Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامعلی فارغی رئیس انجمن تولیدکنندگان جوجه یکروزه در گفت‌وگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، از بهبود نسبی قیمت جوجه یکروزه در بازار خبر داد و گفت: قیمت کنونی هر قطعه جوجه یکروزه یک هزار و ۵۰۰ تومان است که با احتساب هزینه‌های تولید نصف قیمت تمام شده است.

او با اشاره به اینکه صادرات جوجه یکروزه به کندی در حال انجام است، افزود: ماهانه ۷ تا ۸ میلیون تخم مرغ نطفه دار به بازار‌های هدف صادر می‌شود، در حالی که ۳۵ میلیون قطعه مازاد بر نیاز کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فارغی با بیان اینکه تولید جوجه یکروزه همچنان بالاست، گفت: تولید جوجه یکروزه بر مبنای تقاضای بازار حدود ۲۵ میلیون قطعه است و همچنین بر مبنای کمبود نهاده بیش از ۴۰ میلیون قطعه مازاد بر نیاز کشور است.

رئیس انجمن جوجه یکروزه کمبود نهاده و اختلال در سیستم توزیع را مهم‌ترین چالش پیش روی تولیدکنندگان مرغ مادر برشمرد.

او ادامه داد: در شرایط فعلی ماهانه ۸۵ تا ۹۰ میلیون قطعه جوجه باید تولید شود که متاسفانه به سبب مازاد چشمگیر، تولیدکنندگان ۳۰۰ میلیون تومان در ماه متضرر می‌شوند.

فارغی در پایان با اشاره به راهکار‌های زیان مرغداران تصریح کرد: تعدیل میزان تولید بر مبنای نیاز بازار، خرید ماهانه ۳۰ میلیون تخم مرغ نطفه‌دار از سوی پشتیبانی امور دام و ضرورت رایزنی با تجار عراقی به منظور رفع ممنوعیت واردات محصولات طیور و توسعه صادرات در کاهش زیان تولیدکنندگان تاثیر به سزایی دارد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قیمت مرغ تولیدکننده مرغ جوجه یکروزه جوجه یکروزه میلیون قطعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۵۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکه در یک قدمی ۴۵ میلیون تومان

آفتاب‌‌نیوز :

هر قطعه سکه طرح جدید در معاملات امروز (۳۰ فروردین) بازار طلای تهران به ۴۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با ۴۰۰ تومان افزایش نسبت به روز گذشته، به ۴۱ میلیون تومان رسید.

امروز نیم سکه با افزایش ۵۰۰ هزار تومانی نسبت به دیروز، به قیمت ۲۶ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان داد و ربع سکه با افزایش ۵۰۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته، ۱۶ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان داد و ستد شد.

سکه گرمی نیز با افزایش ۲۰۰ هزار تومانی، هفت میلیون و ۳۰۰ تومان قیمت خورد.

امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار در بازار طلای تهران با ۱۰۰ هزار تومان افزایش به قیمت سه میلیون و ۸۶۰ هزار تومان قیمت خورد.

نرخ هر اونس طلا در بازارهای جهانی نیز به ۲ هزار و ۳۷۹ دلار رسید.

 

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • ماهانه حداکثر ۲۳۰ هزارتن مرغ مورد نیاز کشور است
  • قیمت هر شانه تخم‌مرغ به ۶۵ هزار تومان رسید
  • سکه در یک قدمی ۴۵ میلیون تومان
  • عرضه جوجه یکروزه بالاتر از ۳۰ هزار تومان گرانفروشی است
  • ایستادگی سکه در کانال ۴۴ میلیون تومانی
  • جوجه یک روزه چرا گران شد؟
  • جوجه یک روزه گران شد؟ | فروش جوجه با این قیمت ها تخلف است
  • قیمت جدید مرغ اعلام شد/ ابراهیمی: مرغداران با ضرر می‌فروشند
  • ضرورت جمع آوری ماهانه ۲۰ هزارتن مرغ از سطح بازار
  • کاهش قیمت ها در بازار مرغ | مرغداران با ضرر می‌ فروشند