Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید ناصری خراسان‌جنوبی از توزیع ۵۰ هزاربسته معیشتی در مناطق مرزی و محروم استان طی سال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، غلامعلی تناکی ظهر امروز در همایش مجازی فتح ارزش‌ها، اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایادی کفر و دشمنان نظام تلاش زیادی کردند که از پیروزی انقلاب جلوگیری و در این راستا مشکلات عدیده‌ای را برای جمهوری اسلامی ایران به‌وجود آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به جنگ هشت ساله و تحمیل آن بر کشور ایران اشاره و بیان داشت: دشمنان انقلاب اسلامی صدام را اجیر کرده و به بهانه‌های مختلف وی را تحریک کردند که صدام در شهریورماه ۵۹ به خاک ایران حمله کند با این آرزو که سه روزه خوزستان و یک هفته‌ای کل ایران را فتح کند و در تهران جشن پیروزی را برگزار کند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید ناصری خراسان‌جنوبی تأکید کرد: با درایت امام خمینی(ره) و از خودگذشتگی آحاد مردم به‌ویژه بسیجیان، ارتشی‌ها و پاسداران به شکلی عمل شد که ایادی استکبار تسلط و سلطه بر نظام جمهوری اسلامی را در خواب ببینند.

تناکی با بیان اینکه در شش ماه اول جنگ تحمیلی توانستیم از تهاجمات ارتش عراق جلوگیری و در شش ماهه دوم با انجام عملیات‌های کوچک و بزرگ نشان دادیم خواسته‌های دشمنان خوابی بیش نیست، مطرح کرد: بعد از گذشت یک سال از جنگ، عملیات‌های بزرگی مثل فتح‎‎‎المبین، ثامن‌الائمه(ع)، کربلا، و غیره توسط رزمندگان اسلام انجام شد که در نهایت در ۱۰ اردیبهشت‌ماه ۱۳۶۱ عملیات بزرگ الی‌بیت‌المقدس آغاز و طی چهار مرحله اجرا شد که در نهایت در سوم خرداد باعث پیروزی عظیم و فتح خونین شهر شد.

وی اعلام کرد: نتایج نظامی به‌دست آمده از عملیات بیت‌المقدس شامل آزادسازی پنج هزار و ۴۰۰ کیلومتر مربع از خاک کشور اسلامی از جمله خرمشهر و تأمین ۱۸۰ کیلومتر خط مرزی، ۱۹ هزار اسیر و ۱۶ هزار کشته از دشمن، انهدام ۶۰ فروند هواپیما، سه فروند هلی‌کوپتر، ۴۱۸ دستگاه تانک و نفربر، ۳۰ قبضه توپ، ۴۹ دستگاه خودرو و غیره بوده است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید ناصری خراسان‌جنوبی با تأکید بر اینکه مهم‌ترین قسمت عملیات فتح خرمشهر بعد معنوی آن به‌ویژه بحث قبول شکست در ظاهر امر بود، مطرح کرد: با درایت امام و فرماندهان نظامی عملیات‌های بعدی با موفقیت‌های بیشتری شکل گرفت.

تناکی بیان داشت: در جنگ ایران و عراق، آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها و حتی شوروی پشتیبانی از نیروهای صدام را بر عهده داشته و نیروهای صدام را در مواضع دفاعی پشتیبانی می‌کردند.

وی در بخش دیگری از سخنانش به قرارگاه شهید ناصری اشاره و گفت: از ابتدای تاسیس قرارگاه محرومیت‌زدایی شهید ناصری در سطح استان ،محرومیت‌زدایی به دو صورت موقت و دراز مدت در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید ناصری خراسان‌جنوبی توزیع بسته‌های فرهنگی و غذایی، توزیع جهیزیه بین زوج های مناطق محروم و مرزی و بسته‌های فرهنگی را از جمله اقدامات کوتاه مدت این قرارگاه برشمرد و بیان داشت: در سال گذشته ۵۰ هزار بسته معیشتی در چهار شهرستان مرزی و مناطق محروم استان توزیع شده است.

