Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  فاش شدن نام ۴ بازیکن تیم فوتبال گل گهر سیرجان مبنی بر اینکه به ویروس کرونا آلوده شده اند با واکنش حیدر افسری سرپرست این تیم همراه شد.

حیدر افسری در گفت‌وگو با خبرنگار ما در اینباره عنوان کرد:  اسامی که به عنوان بازیکنان کرونایی تیم ما اعلام می‌شود درست نیست و اسامی دیگر به این بیماری مبتلا شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فاش شدن نام این افراد شیطنت رسانه‌ای و گمانه زنی است. به لحاظ اخلاقی درست نیست نام بازیکنان فاش شود. در کشور‌های اروپایی همه اسرار بازیکنان محفوظ باقی می‌ماند و نباید به این قضیه دامن زده شود.   تکرار کردن نام این بازیکنان دید منفی ایجاد می‌کند.

 او در ادامه گفت: یکی از این ۶ نفر که به ویروس کرونا مبتلا شده است من هستم. من مشکلی با این قضیه ندارم، ولی دوست ندارم با تکرار نام بازیکنان روی روح و روان آن‌ها تاثیر منفی گذاشته شود.

بیشتر بخوانید: پزشک گل گهر: فاش شدن اسامی بازیکنان کرونایی گل گهر در حد گمانه زنی است

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال گل گهر سیرجان ویروس کرونا لیگ برتر فوتبال فاش شدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۵۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی پورتو به سیم آخر زد؛ خط قرمز روی نام ۴ بازیکن

آفتاب‌‌نیوز :

نتایج ضعیف تیم فوتبال پورتو موجب شد «کونسیسائو» سرمربی این تیم تصمیماتی جدی در خصوص برخی بازیکنان اتخاذ کند.

پایگاه خبری «record» پرتغال در خبری اعلام کرده است که «کونسیسائو» از عملکرد برخی بازیکنان این تیم به شدت ناراضی است و همین مساله موجب شده است که او روی نام ۴ بازیکن این تیم تا پایان فصل خط قرمز بکشد.

طبق اعلام این رسانه، «ایوان ژامه» (هافبک هجومی)، «سانچز» (وینگر راست)، «تونی مارتینز» (مهاجم) و «آندره فرانکو» (هافبک تهاجمی) بازیکنانی هستند که از این پس حق حضور در تمرینات گروهی تیم را ندارند و باید به صورت جدا تمرین کنند.

پورتو در ۳ بازی اخیر خود در لیگ برتر پرتغال موفق به کسب پیروزی نشده است و ۲ شکست و یک تساوی حاصل کار این تیم بود. مسأله‌ای که موجب خشم سرمربی تیم از ۴ بازیکن شد. رکورد اعلام کرده است که از بین این بازیکنان فقط فرانکو ممکن است از خشم سرمربی تیم در امان بماند و بتواند باز هم در ترکیب تیم قرار بگیرد.

نکته قابل توجه این است که این بازیکنان در خط تهاجمی پورتو حضور دارند و اکنون که قرار است با این محرومیت از جانب کونسیسائو مواجه شده‌اند ممکن است باز هم روز‌های خوب مهدی طارمی در این تیم برگردد و این لژیونر ایرانی در حالی که قرار است در پایان فصل به اینتر بپیوندد و در هفته‌های اخیر هم مورد غضب سرمربی قرار گرفته است باز هم مورد اعتماد کونسیسائو قرار بگیرد و بتواند به امید طرفداران پورتو در ادامه فصل تبدیل شود.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • اسامی غایبان سپاهان و ذوب‌آهن در دربی اصفهان
  • سرمربی پورتو به سیم آخر زد؛ خط قرمز روی نام ۴ بازیکن
  • لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 لو رفت
  • تاثیرگذاری این ۴ بازیکن بیشتر از اوسمار بوده | تمدید قرارداد با این سرمربی، الان اشتباه است
  • واکنش تند عربستان به شلاق زدن بازیکن در استادیوم!‏
  • لیگ ملت‌ها: گزینه جنجالی ایران لیست داد
  • واکنش آزمون به حمله قلبی بازیکن رم
  • واکنش آزمون به حمله قلبی بازیکن رم + عکس
  • واکنش چهره‌های ورزشی به پاسخ موشکی ایران
  • عاطفه رمضانی: استقلالی‌ام و جلالی را دوست دارم!