Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@23:29:24 GMT

کولاکوویچ: امیدوارم شهرام را در المپیک ببینم

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۶۵۷۶۶

سرمربی سابق تیم ملی والیبال ایران ابراز امیدواری کرد شهرام محمودی بعد از مصدومیت بتواند در المپیک بازی کند.

به گزارش "ورزش سه"، ایگور کولاکوویچ، سرمربی سابق تیم ملی والیبال ایران که از چند هفته قبل هدایت یک تیم باشگاهی در لهستان را برعهده گرفته، در چند سالی که در ایران حضور داشت، بارها علاقه خود را برای بازگشت شهرام محمودی به تیم ملی نشان داد؛ اتفاقی که در سال آخر حضور سرمربی مونته نگرویی بالاخره رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بعد از اینکه خبر رسید شهرام محمودی به دلیل مصدومیت کهنه خود از ناحیه کمر مجبور به جراحی شده و تا چند ماه نمی تواند بازی کند، ایگور کولاکوویچ روی صفحه شخصی خود به این موضوع واکنش نشان داد.


جالب است بدانید که این پشت خط زن باتجربه تیم ملی، اعلام کرده با حضور در مسابقات انتخابی المپیک مصدومیتش تشدید شده؛ اتفاقی که بعد از غیبت امیر غفور به دلیل مصدومیت و با اصرار کولاکوویچ افتاد.


کولاکوویچ با انتشار عکسی از خودش در کنار شهرام محمودی و امیر خوش خبر آرزو کرده این بازیکن هر چه سریعتر به میادین بازگردد. سرمربی سابق ایران امیدوار است بتواند شهرام محمودی را در المپیک توکیو در ترکیب ایران ببیند.

 

تیم ملی والیبال ایران ایگور کولاکویچ (سرمربی) والیبال شهرام محمودی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی والیبال ایران والیبال شهرام محمودی شهرام محمودی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۵۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معنوی‌نژاد: هدفی داشتیم که به آن نرسیدیم

لژیونر والیبال ایران گفت: ما در تیم ساتورینا هدفی داشتیم که به آن نرسیدیم، ولی حالا زمان آن است که دوباره تلاش کنیم. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، جواد معنوی‌نژاد ملی‌پوش پیشین والیبال ایران در فصل گذشته برای تیم ساتورینا در سری A بازی کرد، ولی خیلی زود مصدوم شد و تیمش هم به سری A2 سقوط کرد.

نیمه نهایی لیگ برتر والیبال| گام نخست فولاد به سمت فینال

جواد معنوی‌نژاد در مورد فصلی که پشت سر گذاشت، اظهار داشت: فصلی که گذراندیم اصلاً چیزی نبود که به‌عنوان یک بازیکن، انتظار داشتم. ما هدفی داشتیم که به آن نرسیدیم، ولی حالا زمان آن است که دوباره تلاش کنیم. بازیکنان بزرگی جذب تیم شده‌اند و تیم خوبی تشکیل شده است. مطمئنم فصل فوق‌العاده‌ای را در پیش داریم و علاوه بر این، مربی باتجربه‌ای نیز ما را هدایت خواهد کرد.

لژیونر والیبال ایران در مورد مصدومیت خود گفت: پزشکان اعتقاد دارند روند بهبود مصدومیت من به خوبی و با موفقیت طی شده است و از نتیجه درمانم راضی هستند. در مرحله بعدی به اردوی تیم در کاتانیا ملحق می‌شوم و هر چه در توان دارم به کار خواهم گرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیام بهترین پاسور جهان برای سرمربی جدید تیم ملی
  • چاره نداشتم باید سرمربی تیم ملی می‌شدم!
  • امیدوارم کاسبان تحریم در سال ۱۴۰۳ کم کارتر شوند!
  • والیبال در ۱۴۰۲؛ قهر مردم!
  • قلعه نویی: زمین چمن مصنوعی نقطه تاریک این بازی بود؛ امیدوارم فیفا به این موضوع ورود کند
  • ​تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران راهی چین می‌شود
  • «دوش چه خورده‌ای دلا» شهرام ناظری / «من ایرانی‌ام» علیرضا عصار / «لیلا سوار بر کاروسل» انور براهم / «رندان سلامت می‌کنند» محمدرضا شجریان / «دلبر» محسن چاوشی
  • معنوی‌نژاد: هدفی داشتیم که به آن نرسیدیم
  • اجرای بداهه مناجات ابوسعید ابوالخیر با پروردگار/علیرضا قربانی: امیدوارم لایق محبت‌های مردم ایران باشم
  • طالبی: بهترین اتفاقات در انتظار تفنگ است