Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی سپاه از دستور فرمانده کل سپاه برای اعزام دو فروند بالگرد برای مهار آتش‌سوزی جنگل‌ها و مراتع گچساران و جلوگیری از گسترش و یا شعله‌ور شدن مجدد آتش خبر داد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، در پی آتش سوزی بخش زیادی از جنگل‌ها و مراتع «خنگ بنار»، کوه گوهر و اطراف کوه‌های گناوه لری از توابع شهرستان گچساران استان کهگیلویه و بویراحمد و تلاش بی‌وقفه نیروهای امدادگر، بسیج و مردم برای مهار آتش، سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: با توجه به حجم آتش‌سوزی و نیاز نیروهای امدادی برای پایان بخشیدن به عملیات مهار آتش‌سوزی و جلوگیری از گسترش و یا شعله‌ور شدن مجدد آتش، به دستور سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دو فروند بالگرد نیروی هوافضای سپاه به منطقه اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شریف تأکید کرد: امیدواریم با همت و تلاش دستگاه‌ها و آحاد نیروهای امدادی فعال در منطقه به زودی شاهد مهار کامل آتش در جنگل‌ها و مراتع این منطقه زیبای کوهستانی و بعضاً صعب‌العبور کشور باشیم.

انتهای پیام/4079/

منبع: آنا

کلیدواژه: سخنگوی سپاه سردار شریف گچساران مهار آتش آتش سوزی جنگل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۶۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی ایستگاه شکرانه اقتدار در گچساران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، شماری از بانوان گچسارانی در حمایت از اقدام تنبیهی دلاور مردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم صهیونیستی و به شکرانه تحقق عملیات «وعده صادق» در مرکز این شهر (روگذر) ایستگاه شکرانه اقتدار برپا کردند. توزیع بیش از دو هزار کاسه آش، پخت نان محلی، پخش شیرینی و شربت بین شهروندان به همراه آیین آتش‌بازی از دیگر برنامه‌ها در این ایستگاه اقتدار بود. گفتنی است سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد روز یکشنبه ۲۶ فروردین با صدور اطلاعیه‌ای از شلیک ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی خبر داد.
حمله موشکی و پهپادی به‌سوی سرزمین‌های اشغالی ۱۰ روز پس از حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق به‌عنوان بخشی از خاک کشورمان و به شهادت رسیدن هفت تن از مستشاران قانونی کشور و نبود واکنش صریح جامعه بین‌المللی به این اقدام غیرقانونی، انجام شد.

دیگر خبرها

  • مهار آتش سوزی در دبیرستان دخترانه اسما اهواز
  • کارگاه چوب بری در جاده مخصوص کرج در آتش سوخت
  • مهار آتش در خودروی سواری
  • آتش سوزی انبار داروی بیمارستان امام حسین
  • شرایط منطقه بعد از حمله سپاه به اسرائیل به روایت رئیس ستاد کل نیروهای مسلح 
  • اجرای آتش بُر در روستای بیشه
  • آتش سوزی گسترده در منطقه دفن زباله
  • مهار آتش سوزی در یک کارگاه آهنگری در محدوده بازار
  • برپایی ایستگاه شکرانه اقتدار در گچساران
  • مهار اتش سوزی سردخانه نگهداری خرما در بم