟
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۹ فروردین؛ ۳۳ فوتی و ۵ ابتلای جدید
  • لیست غایبان سپاهان برای بازی با تراکتور
  • حسین نژاد همچنان دور از بازیکنان/ یوسفی غایب دیدار با تراکتور
  • سوز زمستانی در لباس یک تراکتوری
  • عکس| بازگشت اوسمار به تمرینات پرسپولیس
  • دلیل غیبت ۳ بازیکن پرسپولیس در تمرینات مشخص شد!
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۷ فروردین؛ ۴ فوتی و ۱۰۰۰ ابتلای جدید