Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا نیکبخت امروز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از ۵۳۵ نمونه ارسالی در طی بیست و چهار ساعت گذشته به آزمایشگاه‌های مرجع استان تعداد ۶۲ نفر به آمار مبتلایان به کووید ۱۹ در لرستان اضافه شد.

وی تصریح کرد: متأسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته در لرستان یک فوتی به علت ابتلای کووید ۱۹ داشته‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با بیان اینکه از ابتدا تا کنون تعداد ۱۵۲ نفر از هم استانی‌ها به علت ابتلای به کووید ۱۹ جان باخته‌اند، تصریح کرد: تا کنون ۲۲۵۳۹ نمونه از بیماران مشکوک به کووید ۱۹ در استان به آزمایشگاه مرجع ارسال شده است که تعداد ۱۹۲۲۷ نمونه پاسخ داده شده و از این عدد ۳۸۰۸ مورد مثبت و تعداد ۱۵۴۱۹ نمونه منفی اعلام شده است.

نیکبخت با اشاره به اینکه تعداد ۳۷ نفر مبتلا به کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان تحت مراقبت‌های پزشکی و درمانی هستند، گفت: از ابتدا تا کنون تعداد ۳۶۱۹ نفر که در لرستان مبتلا به کووید ۱۹ بوده‌اند پس از درمان به بهبودی کامل دست یافته‌اند.

کد خبر 4933786

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی لرستان ویروس کرونا ویروس کرونا شیراز بوشهر روز قدس شهرکرد گرگان عید سعید فطر شیوع کرونا قزوین روز جهانی قدس نماز عید سعید فطر روابط عمومی شب قدر راهپیمایی روز قدس کووید ۱۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۵۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۲ عطاری متخلف در قم طی سال گذشته پلمپ شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، هدی ابوالحسنی در گفت‌وگویی خبری با اشاره به مثبت شدن آزمایش اعتیاد دو جوان مصرف کننده داروی لاغری گفت: این دو جوان که هیچ سابقه مصرف مواد مخدر ندارند در هنگام استخدام با آزمایش مثبت اعتیاد روبه رو شدند.وی با اشاره به رهگیری تولید و توزیع غیر قانونی این داروی لاغری در یکی از عطاری‌های مرکز شهر از شهروندان خواست؛ به هیچ عنوان داروها و مکمل‌ها را از عطاری ها، فضای مجازی و باشگاه‌های ورزشی تهیه نکنند.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی قم، تنها مرکز قانونی تهیه دارو را داروخانه‌های مجاز دانست و با بیان اینکه فروشندگان عطاری مجاز به تجویز گیاهان دارویی با هدف درمان نیستند تاکید کرد: عطاری‌ها فقط مجاز به فروش گیاه دارویی هستند و نه داروی گیاهی.

ابوالحسنی، با اشاره به بازرسی بیش از ۳۰۰ عطاری استان در یک سال گذشته از پلمپ ۲۲ عطاری متخلف خبر داد و گفت: داشتن برچسب اصالت و سیب سلامت از الزامات اقلام دارویی و بهداشتی است.

کد خبر 6086011

دیگر خبرها

  • تحقیق جدید: کمبود خواب با افزایش ریسک ابتلا به دیابت نوع ۲ پیوند دارد
  • تحقیق جدید؛ کمبود خواب ریسک ابتلا به این بیماری را افزایش می‌دهد
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • ۲۲ عطاری متخلف در قم طی سال گذشته پلمپ شدند
  • بحران فرونشست در اصفهان/ استانداری: در سال گذشته بیش از ۳۰ مورد حادثه و در سال جاری تا کنون ۱۲ حادثه داشته ایم
  • سندروم پس از کرونا چیست؟
  • امدادرسانی به ۲۴۵ حادثه در گلستان/حوادث جاده‌ای در صدر
  • ۲۴۵ حادثه توسط نیروهای هلال احمر گلستان پوشش داده شد
  • کووید باعث تحریک آسم در کودکان نمی‌شود