Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از  ایسنا، دکتر ایرج حریرچی با اشاره به بازگشایی‌های صورت گرفته، تاکید کرد: همه مشاغل فعلا بازگشایی نمی‌شوند و سیاست ما حداکثر بازگشایی‌ها برای تامین اقتصاد و معیشت مردم است.

وی با بیان اینکه همه مشاغل و اصناف برای فعالیت باید به سامانه وزارت بهداشت (salamat.gov.ir) وارد شوند و بارکد مخصوص خود را دریافت کنند، افزود: تا کنون 86 درصد اصناف این بارکد را دریافت و پروتکل‌های مربوطه را دریافت کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اصناف بعد از دریافت پروتکل‌ها، مجاز به بازگشایی هستند.

معاون کل وزارت بهداشت تاکید کرد: صنوفی که بارکد نگرفته‌اند نمی‌توانند بازگشایی داشته باشند.

وی خطاب به  مردم نیز گفت: مردم هم با موبایل معمولی دوربین‌دار می‌توانند بارکد مربوطه را اسکن و چک کنند. بلافاصله  پنج سوال بهداشتی در صفحه موبایل ظاهر می شود و می‌توانند به سوالات پاسخ دهند.

کد خبر 514756 برچسب‌ها وزارت بهداشت و درمان كرونا در ايران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: وزارت بهداشت و درمان كرونا در ايران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۵۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از احداث بیمارستان دوم دامغان چه خبر؟

رئیس سازمان برنامه‌وبودجه درباره احداث بیمارستان دامغان گفت: وزارت بهداشت پیگیر مصوبات دور نخست سفر ریاست جمهوری به استان سمنان است و احداث بیمارستان نیز پیگیری می‌شود. - اخبار استانها -

داود منظور در پاسخ به پرسش خبرنگار تسنیم در دامغان، اظهار داشت: همکاران در وزارت بهداشت پیگیر هستند مصوبات دور اول در احداث بیمارستان‌های جدید بوده و قطعاً بیمارستان دامغان جزو این موارد است.

وی افزود: در این زمینه مقدمات آن فراهم شده و تخصیص زمین انجام شده است و امیدواریم امسال هم اعتبارت خوبی تخصیص یابد که با سرعت انجام شود.

رئیس سازمان برنامه‌وبودجه خاطرنشان کرد: احداث بیمارستان هر تخت 10 میلیارد تومان هزینه دارد و چون 960 تختخوابی طراحی‌شده است باید متناسب با آن حداقل 960 میلیارد تومان تخصیص یابد.

منظور گفت: ما هم تلاش می‌کنیم از محل منابع تخصیصی که برای وزارت بهداشت است این اعتبار را تأمین کنیم.

انتهای پیام/361/.

دیگر خبرها

  • هشدار پلیس فتا در مورد پیامک‌های جعلی کالا برگ و یارانه
  • از احداث بیمارستان دوم دامغان چه خبر؟
  • هشدار پلیس درباره پیامک‌های جعلی یارانه معیشتی و کالابرگ
  • آمار شهدای غزه به مرز ۳۴ هزار نفر رسید
  • (ویدیو) هشدار درباره پیامک‌های جعلی یارانه معیشتی
  • رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس: برخی خانواده‌ها، به دلیل نداشتن درآمد کافی برای دریافت خدمات سلامت مراجعه نمی‌کنند
  • رفع مشکلات شهرک اصناف دلیجان در اولویت اقدامات قرار گیرد
  • جذب بیش از ۲۵ هزار نیروی انسانی جدید در بدنه وزارت بهداشت
  • پرداخت حدود ۵۳ میلیارد ریال وام تسهیلات مشاغل خانگی حوزه فرهنگ و هنر نیشابور
  • با واحدهای درمانی متخلف در قم برخورد جدی می‌شود