Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-24@09:33:51 GMT

درهای حرم مطهر شاهچراغ (ع) به روی مردم گشوده شد

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۶۵۴۶۶

درهای حرم مطهر شاهچراغ (ع) به روی مردم گشوده شد

ساعت24 -درهای حرم مطهر احمدبن موسی الکاظم شاهچراغ (ع) پس از حدود ۷۵ روز به روی مردم گشوده شد.

روابط عمومی آستان مقدس احمدبن موسی شاهچراغ (ع) دوشنبه در گزارشی اعلام کرد: طبق دستورالعمل صادرشده، زائران این حرم مطهر می‌توانند سه ساعت صبح و سه ساعت بعدازظهر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به زیارت بپردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین بنا به این گزارش، آیین شکرگزاری بازگشایی این حرم مطهر فردا (ششم خردادماه ۹۹) برگزار می‌شود و ساعات دقیق بازدید زائران هم در این آیین اعلام خواهد شد.

در این گزارش از زائران این آستان مقدس نیز درخواست شده است: برای حفظ سلامتی خود در زمان تشرف به زیارت، حداکثر همکاری را با خادمان این آستان‌های مقدس داشته باشند و نسبت به رعایت شیوه‌نامه‌های ابلاغی و اصول بهداشتی اعم از همراه داشتن ماسک و دستکش، توجه جدی به عمل آوردند و هنگام تشرف به حرم‎های مطهر، ضمن حفظ فاصله اجتماعی مناسب (۲ متر) جانماز، کتاب ادعیه، قرآن شخصی و بانوان نیز چادر به همراه داشته باشند.

همچنین در بیانیه مشترک حجج‌الاسلام احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی، سید محمد سعیدی تولیت آستان حضرت معصومه (س)، آیت‌الله سید علی اصغر دستغیب تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی (ع)، آیت‌الله محمدی محمدی ری شهری تولیت آستان مقدس حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) و حجت‌الاسلام محمد حسن رحیمیان تولیت آستان مقدس مسجد جمکران آمده است: خداوند متعال را شاکریم که بعد از دوره‌ای سخت و ناگوار، مجددا توفیق خدمتگزاری به شما ارادتمندان همیشگی خاندان رسول خدا (ص) نصیب خادمان آستان‌های مقدس شد.

روابط عمومی آستان مقدس احمدبن موسی شاهچراغ (ع) روز بیست و دوم اسفند ۹۸ اعلام کرد: آیت‌الله سیدعلی اصغر دستغیب تولیت این آستان مقدس بنا به درخواست وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و به‌منظور اهمیت حفظ سلامت مردم، تعطیلی حرم مطهر تا اطلاع ثانوی در دستور کار خواهد بود.

احمد بن موسی بن جعفر(ع) فرزند امام موسی کاظم (ع) و برادر بزرگ حضرت علی بن موسی‌الرضا (ع) امام هشتم است. مادر بزرگوارشان ام احمد از پرهیزگارترین بانوان آن روزگار بود. از لقب‌های احمد بن موسی الکاظم (ع) می‌توان به سید السادات و شاهچراغ اشاره کرد.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: تولیت آستان آستان مقدس حرم مطهر بن موسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۵۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه استقلال؛ بازی ما بدون تماشاگر است

با توجه به کنار رفتن استقلال از رقابت‌های جام حذفی و فاصله زمانی میان دیدار این تیم مقابل شمس‌آذر با جدال برابر تراکتور، آبی‌پوشان امروز در یک بازی دوستانه به میدان می‌روند.

آریو اسلامشهر که پیش از این نیز مقابل آبی‌پوشان قرار گرفته بود، حریف امروز شاگردان نکونام است و این باشگاه به صورت رسمی اعلام کرد که بازی دوستانه امروز استقلال پشت درهای بسته برگزار می شود.

در متن اطلاعیه رسانه رسمی استقلال آمده است:

شاگردان جواد نکونام در ادامه برنامه آماده سازی خود برای رویارویی با تراکتور، امروز یک دیدار تدارکاتی برگزار می‌کنند.

به رغم شایعه‌های منتشر شده در فضای مجازی از سوی برخی افراد که هدفی غیر از برهم زدن آرامش استقلال ندارند، کادر فنی استقلال هیچ درخواستی مبنی بر انجام بازی در حضور هواداران نداده و از آن جایی که حضور تماشاگر در بازی دوستانه نیز نیاز به مجوز از مراجع ذیصلاح دارد و مجوزی در این خصوص صادر نشده است، امروز استقلال پشت درهای بسته با آریو اسلامشهر بازی می‌کند و امکان میزبانی از هواداران فهیم استقلال میسر نیست.

کد خبر 846879 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • اطلاعیه استقلال؛ بازی ما بدون تماشاگر است
  • بازی تدارکاتی استقلال پشت درهای بسته
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت
  • همایش بزرگ هفته عقیدتی سیاسی در لارستان برگزار می‌شود
  • دسته عزاداری خدام حضرت عبدالعظیم (ع) روانه حرم شدند + فیلم
  • اینفوگرافیک/ تو را است معجزه در کف / مواردی که در قرآن معجزه عصای حضرت موسی
  • مبنای جشن‌های دهه کرامت باید «عارفاً بحقّها» باشد
  • اهدای قرآن ویژه فلسطین به هیئت آستان قدس رضوی در مالزی
  • مبنای جشن‌های دهه کرامت باید «عارفاً بحقّها» باشد
  • مراسم عزاداری شهادت حضرت حمزه و حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در قم برگزار می‌شود