Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد از انتقال ۳ نفر نیروی به مراکز درمانی که حین اطفا حریق جنگلهای مصدوم شدند.

وحید محمدی تبار در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: مرحله اول هلی برد و انتقال نیروها به ارتفاعات خونگه بنار و گناوه لری گچساران برای خاموش کردن آتش سوزی های جنگلها با موفقیت انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهارکرد:  همچنین سه نفر نیروی مصدوم سطحی به مراکز درمانی انتقال داده شدند.
مدیرکل مدیریت بحران کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: مرحله دوم عملیات کنترل و اطفا حریق جنگلهای گچساران با حضور هلی کوپتر آب پاش ارتش جمهوری اسلامی و وزارت دفاع نیز تا ساعاتی دیگر انجام می شود.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی كهگيلويه و بويراحمد منابع طبيعي آتش سوزي گچساران اطفا حریق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۵۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات پروژه انتقال آب کارون ۳ به ایذه

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خوزستان گفت: عملیات اجرایی پروژه انتقال آب از سد کارون ۳ به شهرستان ایذه با احداث تونل آغاز شده است و در صورت تامین اعتبار تا سال ۱۴۰۵ به پایان خواهد رسید.

محمد خانچی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خوزستان اظهار کرد: یکی از مهمترین مصوبات سفر ریاست جمهور به استان آغاز عملیات اجرایی پروژه انتقال آب از دریاچه کارون ۳ به ایذه و پس از آن باغملک، قلعه‌تل، رامهرمز، هفتکل و مناطق اطراف برای آب شرب و کشاورزی بود که باید سال‌ها پیش انجام می‌شد.

وی افزود: با اجرای این پروژه انتقال آب اراضی ایذه، باغملک، رامهرمز و مناطق اطراف از لحاظ کشاورزی متحول می‌شود و با اجرای طرح کشاورزی ۵۵۰ هزار هکتاری مقام معظم رهبری زمین‌های مسیر را تا جایی که بودجه تخصیص داده شود، آماده خواهیم کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خوزستان خاطرنشان کرد: طرح آب‌رسانی به شهرهای شمال شرق استان با هدف تأمین کمی و کیفی آب شرب شهرهای ایذه، باغملک، قلعه تل، میداود، صیدون، رامهرمز، هفتکل و ۶۸۹ روستای تابع با جمعیتی بالغ بر ۷۳۰ هزار نفر به میزان ۶۲ میلیون مترمکعب، تأمین آب کشاورزی ۲۰ هزار هکتار زمین و توسعه ۴۰ هزار هکتار باغ‌های دیم به میزان ۹۸ میلیون مترمکعب خواهد بود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان تصریح کرد: فعالیت این پروژه از جمله احداث تأسیسات برداشت آب و تونل به طول ۹۰۰ متر و با ظرفیت ۱۱.۱ مترمکعب بر ثانیه و احداث ایستگاه پمپاژ با همین ظرفیت، حفر تونل انتقال آب به طول ۴.۵ کیلومتر، احداث تصفیه‌خانه با ظرفیت ۲۵۶ هزار مترمکعب در شبانه‌روز، احداث پل به طول ۱۲۰ و عرض شش متر، اجرای پست برق ۴۰ مگاواتی و شبکه‌ی فشار قوی، اجرای خط انتقال آب شرب ۱۵۰۰ میلی‌متر به طول ۲۵ کیلومتر و آب کشاورزی به قطر ۸۰۰ تا ۱۸۰۰ میلیمتر به طول ۱۰۵ کیلومتر است.

خانچی با اشاره به اینکه اعتبار مورد نیاز پروژه هشت هزار میلیارد تومان است، گفت: فاز نخست که در حوزه شهرستان ایذه است با عملیات احداث تونل آغاز شده است و در صورتی که مشکل تأمین اعتبار و بودجه ایجاد نشود، این پروژه در شهرستان ایذه تا سال ۱۴۰۵ به پایان خواهد رسید و سرانجام پس از سال‌ها انتظار مردم ایذه می‌توانند از آن استفاده کنند.

کد خبر 747184

دیگر خبرها

  • چهارم اردیبهشت ؛ روزی به نام رادیو
  • حریق منزل مسکونی در بولوار شهید چراغچی مشهد مقدس اطفا شد 
  • آغاز عملیات پروژه انتقال آب کارون ۳ به ایذه
  • حریق منزل مسکونی در بلوار چراغچی اطفا شد 
  • حریق در واحد تولیدی شهرک صنعتی شکوهیه قم اطفا شد
  • ابراز خرسندی شهروندان گچساران از مرمت و بهسازی گلزار شهدا + فیلم
  • آغاز مرحله سوم طرح انتقال آب سد کمال صالح اراک
  • عملیات اجرایی کمربند جنوبی خط انتقال آب به اراک
  • آغاز مرحله جدید طرح یسنا در کهگیلویه و بویراحمد
  • انتقال نخستین سری از تابلو عکس آماده شده شهدا به شهر گچساران