Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان آخرین تصمیمات درباره وضعیت کلاس‌های تئوری و عملی و برگزاری آزمون‌های پایان ترم را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در خصوص وضعیت آموزش دانشگاه‌های علوم پزشکی این استان اعلام کرد که براساس آخرین مصوبه شورای دانشگاه اعلام کرد که کلاس‌های تئوری و علوم پایه در خرداد نیز به صورت مجازی ادامه خواهد یافت و براساس نتایج حاصل از ارزشیابی کمی و کیفی دروس، تصمیمات لازم در خصوص اتمام دروس مجازی یا برگزاری کلاس‌های جبرانی به صورت حضوری در تیرماه گرفته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بازه زمانی تعیین شده برای برگزاری امتحانات در دانشگاه‌های علوم پزشکی استان اصفهان از اول تا پایان مرداد درنظر گرفته شده است و آزمون‌ها به روش‌های حضوری و عمدتا الکترونیکی در مرکز آزمون‌های دانشگاه برگزار می‌شود.

برگزاری دروس علمی و آزمایشگاهی نیز به صورت فشرده و با تقسیم دانشجویان به دو گروه از ابتدای تیر تا نیمه شهریور برنامه ریزی شده است.

شورای دانشگاه علوم پزشکی اصفهان درخصوص از سرگیری دوره‌های کارورزی دانشکده پزشکی نیز از ۱۰ خرداد و کارآموزی دانشکده پزشکی از ۱۷ خردادماه تصمیم گیری کرده است. با این حال تصمیم نهایی در شورای آموزش بالینی در روز سه شنبه، ۶ خرداد اتخاذ شده و به دانشجویان اعلام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی اصفهان امتحانات پایان ترم نیمسال دوم علوم پزشکی اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۵۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمهیدات لازم برای کنکور امن اندیشیده شد

وزیر علوم گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری امن و با نشاط کنکور پیش بینی شده و امیدواریم شاهد رقابت علمی پر شور بین داوطلبان باشیم.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ، محمدعلی زلفی گل امروز در حاشیه بازدید از حوزه دانشگاه الزهرا در نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۳ افزود: تمهیدات لازم برای برگزاری امن و با نشاط کنکور پیش بینی شده و امیدواریم شاهد رقابت علمی پر شور بین داوطلبان در پنج گروه آزمایشی علوم تجربی، علوم انسانی، علوم ریاضی فنی، هنر و زبان‌های خارجی باشیم.

وزیر علوم یادآور شد: در بیش از ۴۰۰ شهرستان کنکور برگزار می‌شود. از نظر تعداد داوطلبان در علوم تجربی بیش از ۵۰۰ هزار نفر و پس از آن گروه علوم انسانی و گروه علوم ریاضی به تربیت بیشترین جمعیت را دارند.

وی تفاوت اصلی کنکور ۱۴۰۳ با کنکور ۱۴۰۲ را برگزاری دو نوبت در فاصله نزدیک به هم خواند و گفت: براساس قانون مکلف هستیم دو نوبت آزمون را در سال برگزار کنیم. امسال با توجه به شرایط ماه مبارک رمضان و شرایط خاص، فاصله برگزاری دو کنکور زیاد نیست.

زلفی گل خاطرنشان کرد: با برگزاری کنکور در دو نوبت حساسیت کنکور کاسته می‌شود و به این ترتیب نتیجه چهار نوبت کنکور برای داوطلبان ذخیره می‌شود و بر اساس رتبه بالاتر در هر یک از نوبت‌های کنکور نمره فرد لحاظ می‌شود.

وی افزود: البته با توجه به برگزاری متفاوت هر نوبت از آزمون‌ها، نمرات داوطلبان تراز می‌شود تا حقی از داوطلبان ضایع نشود. سازمان سنجش تراز علمی را ایجاد می‌کند تا عدالت آموزشی رعایت شود.

دیگر خبرها

  • جزئیاتی از پرداخت وام‌های دانشجویان علوم پزشکی / برگزاری ۷ طرح ملی دانشجویی
  • برگزاری نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس
  • تمهیدات لازم برای کنکور امن اندیشیده شد
  • برگزاری همایش دوستدار سلامت خانوده در دانشگاه علوم پزشکی قم
  • دانشگاه علامه‌طباطبایی میزبان ۱۵ هزار و ۳۰۵ داوطلب کنکور سراسری
  • برگزاری بزرگترین ماراتن علمی کشور با حضور ۱۷۵۱۴ نفر در قم
  • هفدهمین آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از لیسانس تیرماه برگزار می‌شود
  • هفدهمین آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از لیسانس تیرماه برگزار می شود
  • برگزاری جشنواره غذای سالم در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • همایش آموزش پزشکی با شعار «از کلاس درس تا عرصه» برگزار می شود