Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی یزدی دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: توزیع این تعداد بسته بهداشتی و مواد ضدعفونی به صورت رایگان بوده است و تا پایان شکست این ویروس ادامه دارد.

وی افزود: این بسته های بهداشتی شامل ماسک، ژل ضدعفونی، الکل و لباس بیمارستانی بوده که سعی کردیم در نقاط مختلف شهرستان توزیع کنیم.

رییس هیات ورزش های همگانی اهواز گفت: این هیات همچنین مشارکت جدی در ضدعفونی کردن معابر و خیابان ها داشته و صدها بسته غذایی در بین اقشار آسیب دیده از کرونا توزیع کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: قطعا پیشگیری بهتر از درمان است لذا همگان باید دستورالعمل های بهداشتی مقابله با ویروس کرونا را جدی بگیرند.

به گزارش ایرنا با شیوع ویروس کرونا در خوزستان، گروه های جهادی و مردمی در لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب و فرمایش ایشان در خصوص مواسات و همدلی و کمک مؤمنانه به اقشار نیازمند، پای کار آمده اند و با تهیه و توزیع بسته های بهداشتی و اقلام معیشتی سعی در کمک به نیازمندان استان دارند.

ویروس کرونا در بیش از ۲ هفته گذشته افراد زیادی را در خوزستان مبتلا کرده به گونه‌ای که مسوولان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی  اعلام کردند در چند روز گذشته یک چهارم مبتلایان به ویروس کرونا در کشور مربوط به خوزستان بوده است.

برای جلوگیری از ناپایدار شدن وضعیت انتشار ویروس کرونا در خوزستان، ادارات، بانک‌ها و اصناف غیر ضروری از ۲۲ تا ۲۹ اردیبشهت ماه در شهرستان های با وضعیت قرمز تعطیل اعلام شدند و مجدد از یکم تا پنجم خردادماه ادارات، شرکت ها، سازمان ها، دستگاههای اجرایی و بانک ها و اصناف تعطیل شد.

به گفته مسوولان دانشگاه علوم پزشکی اهواز افزایش بیماریابی و رعایت نکردن فاصله گذاری اجتماعی از عوامل افزایش ابتلا به کرونا در خوزستان بوده است.

ویروس کرونا نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد و تاکنون به بیش از ۲۰۰ کشور سرایت کرده است که سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته تا وضعیت فوق‌العاده اعلام کند.

کیانوش جهانپور رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: تا روز یکشنبه ۱۳۵ هزار و ۷۰۱ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۵۸ نفردیگر، جان باختگان کرونا در کشور به  هفت هزار ۴۱۷ نفر رسید.

برچسب‌ها ویروس کرونا اهواز پروندهٔ خبری کرونا و معضل بازار لوازم پیشگیری از آن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا اهواز ویروس کرونا اهواز ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۵۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت قابل قبول هوای ۷ شهر خوزستان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، طبق اعلام سامانه پایش کیفی هوای کشور، شاخص کیفیت هوا، امروز سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ بر اساس اندازه‌گیری ذرات معلق با اندازه ۲.۵ میکرون در ایستگاه نیوساید اهواز ۸۴، ایستگاه استانداری خوزستان در اهواز ۷۳، ایستگاه حفاری اهواز ۶۲، ایستگاه اندیمشک ۷۱، ایستگاه مسجدسلیمان ۷۷، سوسنگرد ۵۹، ایستگاه خرمشهر ۶۴، ایستگاه ماهشهر ۶۹ و ایستگاه هندیجان ۶۲ میکروگرم بر مترمکعب بوده بنابراین هوای این شهر‌ها در وضعیت «قابل قبول» بوده است.

در این مدت هوای هیچکدام از شهر‌های خوزستان در وضعیت «پاک» نبوده است.

شاخص کیفیت هوا (AQI) به پنج دسته اصلی تقسیم‌بندی می‌شود. بر اساس این تقسیم‌بندی از عدد صفر تا ۵۰ هوا پاک، از ۵۱ تا ۱۰۰ هوا قابل قبول، از ۱۰۱ تا ۱۵۰ هوا ناسالم برای گروه‌های حساس، از ۱۵۱ تا ۲۰۰ هوا ناسالم برای همه گروه‌ها، از ۲۰۱ تا ۳۰۰ هوا بسیار ناسالم و از ۳۰۱ تا ۵۰۰ شرایط کیفی هوا خطرناک است.

دیگر خبرها

  • شهادت جانباز ۷۰ درصد کلیوند عباسی در اهواز
  • آلودگی هوا در ۲ شهر خوزستان
  • چرا شیرخشک در بازار خوزستان کمیاب شده؟
  • مراسم رژه‌ نیروهای مسلح در اهواز برگزار شد
  • برگزاری مراسم رژه نیرو‌های مسلح در اهواز
  • تعمیر دو عدد شیر پروانه‌ای ٩٠٠ م. م توسط اکیپ‌های شبکه توزیع آبفا اهواز
  • توزیع ۶۲ میلیارد تومان بسته معیشتی در بین نیازمندان لرستان
  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • وضعیت قابل قبول هوای ۷ شهر خوزستان
  • هوای اهواز و هندیجان ناسالم برای گروه‌های حساس