Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-03-29@07:15:49 GMT

جزئیات مراسم تشییع و خاکسپاری صدیقه کیانفر

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۶۵۴۰۶

جزئیات مراسم تشییع و خاکسپاری صدیقه کیانفر

مدیرعامل مؤسسه هنرمندان پیشکسوت جزئیات برگزاری مراسم تشییع پیکر زنده یاد صدیقه کیانفر بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون کشورمان را اعلام کرد.

به گزارش مهر، سید محمد طباطبایی مدیرعامل مؤسسه هنرمندان پیشکسوتضمن عرض تسلیت به مناسبت درگذشت مرحوم صدیقه کیانفر درباره جزئیات مراسم تشییع پیکر این هنرمند توضیح داد: طبق گفتگو و ملاقاتی که با تنها فرزند زنده‌یاد کیانفر داشتم بنا بر این شد که مراسم تشییع پیکر این هنرمند فقید ساعت ۱۰:۳۰ روز چهارشنبه هفتم خردادماه در قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) انجام گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تمامی کارهای مربوط به دفن این هنرمند ارزنده کشورمان به عهده مؤسسه هنرمندان پیشکسوت بوده و ما به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی برنامه‌ای را در خانه هنرمندان ایران یا تالار وحدت برگزار نکرده و تمامی موارد مربوط به مراسم خاکسپاری را در قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) انجام می‌دهیم.

صدیقه کیانفر بازیگر پیشکسوت تئاتر، رادیو و تلویزیون صبح امروز دوشنبه پنجم خردادماه در منزل شخصی خود به علت ایست قلبی درگذشت.

لینک کوتاه: asriran.com/0033xD

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: بازیگر صدیقه کیانفر مراسم تشییع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۵۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهزاد نبوی، ابتکار و همسرش در مراسم تشییع پیکر زهرا شجاعی (عکس)

تصاویری از حضور چهره های شاخص سیاسی در مراسم تشییع پیکر زهرا شجاعی مشاهده می کنید.   به گزارش خبرآنلاین، مراسم تشییع پیکر مرحوم زهرا شجاعی، صبح امروز چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳، از مقابل منزل ایشان برگزار شد. در این مراسم چهره‌های شاخص سیاسی چون بهزاد نبوی، معصومه ابتکار، مصطفی کواکبیان و ... حضور داشتند.   کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهید نادر اصغریان
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهید نادر اصغریان در سراب
  • پیکر شهید مدافع وطن نجاتی‌نیا در گرگان تشییع شد
  • بهزاد نبوی، ابتکار و همسرش در مراسم تشییع پیکر زهرا شجاعی (عکس)
  • پیکر علی‌اصغر رضایی نیک فردا تشییع می‌شود
  • زمان و مکان تشییع و خاکسپاری دوبلور پیشکسوت
  • برنامه بدرقه پیکر علی‌اصغر رضایی نیک اعلام شد
  • پیکر شهید «بهروز واحدی» جمعه در کرج تشییع و تدفین می‌شود
  • پیکر مطهر شهید لطیف‌زاده در مشهد تشییع و خاکسپاری شد
  • پیکر مطهر جانباز شهید در مشهد تشییع و خاکسپاری شد