Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-03-29@14:39:40 GMT

اجرای طرح ترافیک از فردا ساعت ۸ صبح

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۶۵۹۳۲

اجرای طرح ترافیک از فردا ساعت ۸ صبح

خبرگزاری فارس: محمد تقی‌زاده معاون عمرانی استاندار تهران اظهار داشت: بر اساس بررسی‌ها و پیگیری‌های صورت گرفته طرح ترافیک از فردا در تهران اجرایی می‌شود.

وی بیان داشت: ساعت طرح ترافیک از ۸ صبح تا ۱۶ می‌باشد که یک بار خودرو‌ها می‌توانند در طول این ساعت از طرح به صورت رایگان خارج شوند.

معاون عمرانی استاندار تهران بیان داشت: وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در صورتی که مخالف اجرای طرح ترافیک هستند باید آن را در ستاد ملی مبارزه با کرونا مطرح کنند و در این خصوص تصمیم‌گیری لازم اتخاذ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تقی‌زاده گفت: آنچه که در شورای عالی ترافیک شهر تهران بررسی و مصوب شده است به این شکل است که از فردا طرح ترافیک در تهران اجرایی می‌شود.

وی خاطر نشان کرد:‌کارکنانی که در ساعت ۱۴ و ۳۰ تعطیل می‌شوند می‌توانند یک بار رایگان از طرح خارج شوند و با توجه به اینکه ساعت ۷ و ۳۰ ساعت کاری آغاز می‌شود بنابراین قبل از ساعت ۸ هم می‌توانند وارد طرح شوند.

معاون عمرانی استاندار تهران گفت:‌در گذشته طرح ترافیک از ساعت ۶ و نیم صبح آغاز می‌شد و تا ۱۹ ادامه داشت.

منبع: فردا

کلیدواژه: طرح ترافیک تهران شورای عالی ترافیک طرح ترافیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۵۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی ۴۰ ایستگاه سلامت و نوروزگاه در استان اصفهان

معاون عمرانی استاندار اصفهان گفت: هم‌زمان با نوروز ۴۰ ایستگاه سلامت و نوروزگاه روستایی و عشایری در جاده‌ها و مناطق مختلف استان اصفهان برپا شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، مهران زینلیان امروز _پنج شنبه نهم فروردین_ در بازدید از خدمات سفر غرب استان اصفهان در محل نوروزگاه تیران و کرون اظهار کرد: نوروز امسال ۲۰ نوروزگاه روستایی و عشایری و ۲۰ ایستگاه امنیت و سلامت در جاده‌های بین شهری و مناطق روستایی استان اصفهان برپا شده که مسافران از خدمات آن بهره‌مند می‌شوند.

وی در خصوص برنامه‌های در حال اجرا در نوروزگاه‌ها افزود: در نوروزگاه‌ها فروش تولیدات مواد غذایی، صنایع دستی روستاییان و برنامه‌های فرهنگی و جشن‌های محلی برای گردشگران اجرا می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان ادامه داد: علاوه بر خدمات فرهنگی این مراکز، امکان استراحت برای رانندگان فراهم شده تا در کاهش تصادفات مؤثر واقع شود.

زینلیان با بیان اینکه بر اساس اعلام پلیس، در ایام نوروز امسال بیش از ۳۰ نفر جان خود را در تصادفات جاده‌ای از دست داده‌اند، تصریح کرد: این آمار در مقایسه با زمان مشابه سال قبل ۴۰ درصد افزایش یافته است.

وی یادآور شد: مثل گذشته خواب آلودگی، بی توجهی به جلو و سرعت غیرمجاز منجر به وقوع این تصادفات شده که مستلزم دقت بیشتر رانندگان و توجه به استراحت بیشتر بوده تا این روند ادامه پیدا نکند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان با بیان اینکه ۲۰ ایستگاه امنیت و سلامت در جاده‌های استان ایجاد شده است، خاطرنشان کرد: امکان توقف و استراحت رانندگان در این ایستگاه‌ها برای رفع خستگی ایجاد شده و با توقف رانندگان از خدمات آموزشی و فرهنگی بهره‌مند خواهند شد.

زینلیان به حفظ حرمت در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و اذعان داشت: اماکنی در پارک‌ها برای مصرف غذا مسافران پیش‌بینی شده و رستوران‌ها نیز باید در روزها در محل سالن‌های غذاخوری خدمات به مسافران ارائه بدهند.

وی یادآور شد: در شب‌های قدر و سالروز شهادت حضرت علی (ع) فعالیت مراکز تفریحی و گردشگری با محدودیت عملکرد روبه‌رو است تا حرمت این روزها حفظ شود.

کد خبر 740044

دیگر خبرها

  • خسارت ۷۳ میلیارد تومانی سیل به بخش کشاورزی پلدختر
  • جزئیات مهم و فوری از سربازی ۱۴۰۳/ کسر خدمت سربازی به ۱۴ ماه برای چه کسانی است؟
  • این افراد از خدمت سربازی معاف شدند
  • چهار میلیون مسافر وارد استان اصفهان شدند
  • برپایی ۴۰ ایستگاه سلامت و نوروزگاه در استان اصفهان
  • آغاز یک سریال جدید از فردا
  • تخصیص ۸ هزار میلیارد ریال برای اجرای دو مصوبه سفر رییس جمهور به بوشهر
  • نجات اهالی شرق تهران از ترافیک بزرگراه شهید باقری | پل دوبرگردان ۴۸۰ تنی در حال نصب است
  • افزایش ساعت خدمات دهی مترو از فردا
  • ایمن‌سازی محور آزادراهی در دستور کار شورای ترافیک