تناکی تبیین کرد: عمده‌ترین کار با توجه به وضعیت آب و هوایی استان و خشکسالی که خسارت‌های زیادی به زیرساخت‌های کشاورزی و دامداری وارد کرده ایجاد سیل بندها به‌صورت آبخیزداری و آبخوان‌داری است.

وی مرزهای خراسان‌جنوبی را جزو امن‌ترین مرزهای کشور دانست و با تأکید بر اینکه حفظ امنیت در این مرزها از اولویت‌های مهم کاری ما است، مطرح کرد: وضعیت امنیتی خیلی خوبی را در منطقه داریم و در هر چهار شهرستان مرزی استان  با اشراف کامل نیروهای اطلاعاتی هیچ‌گونه نگرانی برای مردم وجود ندارد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید ناصری خراسان‌جنوبی شهید حاج قاسم سلیمانی را خطرناک‌تر از سردار سلیمانی دانست و خاطرنشان کرد: به‌زودی به‌دست رزمندگان اسلام تقاص خون حاج قاسم سلیمانی را از رژیم صهیونیستی و آمریکای جهان‌خوار و اسرائیل خواهیم گرفت و به امامت رهبر انقلاب اسلامی در قدس شریف نماز جماعت را اقامه خواهیم کرد.

انتهای پیام/3403/ح

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس خراسان جنوبی جنگ تحمیلی آمریکا صدام بسیجیان رزمندگان اسلام دشمنان انقلاب اسلامی عملیات بیت المقدس محرومیت زدایی بسته فرهنگی توزیع بسته معیشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۵۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش ۷ هزار میلیارد ریالی فرآورده‌های نفتی در خراسان جنوبی

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی گفت: فروش مرزی فرآورده‌های نفتی در مرز ماهیرود طی سال گذشته به حدود ۷ هزار میلیارد ریال رسید. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، محمدرضا عابدانی با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فروش مرزی فرآورده‌های نفتی در 12 ماه سال گذشته در ماهیرود انجام شده که قریب به 7 هزار میلیارد تومان به خزانه دولت واریز شده است.

وی با بیان اینکه در نتیجه اقدامات مفید در این مرز، بیش از 25 میلیون لیتر فروش مرزی فرآورده‌های نفتی تحقق یافته است گفت: این میزان ضمن انتفاع مرزنشینان و رونق بازارچه‌ مرزی، سهم به سزایی در کاهش قاچاق و عرضه خارج از شبکه سوخت داشته است.

 مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی تصریح کرد: از محل فروش یاد شده بیش از 180 میلیارد ریال به عنوان حق العمل سازمان همیاری‌های شهرداری استان پرداخت شده که در جهت تقویت بنیه مالی شهرداری‌ها و سایر مصارف مالی در سطح استان هزینه خواهد شد.

عابدانی گفت: با آغاز محاسبه میزان سوخت خروجی بر اساس باک پر در مرز ماهیرود، علاوه بر جلوگیری از قاچاق در مرز، کنترل باک کامیون‌ها تسهیل شده و در حداقل زمان ممکن، کار کامیون‌های صادراتی در زمینه کنترل و نظارت بر سوخت خروجی از طریق باک بررسی و بر اساس قیمت شناور مرزی غرامت به حساب خزانه واریز می‌شود.

انتهای پیام/ 252

دیگر خبرها

  • مصادیق نصرت الهی در جامعه ایران/تقدیر از فراجا بابت طرح نور
  • مجتمع کُک طبس باید به حداکثر ظرفیت تولید برسد
  • فروش ۷ هزار میلیارد ریالی فرآورده‌های نفتی در خراسان جنوبی
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع ۶۰ بسته‌ معیشتی در رشت
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • توزیع بسته‌های معیشتی
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان
  • سپاه امام رضا(ع) در روستاهای ۶ شهرستان خراسان رضوی اشتغال ایجاد می‌کند
  • سپاه امام رضا(ع) در روستاهای خراسان رضوی اشتغال ایجاد می‌کند