Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-23@13:18:27 GMT

شبکه اینترنت خانگی با کمترین کاغذبازی گسترش می‌یابد

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۶۶۱۳۰

شبکه اینترنت خانگی با کمترین کاغذبازی گسترش می‌یابد

وزیر ارتباطات گفت: در سال پیش رو با تمام توان شبکه‌ اینترنت خانگی را گسترش می دهیم و میلیون‌ها اشتراک جدید خانگی با کمترین کاغذبازی اداری و در کمترین زمان برقرار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد جواد آذری جهرمی با انتشار پاسخ های شرکت کنندگان در یک نظرسنجی درباره اینترنت که در صفحه شخصی خود در اینستاگرام مطرح کرده بود، نوشت: بر اساس نظر شما برنامه‌ریزی عملیاتی کردیم که در سال پیش رو با تمام توان شبکه‌ی اینترنت خانگی را گسترش دهیم و میلیون‌ها اشتراک جدید خانگی با کمترین کاغذبازی اداری و در کمترین زمان ممکن (۴۸ ساعت از ثبت درخواست تا راه اندازی در منزل) تحویل شما دهیم و از طرفی هم با VDSL سرعت اینترنت خانگی فعلی را چهار برابر کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هم اکنون یک میلیون اشتراک خانگی اینترنت در مناطق شهری و روستایی آماده واگذاری شده است. همچنین فاز دوم نیز برای شهریورماه آماده واگذاری خواهد بود. اولویت در واگذاری یک میلیون اشتراک با افرادی است که زودتر ثبت نام کنند.

وزیر ارتباطات در ادامه با اشاره به اینکه افراد برای ثبت نام نیازی به مراجعه حضوری ندارند، نوشت: همه اقدامات به صورت تمام الکترونیکی و از طریق زیرساخت های دولت الکترونیک فراهم شده است. حداکثر ۴۸ ساعت پس از ثبت نام اشتراک ها واگذار می شود و قابل استفاده است. همچنین در بخش ارتقای ۴ برابری سرعت نیز مشترکین فعلی اینترنت خانگی در اولویت هستند. 

کاربران در پاسخ به این سوال جهرمی در نظرسنجی که قیمت کدام اینترنت (خانگی یا ۴G) برای شما مناسب تر است، ۷۵ درصد کاربران اینترنت خانگی و ۲۵ درصد آنها اینترنت ۴G را گزینه مناسب برای خود اعلام کرده اند.

همچنین آذری جهرمی در این نظرسنجی از کاربران پرسیده بود: آیا شما در منزل سرویس اینترنت خانگی دارید؟ ۶۲ درصد پاسخ دهندگان اعلام کردند این سرویس را در اختیار دارند و ۳۸درصد از این سرویس را در اختیار نداشتند.

 سومین سوال او در این نظر سنجی به امکان فراهم کردن اینترنت خانگی از طریق سامانه و ظرف ۲۴ ساعت مربوط بود. او از کاربران پرسیده بود: اگر در منزل اینترنت خانگی ندارید و بدون مراجعه حضوری و از طریق سامانه و ظرف ۲۴ ساعت پس از سفارش شما، این خدمت در منزل شما دائر شود؛ آیا علاقه ای به اشتراک در این نوع اینترنت دارید؟ ۷۳ درصد شرکت کنندگان به این سوال پاسخ مثبت و ۲۷ درصد پاسخ منفی داده اند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: اینترنت خانگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۶۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصوبات شورای عشایری ملارد در کمترین زمان پیگیری شود

به گزارش خبرنگار مهر، امین اسدی پیش از ظهر دوشنبه در نخستین جلسه شورای عشایری ملارد که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: جامعه عشایری در کنار عرصه تولید در جنگ تحمیلی بیش از ۱۱ هزار شهید تقدیم آرمان‌های انقلاب اسلامی کرده اند.

سرپرست فرمانداری ملارد افزود: عشایر با در دست داشتن ۲۸ درصد دام سبک کشور، ۲۵ درصد گوشت قرمز و مواد پروتئینی کشور را تولید و تأمین می‌کنند.

وی با بیان اینکه ما وظیفه سنگینی در قبال شناسایی و حل مشکلات این قشر صبور و شریف داریم، عنوان کرد: اجرای مصوبات این شورا بر همه دستگاه‌ها لازم الاجرا است و می‌بایست مصوبات در کمترین زمان پیگیری و به اجرا درآید.

اسدی عنوان کرد: زندگی عشایری همواره با سختی‌های فراوانی مواجه است که می‌بایست با تخصیص اعتبارات مناسب و تأمین امکانات رفاهی و خدماتی شرایط زندگی را برای این قشر شریف که نقش مؤثری در رونق تولید دارند فراهم کنیم.

کد خبر 6085433

دیگر خبرها

  • با واتس‌اپ بدون اینترنت، فایل منتقل کنید
  • با واتساپ بدون اینترنت ، فایل منتقل کنید
  • افزایش ده برابری هوشمند سازی شبکه برق شیراز
  • شوک بزرگ درباره حقوق ۱۴۰۳/ دریافتی کارمندان و کارگران کاهش می‌ یابد؟
  • مصوبات شورای عشایری ملارد در کمترین زمان پیگیری شود
  • علاقه مردم آمریکا به انتخابات به کمترین میزان خود در ۲۰ سال گذشته رسید
  • فوتی های حوادث کار در مازندران ۲۰ درصد افزایش یافت
  • خانه صمت: حقوق کارگران با تعطیلی پنجشنبه‌ها ۱۰ درصد کاهش می‌یابد
  • حقوق کارگران با تعطیلی پنجشنبه ها ۱۰ درصد کاهش می یابد
  • خانه صمت: حقوق کارگران با تعطیلی پنجشنبه ها ۱۰ درصد کاهش می یابد