Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر جهاد کشاورزی با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی، بر نقش‌آفرینی کشاورزان در تصمیم‌گیری‌ها تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، وزیر جهاد کشاورزی با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی، بر نقش‌آفرینی کشاورزان در تصمیم‌گیری‌ها تاکید کرد. در متن پیام کاظم خاوازی آمده است: برآنم که کشاورزان و نمایندگان آنها باید در تصمیم‌گیری‌های وزارت جهاد کشاورزی نقش داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین با انتشار پیامی دیگر اعلام کرد: با وجود شرایط پیچیده کرونا در کشور هیچ خللی در تولید و تأمین مایحتاج اولیه و اساسی مردم به وجود نیامد که این امر را مدیون تولیدکنندگان بخش کشاورزی هستیم./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی کشاورزی جهاد کشاورزی تصمیم گیری جهاد کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۵۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح کارخانه تولید خوراک دام در گرمسار

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  علیرضا یورد خانی مدیر عامل تعاونی عشایری گرمسار و آرادان گفت: این کارخانه با ظرفیت تولید ۴۰ هزار تن در دو بخش کنستانتره به روش مش و سوپر پخت و پلیت با زیر مجموعه ۲۵۰ هزار راس دام مولد و ۱۰۰ هزار راس بره پروار و متعلق به ۷۵۰ خانوار است که با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریالی به بهره برداری رسید.

وزیر جهاد کشاورزی همچنین از سیلوی ۱۰۰ هزار تنی گرمسار  که ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد بازدید کرد.
محمدعلی نیکبخت وزیر جهاد کشاورزی  گفت : این سیلو یکی از مهم‌ترین پروژه های بخش کشاورزی است  که با تکمیل تاسیسات جانبی و برقی آماده ک تا سه ماه آینده   به بهره برداری می‌رسد.

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری ازطرح جامع زیرساخت اراضی در مازندران
  • خودکفایی در تولید بذر گندم در اولویت کاری سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان
  • برنامه وزارت جهاد کشاورزی برای افزایش تولید و پایداری در خودکفایی گندم کشور
  • بالا بردن مشارکت مردم در حوزه‌های امور اراضی ضروری است
  • بازار برنج در مازندران از رکود خارج شده است
  • تاکید وزیر جهاد کشاورزی بر اجرای کاشت یک میلیارد درخت
  • خسارت هزار میلیارد ریالی بارندگی به کشاورزان لامردی
  • افتتاح کارخانه تولید خوراک دام در گرمسار
  • ضرورت مصرف بهینه و جلوگیری از هدر رفت منابع آب موجود شفت
  • مولدسازی دارایی‌های دولت برای پشتیبانی از تولید و مشارکت عمومی